Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita laiheliineja, joilla HUONO kroppa?

Vierailija
28.12.2005 |

Olen hoikka nainen ja näytän upealta vaatteet päällä, mutta todellisuus on karu: riippurinnat, pömppövatsa ja selluliittireidet. Tiedän, että jotain pitäis tehdä, mutta kun aika ei tunnu riittävän kuntoiluun :(

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiha mutta löysä

Vierailija
2/21 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet päällä näytän hyvältä, mutta kun vaatteet lähtee niiin...YÖKS!!! :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ok vaatteet päällä, painoa voisi olla enemmänkin (pituus 151 cm

ja paino 48 kg)!

Mutta ilman vaatteita: PIenet rinnat (eivät kyllä roiku, kun ovat niin

pienet...), vatsa ok; peppua kohti mennessä levenee eli pepussa ja

reisissä selluliittiä, joka näkyy selvästi (ilman puristeluakin).

Tasan ei käy onnenlahjat!

Vierailija
4/21 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää, mutta minulle pieni pyöristyminen teki terää. Ennen olin 166/50 kg, siinä painossa pysyin koko teini-iän ja kahden lapseni syntymän jälkeen. Kuopuksen synnyttyä oli nähtävissä etten todellakaan ollut enää teinivuosien kropassa, vaikka painoindeksi oli aivan sama. Rinnat katosivat pitkän 1,5 vuotta kestäneen imetyksen jälkeen kokonaan, jäljellä oli vain tyhät nahkapussit. Peräpää oli levennyt ja latistunut ja muutekin luut erottui selvemmin koko kropasta. Vatsa oli viiruilla raskausarvista ja muutenkin ryppyinen kuin kutistunut ilmapallo.

Teininä olin kiinteä ja solakka, kahden lapsen jälkeen kolho ja kuivakka. Nyttemmin olen syönyt pilsuja pari vuotta ja lihonut 10 kg. En ole lihava vieläkään vaan ennemmin hoikahko, 166/60 kg. Mutta peräpää on saanut täytettä ja rinnat on taas olemassa. Kavotkin näyttävät hehkeemmiltä kun ihon alla on enemmän rasvaa. Eikä vatsanseutu ole likimainkaan yhtä ryppyinen enää. Eipä sitä teinikroppaa enää saisi kuin kovalla työllä eikä sittenkään. Muuten on tyydyttävä siihen, että muodot tulevat rasvasta eikä niinkään lihaksista. Liian laihana ei ole mitään: ei muotoja, ei lihaksia eikä rasvaakaan.

Vierailija
5/21 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen just nyt tollanen pussukkatissinen ruipelo. Ahdistaa! ja millään en liho.

vaatteet ja kunnon liivit päällä ihan ok, mut yleiseen saunaan meno on todellinen ahdistus.

Vierailija
6/21 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotetta. Selluliittia ei ole laihoilla kuten lihavammilla eikä paikat " roiku" . Katsoessaan peiliin toiset vain ovat ylikriittisiä.

Kyse on kuitenkin käytännössä yksinomaan terveydestä painon suhteen.

Vierailija
7/21 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhistun peiliin katsoessa pikemminkin usein kylkiluita, jotka törröttävät pahan näköisesti välillä ihon alta. Rintoja ei käytännössä ole, jalat näyttävät lihavilta (reidet on tutkimusten mukaan naisille vaikein pala). Mutta siis luut mua ensisijaisesti kauhistuttaa.

Vierailija
8/21 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen laiha, painon puolesta melkein alipainoinen, silti minulla

on hirveesti selluliittiä reisissä ja pepussa. Enkä ole turhan kriittinen,

vaan sellua on oikeesti ja näkyy koko ajan. Kun tuossa joku kommentoi, että laihoilla ei ole selluliitiä..

Vierailija
9/21 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luiden törröttäminen ja tissien katoaminen imetyksen myötä on kauheimmat seikat :( Vatsa on lihaksikas joten se ei ole ongelma eikä reidet mutta nuo tissit, tai siis ne nahat. Olen 163/43 ja sallin itselleni kaikki herkut ja rasvaruuat, syön reilusti enempi kuin kuuluisi mutta perintötekijät ja liikkuminen vievät enempi. Kesäksi olisi tarkoitus saada 5kg lisää! Laitetaan pystyyn kimppalihotus =) Kuka pääsee ihanne mittoihin kun rantakelit alkaa?!

Vierailija
10/21 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

painan tasan saman (tai ehkä kilon enempi) kuin ennen lasta, joka on jo kohta 2v. Mutta: maha roikkuu, perse on vetelä ja selluinen, reidet veltot ja muhkuraiset. Kaameeta. BMI 19.

