***KESKIVIIKKOON TRUPLAT!***
Kommentit (47)
eli maistraatissa on vihkiminen nyt sitten 3.2.2006 ja itse häitä vietetään 23.6.2006 silloin kirkkona on helsingin pitäjän kirkko ja tiedossa on kohtalaisen kokoiset häät vieraita on näillä näkymin tulossa 60-100 henkeä ;)
Mutta nyt taas jatkamaan :( Eli muksut kasaan ja passikuvaan (mitäköhän siitäkin tulee?????) ja sit poliisilaitokselle passihakemusten kanssa.
Nansku ja ninnironi rv tasan 31
Ekaks onnittelut nimppari- ja synttärisankareille!=)
Mulle on ilmeisesti iskemässä joku hemmetin flunssa. =( Meen isä on kovassa flunssassa, ja mehän oltiin sen luona jouluna. Nyt mulla on kolmena peräkkäisenä aamuna ollu kurkku kipeä, ja viime yönä nukuin sitten VAIVAISET 12 tunnin yöunet!!!!!!!!!!!!!!! Siis olin niin poikki että. Ei toivoakaan päästä sängystä ylös ennen ku klo 12. MÄ en halua saada mitään ällöpällö flunssaa...
Menkkajomotuksia oli havaittavissa eilen illalla, mut pysyypä COOL olotila kun täti muistuttelee olemassaolostaan. kp 32/28-34, viimeisten kiertojen perusteella puna-armeija hyökkää huomenna. Mut tässä vaiheessa heitän pienen toiveen, että kaikki toivois että ei hyökkää, moneeen moneeeen kuukauteen...
niin ja SOFFU, seura ois kyllä ollu kivaa, mut ois taitanu sulla olla aika matka tänne Poriin?!=)
mut nyt täytyy vääntäytyä päivän askareisiin paskareisiin, palailen linjoille!
edelleen super-väsynyt mii
[b]Emmasanna[/b]: Ei se naimisiinmeno mikään ehdottomuus oo meille, mut kunhan heitettiin ilmaan sellanenkin vaihtoehto:) Helpottaishan se toki kun olis sama nimi eikä tarvis isyydentunnustusta.
[b]Serppu[/b]: Liman imemistä tosiaan riitti:( hoito riippu vähän lasten kunnosta, joillekin riitti ihan asentohoito ja imeminen ja lisähappi jotkut ihan pienet saatto joutua jopa hengityskonehoitoon.
[b]Galluppiin[/b]: Mä en oo enää vuosiin harrastanut uuden vuoden lupauksia, kun ei ne koskaan pitäneet:/ Kiroilusta tykkäisin päästä eroon, mut en viitti luvata, kun tiedän ettei puhetyyliä oo niin helppo muuttaa tosta vaan (nim. yritystä on ollut;)
Neidille hauskaa synttäriä! Ehkä saadaan tälle päivälle vielä toinenkin synttärisankari, jos Talvikin vauva päättää syntyä.
Piipaalle ja Marieelalle hyvää nimipäivää!
Tänne ei kuulu mitään erikoista. Kaupassa on käyty ja vähän siivoiltu. Vähän väsyttää, kun meillä oli eilen illalla vieraita ihan yömyöhään saakka. Onneksi on kuitenkin loma, ettei tarvitse raahautua töihin. Mies tulee pian hiihtämästä, ja sitten keksimme varmaan jotain yhteistä tekemistä loppupäiväksi.
Kiva kuulla, että Nansku sai varattua vihkimisen. Pian se suuri päivä jo koittaakin. Helpottaa varmasti monia asioita, jos ehtii mennä naimisiin ennen vauvan syntymää.
Ensinnäkin kaunis kiitos kommenteistanne pinnasänkyasiaan. Kiva kuulla kommentteja teiltä, joilla on jo kokemuksia ja enemmän tietoa asioista kuin tällaisella ensikertalaisella. Taidamme siis päätyä sellaiseen säädettävään pohjamalliin. En tosiaan tiedä onko markkinoilla vielä sellaisia ns. tavallisia sänkyjä, mutta pianhan tuo selviää kun lähdetään tarjontaa katsastamaan. Myös tuo kommentti kaltevuuden säädöstä oli kullanarvoinen. On niin paljon asioita, joita ei itse ymmärrä edes ajatella. Kiitos avusta rakkaat Truplat!
GALLUP; mä en ole harrastanut uudenvuoden lupausten tekemistä. Joskus muinoin olen yrittänyt aina jotain, mutta mulla on tapana unohtaa tekemäni lupaukset jo loppiaisena. Ainahan sitä voi luvata itselleen yrittää olla parempi ihminen kuin edellisenä vuotena, mutta mitään konkreettisia lupauksia ei mulla ole tapana tehdä.
KATZU; mulla alkaa kans olla ongelmia nukkumisen kanssa. Ensinnäkin jo ylipäänsä nukahtaminen vie oman aikansa masuvauvan jumppaamisen takia (sehän toki aloittaa disconsa aina about klo 23) ja sitten yleensä käy niin, että kun pitää nousta aamuyöstä vessaan viiden maissa, niin en sitten saa unta uudestaan. Eli tosi katkonaista meinaa uni olla ja aamulla olokin on sen mukainen.
