Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***KESKIVIIKKOON TRUPLAT!***

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin rattikelkkailemassa. Kiva ilma mutta pirun kylmä tuuli. Naama meinas jäätyä...

Katzu, mä pidän kyl jo yhteyttä, lähes päivittäin ystäviini. Mutta se kyläily ->> se ottaa vielä/kin voimille ;DD En saa vaan ittestäni irti et lähtisin kylään viel iltaisin saatikka et pyytelisin tännekään ketään :( No ennen Joulua toki oli parina iltana kavereita mutta sitte se taas jää. Paitsi ehkä uudenvuoden aattona taas...

Soffu ja Mariposa ja Axe, samoilla linjoilla olen kanssanne!!! ;)

Mii, voi pahuksen täti jos nyt sinne tunkee ittesä. Huido luudalla maan vimmatusti ;) Mutta positiivista tosiaan kuten itse sanoit, kierrot aika tasaiset sitte...

Me mennään varmaan huomenna ostaa muutama raketti. Alennus myynteihin tuskin tulee lähdettyä -> sain joululahjaksi yli 10 paitaa äidiltäni ja nyt kun alan olee pullataikina -> isot tissit ja maha pullollaan, niin mitään ei kannata sen kummemmin ostaakkaan.

Paitsi et jos joku tietää et saako mamma vaatteita alesta?????????????

Meen sohvalle miehen viekkuu ja tuijottaa TV:tä hetkeks...

Vierailija
42/47 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marieela: Löysin tänään Forumin Beben(?) sivut. Siellä oli jotkut vaatteet alennuksessa. Yks kiva paita näytti olevan ainakin.

Mulal meni tänään hermot kaupassa. Kaikki mun paidat on ollut aika just eikä melkein. Maha vaan pullotti enkä saanut piiloon millään. Pakko lähtee ostaa äitiyspaitoja. Tosi kalliita vaan ainakin siellä bebessä, mutta parhaimman näkösiä. Muissa kaupois on ihme retkuja.

Itseasias taidampa mennä nyt Beben sivuille ja tilata pari paitaa. En kyllä tiiä kuka ne maksaa mut hermot menee. Oon koko ajan ajatellu ettei näy viel masu mut tänään totesin että ei se enää kyllä peity vanhoihin vaatteisiin.

Katzu: Se Valiot on niin ku VANHAT! Siis joilla tunnukset postiin. ym. Juu älkää välittäkö, heitän kaikkee.

Mitäs muuta oli.... Niin nälkä että ajatusta haittaa!

Mutta tosiaan nyt tilaa vaatteita. En ole koskaan tilannut postimyynnistä. Tiedän vaan että en pääse sinne Forumiin ku ehkä kesällä (huono lähtemään) niin jospa tilais ekaa kertaa. =)

Onnittelut vielä Marieelalle ja Piipaalle sekä Neidille!!!!

S 14+0 (uus viikko!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saunaan ja sitten nukkumaan. Hyviä öitä!

Vierailija
44/47 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiysvaatteista: missymom Hesan Pohjois-Haagassa - kivoja vaatteita:)

Meillä vauva syö tuttia kotona ekaa kertaa. Äiti iloinen, kun vauva rauhoittui.

Plussaonnea testaajille

ÖITÄ

Vierailija
45/47 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin taas jälleen kerran äitin luota evakkopesulta. Taitaa miestäkin jo stressata tää evakkoelämä, koska nyt se meni vielä tekemään kylppäriin remppaa eteenpäin. Heh, onkin varmaan tosi saunapuhdas ja suihkunraikas kun tulee sieltä nukkumaan :) Mutta touhutkoon rauhassa, mukavaahan se on kun saadaan hommia eteenpäin. Tänään päivällä oli saaanut tehtyä saunan puolen laatoituksen saumausta vaille valmiiksi ja nyt vetää pesutilan puolelle viimeistä vesieristettä, jotta saa sen lattian laattaan huomenna. Kaikki laattaseinät ovatkin jo valmiina, eli enää ei puutu kuin saumaukset, saunan seinän panelointi ja viimeistelyputki- ja sähköhommat. Taitaa tämä remppa onneksi joskus valmistua :D :D :D

MARIEELA; kävin tänään surffailemassa H&M nettisivuilla ja siellä ainakin Löytönurkassa oli joku pitkähihainen Mama-paita tarjouksessa. En kyllä tajunnut katsoa mitä kokoja oli tarjolla.

