Mitä te teette uutena vuotena?
Itse olen yh ja lapsi on isällään aattoillasta päivään. Monet perheelliset ystävät ovat kotona perheilemässä ja tuntuu ett kaikki vaan on tai ovat menos jollekin muulle kaverille. Lähdettekö baariin vai oletteko vain? Itse en viitsisi vaan olla, olenhan vaan joka ilta kotona..
Sama uuden vuoden stressi on ollut jo teinivuosista asti, mitä teen, mihin meen ja kenen kans. Nyt vaan uusi tilanne kun uudelleen sinkkuna ja eka uus vuosi ilman lastani..
Kommentit (3)
Vielä ei ole tiedossa meneekö lapsi isälleen, mutta jos menee, niin teemme " poikaystävän" (= 30v.) kanssa illallisen ja juomme punaviiniä ;) Myöhemmin menemme tapaamaan ystäviä kaupungille.
Mikäli lapsi meidän kanssa, syödään " uudenvuoden ruokia" , paukutamme ilotulitteet ja valamme uudenvuoden tinat. Lapsen mentyä nukkuun, katsomme Tahdon asiaa...
Oikein hyvää Uutta vuotta Sinulle!
Siin selviää kenties sit muutenkin muutaman vieraan pulmat tekemisestä! Voin ehkä tulla kuokkimaan sit jos en muuta keksi ;)
naimisiin rakkaan avovaimoni kanssa...eli tänä vuonna ei ole ikuista murhetta, mitä tehdä uutena vuotena... ei kyl anna mitään vinkkejä mun vastaus, mut kuhan tulin kertomaan =)