Olenko ainoa, jolla on kuukautisten aikana myös ripuli?
Kommentit (76)
Uskon, että menkkojen aikana vatsa menee kuralle saman mekanismin ansiosta kun se tyhjenee ennen synnytystä (monillehan tulee ensin ripuli).
Ehkä menkkojen yhteydessä tällä biologisella toiminnolla vain ei ole käytännön hyötyä niin paljon kuin synnyttäessä.
kohtua että suolistoa hermottaa sama hermosto. Korjatkaa jos olen väärässä, mut ripuli menkkojen aikaan on yleistä.
Minulla on tullut usein kuukautisten alkaessa ehkä yksittäinen löysempi uloste/ripuli varsinkin, jos siihen liittyy kuukautiskipuja, mutta se ei jatku pitkään. Tulee semmoinen olo, että nyt pitää mennä vauhdilla...! :D Jotenkin se taitaa liittyä kohdun supisteluun ja samat hermot vaikuttavat peräsuoleen, joka myös supistelee, kun kakkaa pitää pukata ulos...
sitten alkaa maha rylläämään kun menkat alkaa
Jos käristän sen rapeaksi ja laittaisin pizzaan, mitkä muut täytteet sopisivat sen kanssa? Olen kyllästynyt ainaiseen jauhelihapizzaan.. Illalla aikoisin pellillisen pizzaa tehdä ja olla hurja ja kokeilla jotain uutta! ;)
Ihana kuulla etten oo ainoo, kel o rinkkamepulit.
Istun just pöntöllä ja mietin samaa. 2 päivää paska ollut löysää.
Aivan järkyttävät ilmalaivat ennen ja aikana plus toi ripuli. Ei paljon naurata!
[quote author="Vierailija" time="04.02.2012 klo 13:33"]
Jos käristän sen rapeaksi ja laittaisin pizzaan, mitkä muut täytteet sopisivat sen kanssa? Olen kyllästynyt ainaiseen jauhelihapizzaan.. Illalla aikoisin pellillisen pizzaa tehdä ja olla hurja ja kokeilla jotain uutta! ;)
[/quote]
Ahahahahaaaa :D
Täällä kans yksi menkkaripuloija. Aina ollut.
ei, mutta pierettää kyllä järkyttävästi ja yhtäkkiä vatsa turpoaa valtavaksi palloksi, jonka päälle ei saa kuin verkkarit tai äitiysfarkut! :O haisenkin sitten päivän, pari, mätänevältä ruumiilta ja näytän kaksosia viimeisillään odottavalta
Sama täällä. Enkä edes ole näihin menkkoihin särkylääkettä ottanut, eli kyllä se kohtu vähän turhan kovaa pumppaa tuolla.
Aah, ihanaa, kohtalotovereita. Huono olo, ruikuli ja naama kalpea kuin lakana. Missifiilis.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:24"]
Aah, ihanaa, kohtalotovereita. Huono olo, ruikuli ja naama kalpea kuin lakana. Missifiilis.
[/quote]
Sama täällä. Mutta huvittavinta (?) tässä on se, että minulla on aina ollut menkkojen aikana ulkonäkö parhaimmillaan. Iho kuulas ja nypytön; ei turvota yhtään mistään muualta kuin tisseistä, jotka kasvavat vähintään yhdellä kuppikoolla. Niin joo, huulet turpoavat jostain syystä myös. Ilmaisia implantteja.
Ja näistä väliaikaisista kauneustoimenpiteistä saa sitten nautiskella sängyn pohjalla särkylääkehuuruissa, oksennusämpäri sängyn vierellä.
Joo. Ja sitten tuntuu että haisee paskalta ja ällöttävältä menkkavereltä, sellanen vittupääolo koko ajan...
Mua pierettää tolkuttomasta paria päivää ennen menkkojen alkua ja niiden alettua maha on löysällä.
Ja pekonin kanssa pitsaan laittaisin ehkä ananasta niin ei tule liian suolaista. :)
Mielenkiintoista :D