Vierailija
11/21 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden imetyksen jälkeen tissit on enää pienet nahkapussit ja luut (varsinkin kylkiluut) törröttää rumasti. Olen 165cm ja 45kg ja painoa ei kerry vaikka mitä söisin. Kesäksi ois kiva kyllä saada 5kg lisää painoa. Kaarituellisia rintsikoitakaan en enää pysty pitämään,kun ne painaa luihin.

Vierailija
12/21 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

-165/48-

Vierailija
13/21 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat laulut kuin edellisillä, kaveri just kehui miten olen " niin hyvän näköinen" , mutta eipä ole nähnyt mua ilman vaatteita sitten raskausajan....

Vierailija
14/21 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki paikat roikkuivat ja selluliittiakin oli jo alkanut ilmestymään reisiin. Vatsa oli löysä ja reidet ja peppu vielä löysemmät. Sain usein tutuilta kehuja kuinka kroppani on edelleen hyvässä kunnossa lapsen jälkeen, mutta eivätpä olleet nähneet minua ilman vaatteita.

Keväällä minulle riitti ja aloin kuntoilemaan. Aloitin lenkkeilyn pikkuhiljaa juoksu-kävely-juoksu periaatteella ja aika pian jaksoinkin juosta jo puoli tuntia putkeen. Aloin myös käymään salilla säännöllisesti.

Nyt n. 10kk kuntoilun jälkeen painoa on 53kg ja kroppa alkaa näyttämään siedettävämmältä :) Juoksen 45 minuutin lenkin vähintään kaksi kertaa viikossa, useimmiten kuitenkin kolme kertaa viikossa. Salilla käyn 2 kertaa viikossa. Lisäksi olen lisännyt hyötyliikuntaa eli en enää mene joka paikkaa autolla, vaan kävelen lyhyemmät matkat.

Selluliittiä ei näy oikeastaan enää yhtään, puristettaessa sitä ehkä löytyy vielä vähäsen, mutta reidet ovat paljon kiinteämmät kuin alkuvuonna. Rintoihin kuntoilu ei oikein auta, mutta rinnat eivät olleetkaan minulle se suurin ongelma, vaan halusin lähinnä kauniit reidet, pepun sekä allit pois käsivarsista. Siihen suuntaan ollaan kovasti menossa ja tuloksia on tosiaan ollut jo näkyvissä jonkin aikaa. Painokin on noussut, johtuuko se sitten lisääntyneistä lihaksista vai siitä, että kuntoilun myötä on ollut parempi ruokahalukin.

Itse en halunnut alkaa " lihotuskuurille" koska ei se löysä sillä poistu. Jos aikaisemmin olin laiha läski, niin en kyllä halunnut tulla pelkäksi läskiksikään :) Olen jatkanut terveellistä ruokavaliota ja lisännyt proteiinin määrää ja syönyt herkkuja vain silloin tällöin.

Vierailija
15/21 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sitten kyseessä lihava tai laiha.

lihava tarttee lisäksi aurobista liikontaa, jotta sellu palaa.

mutta on harhaluulo, että hyväkroppaiset laihat vaan on hyväkroppaisia. kyllä se kropan hyvännäköäisyys on hankittu punttiksella tai vastaavalla painoharjoittelulla jotta saadaan muotoja ja lihaksia!

Vierailija
16/21 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkuu roikkuu roikkuu, mut vaatteet päällä näytän ihan ok. Paitsi vyötäröllä on järkky vararengas. :(

Vierailija
17/21 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen heittänyt hyvästit luuviululle ja rinnattomalle olemukselleni ja olen nykyään muodokas nainen. Rinnat 80D ja kurveja riittää. Vielä kun jaksaisi taas aloittaa punttitreenit, niin saisi reidet kiinteämmiksi.

Vierailija
18/21 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet saanut itsesi " muodokkaaksi naiseksi" ?

Täällä utelias kyselee...

Vierailija
19/21 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...:)

Vierailija
20/21 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

166/48, tissit tyjät, ryppyiset pussukat, mahassa varanahkaa vaikka muille jakaa, takamus ja reidet selluliittiset, kylkiluut törröttää rumasti. Ainoat siedettävät osat on käsivarret, jotka on sievän hoikat, mutta ei riutuneet. Jumppaamalla olen saanut vain ihan pikkuisen

korjattua kroppaani ja nyt olen lihotuskuurilla, joka ei tunnu kyllä tehoavan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme