Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***KESKIVIIKKOON TRUPLAT!***

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

NANSKU:

Iiks, vai naimissii :)

AXE:

Mulla laihis on junnannut hiukan paikoillaan mutta näin joulun alla läks reilu 0,5kg! :) jee!!!!!!!!!!!!!!!!!

TALVIKILLE OIKEIN PALJON ONNEA; TSEMPPIÄ ja JAKSAMISTA huomiseen!

PIIPAALLE halistus!!

Voi miten ihmisillä viikot hujahtaa ja kohta on vauvoja jo kaikille :) Ihanaa

Mulla koko joulu ollu juoksemista. Oltiin lasten kans h-linnassa ja mies siis lähti 22.12. merille ja palaa 30.1. sitten tulin raumalle nyt ja aamukin alkoi mukavasti migreenillä :(

tasan 2 vkoa Minjan leikkaukseen. Tytöt, nyt alkaa jännittää ja lujaa!!!!!!!!!!!!!!! Mies näkee Minjan seuraavaksi vasta leikattuna..

Itselleni iskee vanhuuskriisi kohta, tänään viattomienlastenpäivänä, klo 15.17, 24 vuotta sitten olen päästänyt äitini 12,5h:n piinasta ulostautumalla 2 päivää la:n jälkeen ;) (olin muuten 3620g ja 50cm ;) )

Äitini juuri sanoi ettei se ihan kivuton urakka ollutkaan, mutta sairaalassa katseltiin ilotulitusta sitten (äitiäni siis kohdeltiin ensisynnyttäjänä kun ekat lapset leikattiin (perätilakaksospojat), siksi sairaalasta kotiutui vasta uuden vuoden jälkeen, 4.1.)

Niin, eli raketteja olen kytännyt jo silloin, hieman ehkä vähemmän tietoisena minne sitä on jouduttu :D

Mut joo, nyt nukkuu, vihdoin.

Halit kaikille!

T:Vuotta vanhempi Neiti21 kera tyttösten

Vierailija
2/47 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukaa kaukaa tulevat nämä onnittelut, mutta oikein paljon synttärionnea neidille! Niin se vain vuosi vuodelta aika kulkee ja me kaikki vanhenemme...onneksi itsellä vielä puoli vuotta aikaa seuraavaan synttäripäivään ;)

Työpäivä lopuillaan kohta ja pääsee kotiin potemaan tätä niin ihanaa migreeniä...neidillekin tsempitykset migreenin sietoon, on tää vaiva vaan niin p...stä! Loppuiltapäivä mennyt töissä vain nuokkumiseen ja kellon viisareiden liikahtelua tuijottaen, että milloin täältä pääsee kotiin...ei oo kiva näin päänsärkyisenä yrittää jaksaa tehdä hommia.

Mukavaa keskiviikkoa kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää aivan sairaasti! Onneksi sain vähän nukuttua -jos vaikka tarvii ensi yönä valvoa. Apua, oikeesti, miten tää voi jännittää näin kamalasti!!!

Kuulemisiin!

Talvikki ja Allu

Vierailija
4/47 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on jo kun " ennen vanhaan" - illalla viimisenä ja aamulla ensimmäisenä ;) Ei etes työt hiljennä mun palstailua *säälittävää* :I

[b][color=8B008B]Neidille hurjat synde onnittelut!![/b][/color] :D Tuntuu hassulta lukea toisesta Minjasta, ihan säpsähtää kun lukee sanan Minja - hassua ;) Se leikkaushan on ihan kohta! Hui alkaa jännittää..

[b]Talvikille[/b] vielä viimiset tsemppihalitukset - hyvin se menee!!

Voi vitsit, oli vaikee nousta ylös :O Viikon oon saanut nukkua pitkään, mitenköhän kävis jos joutusin nousee vielä aikasemmin, nyt sentään saan nukkua kasiin asti! Mä oon toivoton..