Mäkin kävin lukemassa s-postista sen luonnoksissa olevan jutun ja ihan samaa mieltä olen kaikkien muiden kanssa. En vain tietokoneguruna osannut omaa kirjoitustani sinne liittää :D Mutta mielipiteeni tulkoon tässä ilmi.

Toivotaan MII, ettei se täti sieltä kuitenkaan tulisi. Jos se vaan yrittää uhitella - älä anna sille periksi!!!

Joko NEIDIN ja FEDERICAN migreeni on hellittänyt? Hope so!

Mieleni tekee nyt omenaa, joten sellainen on nyt saatava! Mukavaa illan jatkoa kaikille, mä en jaksa enää valvoa --> hiippailen ompun kanssa peiton alle. Kauniita unia!

Vierailija
46/47 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jellona: Edelleen saan kärsiä tästä migreenistä, mutta ei onneksi vielä niin pahana kuin eilen. Joka päivä ja joka hetki, kun koskee päähän, niin ei jaksa oikein enää valitella asiaa. Ottaa kyllä aivoon tosi pahasti, kun monesti esim. illaksi suunnitellut tekemiset menee jäihin sen takia, kun ei pysty tekemään mitään. Harvemmin siis voi illaksi mitään menoja suunnitella, kun joutuu aika usein olee kotona ja sängyn pohjalla, että jaksaa taas seuraavana aamuna raahautua töihin. Kurjaa on.

Tossa joulun aikaan kuulin muutamasta entisestä heilasta/tutusta, jotka oon nähnyt viimeksi about 6 vuotta sitten ja mitään yhteyksiä ei olla pidetty, koska omilla tahoillaan jokainen on ollut kiireinen, varattuna, seurustellut yms. Mutta aina se vain piristää mieltä, kun kuulee kuulumisia ja sitä aina rupee miettimään, että mitäs jos elämä oliskin mennyt toisella tapaa ja mitäs tässä nyt tekis tulevaisuudessa...kellään muilla samoja mietintöjä? En tarkoita ettenkö oisi onnellinen oman kullan kanssa, mutta aina sitä joku juttu jää mieleen kaivertamaan varmaan loppuiäksi ja sitä miettii kaikenlaista. Tosi harmi siis, ettei asu enää Suomessa, muuten voisi näiden entisten juttujen kans mennä vaikka kaffelle ja katsoa, miten sujuu. Niin uskomattoman ihania muistoja!! Onneksi vielä sentään olen tosi hyvissä väleissä heidän kanssaan, ja onneksi mies ei ole mustasukkaista laatua - muuten voisi olla aika hiljaista yhteydenpidon kanssa.

Joo, taas omaa napaa aikani kuluksi tässä kirjoittelen. Ehkä se elämä alkaa sitten työpäivän jälkeen...heh.

Vierailija
47/47 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

JELLONA:

Täällä migreeni hellitti, onneksi.

FEDERICA:

Millaiset migreenin oireet sulla on?

Mulla alkaa näköhäiriöillä, näkö voi jopa mennä kokonaan toisinaan; tässä vaiheessa pää ei särje vielä mutta tietää että se on menoa kohta.

Sitten alkaa juovat pilkut yms näkyä ja kun katoavat niin alkaa järkyttävä, viiltävä ja repivä kipu ja oksentaminen.

Kohtaus kestää yleensä 3-6h, nykyään hiukan vähempiä/lyhempiä kohtauksia ollut.

Niin ja tuohon kysymykseen ex-heiloista:

Itseasiassa sain juuri viestin mun ex-mieheltä, hyvää syntymäpäivää toivotti. Oltiin 4 vuotta yhdessä aikoinaan.

Toki sitä toivoo että entisillä menisi elämä hyvin ja on kiva kuulla kuulumisiakin, vaikka eroamisiani en ole KOSKAAN katunut. Mutta aina se pikku pisto (välittämistä? tai jokin muisto...?) tuntuu tuolla kun juttelee ensirakkauden kanssa :) Vaikkei enää tunteita olisikaan.