Miksi nykyään näkee niin harvoin tyylikästä hääkutsua
Melkein jokaisessa kutsussa on jotain myötähäpeää herättävää. Harvoin on todella lämmin ja tervetullut olo.
Jos ei ole tilinumero odottamassa pääsymaksua, laitetaan kutsuun kielto ottaa lapset tai puoliso mukaan. Tai kutsu laitetaan pelkästään diginä.
Oletteko saaneet sellaisen kunnollisen kauniin kutsun postissa, jossa ihan vaan aika, paikka ja muu oleellinen kauniissa paketissa?
Kommentit (26)
Kaikki hääkutsut, mitkä olen saanut, ovat tulleet nättinä korttina postissa. Joskus on ilmoitettu että lahjalista on jossain tietyssä liikkeessä ja sieltä voi valita sopivan lahjan hääparille. Listalla on ollut asioita, mitkä hääparilta on puuttunut.
Riippuu varmaan sukulaisista ja tuttavista millaisia kutsuja saa.
Pakko ne kiellot on laittaa, koska muuten jotkut raahaavat puoli sukuaan mukanaan.
Kannattako satsata tyyliin, kun suurimmalle osalle tulee kuitenkin ero?
Vierailija kirjoitti:
Pakko ne kiellot on laittaa, koska muuten jotkut raahaavat puoli sukuaan mukanaan.
Puoliso on puoli sukua?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hääkutsut, mitkä olen saanut, ovat tulleet nättinä korttina postissa. Joskus on ilmoitettu että lahjalista on jossain tietyssä liikkeessä ja sieltä voi valita sopivan lahjan hääparille. Listalla on ollut asioita, mitkä hääparilta on puuttunut.
Lahjalista liikkeessä tai kaason kautta on ihan tyylikästä, etenkin jo ei ole itse kutsussa vaan erillisessä infossa missä on ajo-ohjeet ja muut tarkemmat tiedot
Vierailija kirjoitti:
Ihana suku ja tuttavapiiri sinulla
Johtuu varmaan vieraista, jotka eivät ymmärrä, että kutsun päällä kirjekuoressa lukee se väki ketä kutsutaan. Rautalangasta pitää vääntää.
Ja tilinumero on hyvä, enää tuskin pankista saa lahjasekkejä ja kymppitonnit käteistä aiheuttaa kyllä poliisikuulustelun kun yrität pankkiin viedä.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu varmaan vieraista, jotka eivät ymmärrä, että kutsun päällä kirjekuoressa lukee se väki ketä kutsutaan. Rautalangasta pitää vääntää.
Ja tilinumero on hyvä, enää tuskin pankista saa lahjasekkejä ja kymppitonnit käteistä aiheuttaa kyllä poliisikuulustelun kun yrität pankkiin viedä.
Sori, mutta ilmeisesti sinulla ollut hyvin tyylitön kutsu..
Vierailija kirjoitti:
Tyylitöntä on jättää puoliso tai alaikäiset lapset kutsumatta, ihan millä muotoilulla asian hoitaakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyylitöntä on jättää puoliso tai alaikäiset lapset kutsumatta, ihan millä muotoilulla asian hoitaakin
Kuka tämän on päättänyt ja millä valtuuksilla?
:D täällä joku morsian taisi tunnistaa itsensä
Kerran olen ollut niin pienissä häissä että hääpari on aidosti kutsunut varojensa mukaan ihmisiä ja oli vieraanvaraiset ja kaikki huomioivat juhlat
Vierailija kirjoitti:
Kannattako satsata tyyliin, kun suurimmalle osalle tulee kuitenkin ero?
Voit tietysti mennä naimisiin mahdollisimman tyylittömästi ja valmiina eroon jos se sopii sinun ajatuksiisi
Vierailija kirjoitti:
Kymppitonnit?
Se on jännä miten eri fiilis on paperikutsussa
Tilinumero on nykyään niin yleinen, mutta ei se silti tyylikkääksi muutu.. enemmän niin ettei nykyään osata enää kutsua tyylillä.
Mun mielestä aveciton kutsu on ihan ok, jos kutsuu vaikka futisjoukkueensa paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Kerran olen ollut niin pienissä häissä että hääpari on aidosti kutsunut varojensa mukaan ihmisiä ja oli vieraanvaraiset ja kaikki huomioivat juhlat
Tämä. Pitää kutsua varojensa mukaan
Harvoin näkee asiallisia hääkutsuja, joissa ei olisi kaikenlaista hörhelöä mukana.
Kutsut ihan tyylikkäitä mutta noloa jos juhlissa loppuu ruoka tai vieraat odottavat ikuisuuksia