Taitaa tulla tästä kierrosta lyhyempi kun viimeks (33). Ja sitä edellisethän on ollut 33, 29, 29 (ja tuo viimeks 33). On meinaan jo nyt pientä vihlontaa munasarjojen kohdilla ja limaisuus on selvästi kasvamaan päin. Tänään siis kp 9. Laskurin mukaan ovis aijoittuu kp 16 ja 20 välille, riippuen kierron pituudesta.

Jepulis - mutta nyt herättelemään Minjaa. Ja pitäs taikoa tästä räjähtäneestä naamavärkistä jotain asiakaspalveluun kelpaavaa..

Vierailija
5/47 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvikki

ei ehdi varmaankaan itse enää lukemaan toivotuksia, mutta pieniä enkeleitä niin äidille kuin syntyvälla Alllulle matkaan! Tiedät Talvikki varmasti, että olet tämän trupla-porukan ajatuksissa!!

Neidille

SYNTTÄRIonnee!!!!

Vai 2vk enää leikkaukseen, huh, kun on mennyt nopeesti. Hienosti se menee Neiti, Minja on reipas pikkuneiti ja varmasti hyvissä käsissä siellä leikkaussalissa!

Nansku

suunnittelee häitä, Wau! Eiköhän sinne maistraattiin saa aika helpostikin niitä aikoja, jos riittää ihan semmonen virastossa vihkiminen. Meinaan siis, ettei halua virkamiestä mihinkään näköalatorniin toimitusta suorittamaan ;o)

Ja KIITOS vielä eilisille tsemppareille :o) Ehkä , kenties se vauvafiilis alkaa löytymään kun tästä kamalasta taudista selvitään..? Tämä on oikeasti ihan hirveää, toivottavasti moinen RS-ei löydä kenenkään muun perheeseen. Olen viimeyönä nukkunut ehkä 2h ja loput yskinyt tai yrittänyt auttaa yskiviä. Täällä Pohjanmaalla tämä jyllää niin, että Seinäjoen tartuntatautien osasto on pikkuisia potilaita täynnä :o(

Serppu rv 34

Vierailija
6/47 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvikille vielä kerran onnea matkaan, vaikka varmaan oot jo mennyt!

Neiti! [color=red][size=3]♥Hurjan suuret synttärionnittelut!♥[/size][/color]

Hienon päivän ootkin syntymääsi valinnut! ;)

Serpulle jaksuja ja pienille paranemisia.

Tuo on kyllä niin inha virus ettei mitään rajaa. Voisivat kyllä siihen kehittää rokotteen, eiköhän näitä nuhakuumeviruksia oo ilman tuotakin riittävästi antamaan vastustuskykyä. Mä niin toivon että ees tuo pöpö ei löydä tietään meille, joku nuha on kyllä taas nytkin, koska nenä on pienellä tukossa, mutta toivon ettei se siitä pahene!

Nyt pitää mennä kakkapeppupyykille!

Vierailija
7/47 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eikös nyt oo joku ihan rs-virus epidemia valloillaan..! En tiedä tän Keski-Suomen alueesta, että miten se täällä jyllää, mutta Minjallahan se kai oli/on. Mutta kun on noin vanha, niin se oli vain tavallista flunssaa voimakkaampana. Yli kolme viikkoa on nyt tuo yskä kestänyt, mutta on jo huomattavasti lieventynyt! Enää ei mene yöt valvoessa ja yökkiessä..

Vaikka mä tallailen suht maalaisjärellä tätä elämää eteenpäin.. Enkä ole mikään hysteerinen pöpöjen suhteen! Niin jos mulla nyt olis pieni vauva - en varmaan uskaltas kauheesti missään ihmisvilinöissä liikkua..

Vierailija
8/47 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

NEIDILLE HURJASTI ONNEA synttärien johdosta!!! Ja hyvillä mielin kohti Minjan suurta päivää! Siellä oleville lääkäreille ja hoitajille se on rutiinia,vaikka sua varmasti jännittääkin! Minja ei onneksi osaa jännittää tulevia vielä,niin että hyvin se menee!!!

