Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G:Uudenvuoden aattoillan menu?

Vierailija
28.12.2005 |

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aisaa. Kertoo joko huonosta itsetunnosta tai puhtaasta junttiudesta.

Vierailija:

Ja kyllä kai voin todeta, että meillä ei TODELLAKAAN syödä nakkeja ja perunasalaattia?

Kaipa sinulla ja muilla kokeilla on sen verran hyvä itsetunto, ettei moisesta tarvitse maustekurkkua vetään nenään ;)

Minun mielestäni nakki ja perunasalaatti on maailman mielikuvituksettomin ruoka ja sen voin ihan ääneen sanoa.

Ja mitä balsamicoon ym mainitsemiisi höysteisiin tulee, niin siten tehtyä eurooppalaistyyppistä perunasalaattia en kyllä ikimaailmassa yhdistäisi nakkien kanssa! Itse harrastan sitä grillatun lihan tai kalan lisäkkeenä. Mutta tässä taas nähdään kokkien eroavaisuudet ;)

Vierailija
22/40 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vain tuo toisten perinteiden lyttääminen oli niin rrrraivostuttavaa! Hyvää uutta vuotta!

Ps. Täällä syödään varmaan mereneläviä tulisesti maustettuna.

Vierailija:

Itsekeskeisiä muka-juppeja taas liikenteessä. Pitääkö sitä ihan joka aiheesta saada riita aikaiseksi!?

P.s. meillä syödään varmaan nacoja+höysteitä ja lapsille teen hampparit

T: köksä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan TODELLAKIN juntin buffettarjoilun, joka sisältää vihannesdipin, prinssinnakkeja, lihapyöryköitä, shanghai-kanankoipia, ranskalaisia, juustoja tykötarpeineen ja dippikastikkeita. Juomina olutta ja viinejä, myöhemmin skumppaa, lapsille limpparia ja maitoa. Seuraava päivä on mielestäni enemmän juhlava pyhäpäivä, joten siihen varustaudun ehkä kunnon pippuripihveillä ja valkosipuliperunoilla.

Vierailija
24/40 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

laitan TODELLAKIN juntin buffettarjoilun, joka sisältää vihannesdipin, prinssinnakkeja, lihapyöryköitä, shanghai-kanankoipia, ranskalaisia, juustoja tykötarpeineen ja dippikastikkeita. Juomina olutta ja viinejä, myöhemmin skumppaa, lapsille limpparia ja maitoa. Seuraava päivä on mielestäni enemmän juhlava pyhäpäivä, joten siihen varustaudun ehkä kunnon pippuripihveillä ja valkosipuliperunoilla.

Vierailija
25/40 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi vihreää salaattia ja patonkia.

Vierailija
26/40 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä meillä tapaspöytä, mutta kun heti pian lähdemme Espanjaan, niin ehkä tällä kertaa kokoamme herkut jonkun muun maan ruokakulttuurista.

Perunasalaattiakin voisi tehdä, ehkä, mutta välimeren tapaan. En itse oikein välitä majoneeseista tai sen korvikkeista. Jos lihaa tarjotaan, niin varmaan broilerin drumstickejä tms.

Jälkkäriksi iso suklaa(täyte)kakku.

Vierailija
27/40 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me syömme jotain yksinkertaista eli teen perunasalaatin, johon tulee pottujen lisäksi punasipulia ja omenaa sekä rasvatonta majoneesia. Lisäksi nakkeja, itsetehtyjä lihapullia, jotain dippiä, ehkä patonkeja ja tzatsikia itse tehtynä. Juomaksi mieluiten olutta.

Kotona on 2v ja vauva, joten en lähde minulle ja miehelleni sen suurempaa gourmeeta väsäämään.

Vierailija
28/40 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin tuttavaperheen kanssa juhlimme eli lapsetkin ovat mukana menossa. Kotonatehtyä perunasalaattia tietenkin, lihapullia, nakkeja, kevyempi vihreä salaatti, kookoskermassa keitettyjä perunoita (ovat muuten tosi hyviä), grillattuja kanankoipia ja/tai rintapaloja, savu- ja graavilohta (kaikki meistä eivät syö lihaa). Jälkkärinä juustoja, hedelmäsalaattia ja raskaammasta pitäville suklaakakkua. Kaiken kruunaa tietysti kermavaahto.