TALVIKIN perään lentää iso parvi enkeleitä varjelemaan,että kaikki menee hyvin!!!

NANSKULLA hääasiat mielessä, meinaattekos sitten Juhannuksena pitää isotkin juhlat?

SERPUlle ja perheelle toivotan pikaista parantumista!

Nyt lukemaan eilinen pino loppuun...

Vierailija
9/47 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen päivistä ihan sekaisin... Eilen elin koko päivän ihan maanantaita ja illalla vasta tajusin olevan tiistai. Hokasin sen vasta siinä vaiheessa, kun kolmoselta ei alkanutkaan maanantai-illan elokuva :D Vaikka olihan meidän Trupla-pinossakin otsikossa selvästi TIISTAI, mutta eipä mennyt jakeluun mulla ei...

NANSKU; me varattiin maistraattiin aika kesäkuun lopussa ja saatiin hyvin elokuulle sille päivälle kun haluttiin. Näin siis täällä Keski-Suomessa. Voihan toki olla, että tilanne on eri jossain muualla päin Suomea, joten kannattaahan sitä olla hyvissä ajoin liikkeellä varsinkin jos haluaa vihkimisen just tietylle päivälle. Esteidentutkintalappu piti tosiaan toimittaa maistraattiin vähintään viikkoa ennen, koska se tutkinta vei sen 7 päivää.

Voi NEITI, uskon että Minjan leikkaus varmasti jännittää. Ihan varmasti kaikki sujuu kuitenkin hyvin. Oikein suuret ja valtaisat synttärionnittelut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Toivottavasti saat migreenin taltutettua, ettei mene juhlapäivä pilalle.

FEDERICALLE samat sanat!! Toivottavasti saat migreenin taltutettua. Itse en onneksi ko. vaivasta kärsi, mutta muutamaa kaveria vierestä seuranneena tiedän kuin p******stä se voi olla pahimmillaan.

EMMASANNA; päädyttiin ostamaan ne kauan haaveillut Emmaljungan Ceroxit.

TALVIKKI ei tosiaan varmaan enää ole tsempitystä lukemassa, mutta olette Allun kanssa ajatuksissani! Onnea ja jaksamista matkaan!!! Ihanaa kun Trupla-vauvoja putkahtelee maailmaan :)

Mites kaikki testailijat??? Oletteko malttaneet mielenne vai joko on testailtu? Mua ainakin jännittää kamalasti kaikkien puolesta. Toivon valtavan paljon plussia joka ainoalle, eli seuraavaa joukkoplussausaaltoa odotellessa...

Sitten yksi kyssäri pinnasängyistä... Mitä ideaa siinä säädettävässä pohjassa on?? Siis " pitääkö" sängyn olla sellainen missä on se säädettävä pohja? Mitä etuja perinteiseen sänkyyn verrattuna? Nyt kun vaunut on saatu hankittua, niin seuraavana edessä sängyn valinta ja kokemuksia kuulisin mielelläni jos joku viitsii niitä raapustaa.

Nyt jatkan työntekoa, mutta palailen lukemaan kuulumisia päivän mittaan. Mukavaa KESKIVIIKKOA kaikille!

Vierailija
10/47 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marieela: Kiva,kun oot taas mukana kuvioissa :) Ja onnittelut liikkeistä! Se on niin helpottava tunne,kun alkaa tuntea niitä pieniä töytäsyjä,kun sit tietää,että pikkuisella siellä on kaikki hyvin.

Federica: Sulla on ihan oikee asenne,ensin truplat ja sitten työ ;) Ihana asia,että voit kuitenkin työ-ja opiskelupaineista pitää hiukan lomaa helmikuussa! Sanoitkohan jo minnepäin olette menos...oli niin pitkä pino,ettei millään jäänyt kaikki mieleen...pitänee lukea vielä uudelleen jossain välis.

Ninnu:Sekä että ;) Hullu ja hurahtanut ja hurjasti lapsista tykkäävä :DD

Lottikselle voimia flunssan kouriin. Ite taistelen kans kynsin ja hampain,ettei pääsis flunssa jyräämään.Aikas tukkoinen olo,mutta ei onneksi pahempi kuin eilen. Kovin onkin tautista aikaa taas :(

Meillä on vielä kuusessa pysynyt neulaset jotenkuten,mutta koristeet saavat kyytiä mennen tullen,jotta kaipa se kohta täytyy ottaa ja kiikuttaa ulos,että säästyis ees hiukan koristeita ens jouluksikin ;)

Piipaakin alkaa hiukan jo piristyä,ihana juttu! Kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu sielläkin!

Mitähän oli vielä...nyt ei muistu mieleen.

Vierailija
11/47 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä saisin nyt valita niin ostasin sellasen pinnasängyn missä on portaaton korkeuden ja kaltevuuden säätö sekä irrotettava laita.

En tiedä onko sellasta mallia olemassakaan, mutta näitä kaikkia ominaisuuksia kaipaisin.

Pohjan korkeutta on hyvä säätää sen mukaan, kun vauva kasvaa. Alussa on itselle helpompi, kun vauva on ylhäällä, mutta sitten kun aletaan tekemään nousemisharjoituksia niin pohja on hyvä pitää alhaalla.

Tuo irrotettava laita on hyvä, jos haluaa käyttää pinnasänkyä oman sängyn vieressä sivuvaununa.

Ja mitä helpompi säätömahdollisuus sen parempi.

Kaltevuus ois loisto juttu aina kun lapsella on nuha tms niin sais helposti päädyn ylemmäs.

Toki tavallisellakin pärjää, vaatii vaan enempi virittelyä. Kerroin vain, mitä ominaisuuksia itse nyt katsoisin, jos menisin sellaista ostamaan! =)

Vierailija
12/47 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jellona: Meillä on semmonen malli,jossa voi pohjan korkeutta vaihdella. Sinänsä se on ihan hyvä,että ihan pientä vauvaa on sitten helppo siinä korkeammalla hoidella ja hyssytellä eikä tarvitse sinne sängyn pohjalle kurkotella. On sitten vaan ajois laskettava pohja,ennenkuin pikkuinen alkaa sieltä kurotella ylitse,mutta puoli vuotta menee reippaasti niin.

Mii on onnistunut takomaan meitin päähän nyt tuota coolina oloa,ettei kukaan uskalla ottaa riskiä ja testata,ettei vaan tule negaa ;) Mutta voit uskoa,että olo on kuin muurahaispesäs,kun tekis niin mieli ottaa ja testata,jotta josko siinä jo jotain näkyis. Mutta sit taas aattelee,että jos ei näy,niin hukkaan meni ja tulee vielä harmitukset päälle. Että ennemmin sitten kärvistelee muutaman päivän,mullakun on aiemmiskin raskauksis tosi myöhään alkanut vasta näkyä testeis mitään...mutta kun ei tätiä näy,niin alkaa olla toiveet aika korkeella,se on myönnettävä :)

Tuli tos mieleen semmonen GALLUP,että aiotteko tehdä uudenvuodenLUPAUKSIA? Ja jos aiotte,niin minkälaisia vai voiko niitä ees kertoa ?! Mä en oo vielä tehnyt,mutta harkinnassa on :DD Kun ne pitäis sit pitää ja hmm...pitäis sit tehdä semmosia,että varmasti vois ne pitää...

Vierailija
13/47 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nukkumisesta ei vaan tule mitään:( Aina herään kahden maissa ja aamulla tietty olen ihan tööt. Vanhemmat suositteli eilen et pitäisin työputken jälkeen kolmen vkon loman ennen ä-lomaa et saisin nukuttua, mut mitä hyötyä kun en näköjään osaa nukkua >:( Ihan sama vaikka sitte kitkuttaisin loppuun saakka töissä.