Juomat sitten tietysti tilanteen mukaan.

Vierailija
29/40 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin onko teillä jatkuva tarjoilu vai syöttekö yhdella istumalla? Ajattelin itse tarjoilla esim. perunasalaattia, joka ei pitkään pysy hyvänä pöydässä. Toisaalta olisi kiva, kun saisi käydä napsimassa, kun siltä tuntuu. Onko tähän vinkkejä?

Vierailija
30/40 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilaantuvat ruoat syödään aina kerrallaan (jokainen voi santsata sitten suoraan jääkaapilta), mutta pikkunaposteltavaa ja juomia on pöydällä koko ajan. Yleensä syömme useaan otteeseen illan ja yön aikana myös liharuokia.

Terveísin ja hyvää Uutta Vuotta kaikille toivottaen nro 31.

Vierailija
31/40 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi pyytelemättä: miten helvetissä jaksatte arvostella toisten tarjoiluja???!!! Mitä väliä, onko juntti vai ei, jos on hauskaa? Itse en mitenkään joulun jälkeen jaksaisi puurtaa koko päivää keittiössä valmistamassa (TIETENKIN itse) pestomarinoitua kanaa (vai mitä se nyt olikaan), blinejä tms. Olisin sen jälkeen koko illan ihan kireä ja huonotuulinen.

Aion pitää hauskaa rennosti, ja ystäväni kyllä ymmärtävät nakkien ja perunasalaatin päälle.

Vierailija
32/40 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä hyvin te nirppanokat voisitte arvostella sitä, että ihmiset syövät jouluna kinkkua ja lanttulooraa. Mutta niinhän te varmaan arvostelettekin...

Vierailija
33/40 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi rehellisesti sanoa pitävänsä BLINEISTÄ JA MUIKUNMÄDISTÄ???

Hyi HEL***TI sanon minä! Kyl jäis multa tuollaiset " herkut" syömättä, nehän haiseekin jo niin kamalalta.

Ei kunnon täyslihanakeille ja itse tehdylle perunasalaatille ole voittajaa =)

Vierailija
34/40 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nacholastuja, chilikastiketta, guacamolea

fetapiirakkaa

tulista couscoussalaattia mangojogurttikastikkeen kera

aurajuustosalaattia

lihapullia

chorizomakkaraa

voileipäkeksejä, creme bonjour y.m. juustoja

juomana kuohuviini + punkku

Vierailija
35/40 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiinjoo, ja tietty vieraita kun tulee, ohan meillä popcornia, juustoja ja hedelmiä sekä sipsejä.

Vierailija
36/40 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. 61

Vierailija
37/40 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirvipullia muusin kera ruoaksi, jälkkäriksi hedelmäsalaattia.

Illalla mussutamme joulusuklaiden loput ja lasten mentyä nukkumaan minulle ja miehelle on pullo hyvää cavaa.

Ei mitään kauhean eksoottista ja erikoista siis, mutta omalla porukalla olemme.

Vierailija
38/40 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette tule tuollaisella asenteella kuulumaan koskaan meillä vieraileviin. Uskon siis, että voit olla huoletta!

Vierailija
39/40 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilahduttaisin ystäviäni hauskalla seuralla.

Vierailija
40/40 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse en kehtaisi moista tarjota vieraille.. ei edes oman porukan kesken niitä syödä kuin joskus - ja siis arkena. Mielestäni uudenvuoden aattoa voi juhlistaa kyllä hyvällä ruoallakin, eikä millään nakeilla.

Alkupalaksi blinejä ja muikunmätiä lisäkkeineen

Pääruoaksi pestokuorrutettua kananpojafileetä ja kermaperunoita

Jälkiruoaksi suklaamarkiisi ja vadelmamelba

Juomaksi aitoa shampanjaa sekä hyviä viinejä.

Mahtaa jäähtyä pahasti jos meinaat että koko illan kestää!