[color=blue][b]Neidille[/b] oikein paljon onnea synttäreiden johdosta:)[/color]

[b]Serppu[/b]: Paranemisia sinne teille! Teholla näin liikaakin rs-vauvoja, et ei tosiaan mikään helppo tauti:( Onneksi epidemia iskee " vaan" joka 2. vuosi.

[b]Jellona[/b]: Sen säädettävän pohjan idea on, et kun vauva on pieni se pohja nostetaan ylös, jottei tarvi lasta kurkotella sinne alas ja rasittaa omaa selkää. Ja kun lapsi on isompi se pohja lasketaan alas, jottei lapsi pääse putoamaan laidan yli. En tiedä onko säädettävä pohja ihan " välttämätön" mut en oo kyllä minkään muunlaisia sänkyjä kaupoissa nähnyt :) Melkein kaikissa taitaa olla toi mekanismi ja joissakin on vielä laskettavat laidatkin.

Taidan hipsiä ruokikselle poikkeuksellisesti jo näin aikasin, alkaa nälkä olla jo sitä luokkaa et pakko suunnata jääkaapille.

Vierailija
14/47 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red][size=3]Ihanaa synttäriä [b]Neidille[/b]!!! :)[/size]

Mä uskon kans, että se leikkas menee hienosti!! Oliko meillä muuten tarkoitus sopia jonkinlaista Trupla-tapaamista tuolloin?

[b]Hönttä:[/b] Täällä edelleen kärvistellään... Lämmöt on ainakin vielä koholla. Mulla on huominen vasta ensimmäinen mahdollinen menkkojen alkamispäivä (kaksi viikkoa sitten to-aamuna sain testiin ovisplussan).

Siis, [b]Mariposako[/b] aikoo odottaa vielä viikon?! Miten sä olet noin kärsivällinen? Mä en kestä!! ;)

A kp31/32

Vierailija
15/47 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fucshia] [b] Paljon Onnea Neidille!!!! [/b] Mulla on aina näin viattomana pvänä nimpparit ;)

Talvikille minäkin näin perään vielä lähettelen enkeleitä matkalle mukaan. Mielessä olet, ihan varmasti :)

Nansku, H:gin maistraatti ei tee vihkimisä muualla kuin virastossaan, tai ainakaan ei tehnyt vielä keväällä -> lakihan muuttui että maistraatti saa veloittaa maksun vihkiessään muualla, siksi ennen sitä H:ki ei ainakaan halunnut. Olikohan Hyvinkään maistraatti lähin joka suorittaa vihkimisen missä halutaan..

Serppu, mun yhel tutul tytöllä on RS-virus, menivät joulupvänä sairaalaan.

Pikaisia paranemisia siis sinne...

Mutta nyt menen aamutoimiin -> meillä tarkoituksella rytmi käännettiin myöhäisemmäksi Joulun ajaksi, ja vkonloppun jälkeen sitte vasta käännän takaisin.

Tosin tässä välin olin ½ tuntia puhelimes joten en ihan näin myöhäisessä olla muutoin ;DD

Marieela ja Paapero 14+4

Vierailija
16/47 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vauva nukkuu ja äiti pääsi nettimaailmassa käymään - ihanaa.

Jellona: kyllä se säädettävä pohja on hyvä. Ergonominen etenkin.

Katzu: vai meinaatte te naimisiin ennen vauvaa? Musta se on hyvä idea, on sittten kiva mennä synnärille samalla nimellä:) Kyllä sillä naimisiin menolla on suuri painoarvo mun mielessä. Ennen ajattelin, vielä vuosi sitten, että ei se paljoa muuta, mutta toisin kävi. Ihan tuli erilainen fiilis, kun avioliitossa ollaan:) Lämpimästi suosittelen ja varsinaiset juhlathan voi pitää sitten, kun siltä tuntuu ja jaksaa ja on aikaa ja sitä rahaakin:)

NEIDILLE ONNITTELUT!!!!!!!!! Jännittävä se tytön leikkaus, onneksi Hesassa on huippulääkärit, jotka osaa hienosti hommansa.

Niin oliko joku tapaaminen sovittavissa, kun Neiti tulee Hesaan?

Vierailija
17/47 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

NEITILLE paljon onnea!!!

AXE: Maltan hyvinkin olla testaamatta, koska ei ole yhtään raskautunut olo. ;) En siis usko yhtään että tärppi ois käynyt, kierron pituudesta johtuen.

HÖNTÄN GALLUPPIIN: Päätin lopettaa tupakoinnin. Sen piti kyllä loppua jo viikko sitten maanantaina, kun tultiin sieltä reissusta, mutta olikin aika hankalaa kun laukussa oli vielä puoli askia.:P Mutta vuoden vaihteessa se loppuu, en halua taistella asian kanssa siinä vaiheessa kun vauva ilmoittaa tulostaan.

PIIPAAKO se oli kärvennellyt testejä siellä? ;) Kuulosti niin koomiselta se tilanne....

Ei oikein ajatus rullaa yhtään, tämä kotona oleminen alkaa kyrsimään jo niin että alan täyttämään työhakamusta läheiseen kauppaan. Jos vaikka pääsisi osa-aikaseksi, niin sais vähän virtaa ..ja rahaa. :)

Vierailija
18/47 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=pink][size=3][b]Onnittelut kaimalle! =D[/b][/size][/color]

Vierailija
19/47 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jellona:

Yhdyn Piipaan sänkyvastaukseen. Korkeuden lisäksi, myös se kaltevuuden säätö on todella hyvä ominaisuus. Meillä on tällähetkellä 20cm kirjapinot pinnasängyn " etujalkojen" alla, kun sitä kaltevuuden säätöä ei muuten ole...

Marieelalla ja Piipaallako on molemmilla nimpparit..? ONNEA!

Ja Marieela oli nähnyt jo masun päältäkin vauvan möngertävän, ihanaa :o) Höpötteleekö teidän tyttö vauvasta paljon? Meillä tyttö ehdotti et joulukalenterin jälkeen voitais tehdä semmonen vauvakalenteri, et kun viimenen luukku avataan, niin vauva syntyy :o) Ois hauska idea, jos vain tietäis päivän tarkkuudella, koska tämä nyt sitten ulkoutuu täältä masusta.

Katzu

Kuinka niitä ihan pieniä rs-potilaita hoidettiin? Limaa varmaankin imettiin ja mites muuten?

G: Oon niin paheeton, etten keksi mitään ja heh heh.. Voisin vaikka aloittaa siitä, että lupaan aloittaa joka ilta lasten iltapuuhat puoltuntia aikaisemmin, ettei aina tulis sitä äiti on väsynyt, lapset on väsyneitä = kaikki on kiukkuisia-vaihetta...

Vierailija
20/47 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fucshia] Samoin sinne Piipaa ;DDDD

Serppu, ei meillä sillai tyttö vauvasta höpöttele, mut aina välil (kuten äsken taas..) muisti kysyä että voidaanhan Äiti, voidaanhan varmasti tehdä vielä 4:s lapsi? Sitte ei enempää tarvi jos et halua. ;DD

TAi kyselee väli et oisko kivaa jos meil ois 20 lasta jne.

Kovasti toivoo tyttöä jotta olis akka valta talossa ;))))

Emmasanna, Neiti ainakin aikanaan kyseli mahdollisia tapaamisia kun tänne tulee, eli pitäs olla mahdollista tavata. Riippuen tietenkin miten Neidin aikatauluille sopii :)

Mä oon hieman pihalla kaikkien testailuista. Eli koskas kukin nyt testaa?????????? Haluan olla jännityksissä mukana :DDD

*täällä taas koko ajan kun on pimennosta poistuttu* ;)