PIIPAALLE ja MARIEELALLE nimpparionnittelut!!!!!!!!!!!
Ja NANSKULLE onnittelut maistraattiajan varaamisesta!! Se päivä tulee pikemmin kuin uskotkaan! ONNEA!
MIILLE flunssankarkoitussäteitä *********************** ja plussasäteitä ******************** Tässä omat plussasäteet myös HÖNTÄLLE ********************* ja AXELLE ****************************
Täytyy vielä yrittää pakertaa täällä töissä muutama tunti. Kaikkea touhua tuntuu riittävän yllin kyllin, kun vuodenvaihde lähestyy.
Tuolla kun joku taas kyseli näistä ennustajista niin mä sitten aikani kuluks eilen illalla laitoin ennustajaellille kysymyksen. Madamemamma kun on ennustanu mulle jo ajat sitten ettei näe mulle tulevan enempää lapsia niin piti sitten kysästä " toista mielipidettä" !
Ja Ellipä kertoi, että mä saan tytön 13.1.2007! No ju, tiedetään. Hömppää ja huuhaata, mutta mulla nous iho ihan kananlihalle. Nyt pitää ruveta laskeskelemaan milloinka sen pitäs sitten tärpin onnistua! =D=D
Ensiksi [color=red] Neidille [/color] synttärionnittelut ja [color=red]Piipaalle [/color] ja [color=red]Marieelalle {/color] nimpparionnittelut. Tiedänpäs taas vähän lisää teistä :)
Heti alkuun omaa napaa. Tänään oli lämmöt koholla, mutta vielä odotan huomisaamun ennen kuin innostun. Mä kun mittaan vasta selvästi ylösnousun jälkeen, niin sihen lämpöön voi vaikuttaa vaikka se, että olen tehnyt ruokaa hellan vieressä. Yllihuomenna en sit ehdikään enää mittailemaan, kun lähdetään huomenna reissuun ja tullaan vasta sunnuntaina takas. Ja tosiaan en tiedä kuinka tässä kierrossa muutenkaan olisi mahkuja. Meillä on ollut vieraita koko ajan, niin on touhuiltu vain suihkussa :)
En aio tehdä mitään [color=red] uudenvuodenlupauksia [/color]- Tietty voisin vähentää karkin syöntiä ja ostaa sillä rahalla (25e/ kk) vaatteita, mutta eipä taida onnistua...
[color=red]Mii[/color], sä olet kyllä hauska, kun olet niin cool :) Mä olisin ihan taatusti pistänyt kaikki palelut ja väsymyksen raskauden piikkiin.
Hieman torkuskelin pojan vieressä päikkäreitä (tunnin verran) ja nyt särkee päätä, great...
Eli testausta tiedossa sunnuntaina, kaikillako -> Hönttä, Axe, Mriposa, Mii, Nifkin ym ym. ?????
Nekku, siis mieskö päätti ihan itse ja itsekseen et nyt alkaa olemaan valmis tuplaukseesn? (en ole selannut vieläkään ed. pinoja..) Sehän on hienoa jos ihan ilman uusia keskusteluja ym näin teki =)))))
Missäs Miitsu luuraa?
Nyt meen hetkeks ku puh. soi..
Jeps, eli töissä taas ja tää mun ainainen riesa migreeni vain jatkuu ja jatkuu. Eilinen ilta menikin sitten kotona nuokkuessa ja väsymyksen vallassa. Mulla tää migreeni vaivaa todella usein, siis normaalia päänsärkyä on jokaikinen päivä ollut siitä lähtien, kun täytin 6 vuotta, joten onhan tätä kipua saanut kestää melkein koko elämänsä ajan ja sitten tuon lisäksi on taipumus todella kovaan migreeniin, joka vaivaa todella usein. Syön estolääkitystä ja sitten kohtauksiin triptaaneja sun muita myrkkyjä eli mä todellakin tiedän mitä se päänsärky on. Kipukynnys on siis aika korkea, mutta kun iskee tosi paha kipu, niin sitten on ihan piipussa. Joten ihana seuralainen kulkee koko ajan matkassa, eikä taida ikinä päästä eroon...
Uudenvuoden lupauksia, no mä yritän päästä mun tavoitepainoon tulevan vuoden aikana. Olen ottanut projektiksi siis laihduttaa ja jatkaa tätä laihdutusprojektia, jonka aloitin tänä vuonna toukokuun alussa. Eli aikaa vievää hommaa on, mutta tarkoitus olisi karistaa liikakilot pysyvästi. Ei siis mitään suurta painonpudotusta ole tiedossa, mutta se kestääkin sitten aina kauemmin, kun ei ole niin hirveesti pudotettavaa ja lähtöpainoa ei ollut niin hirveesti kuitenkaan. Tavoitteena olisi siis pudottaa painoa joku 10-15 kg - kuulostaa paljolta, mutta mä olen jotenkin vinksahtanut ja haluan päästä pukeutumaan muodikkaisiin ja vartalonmyötäisiin vaatteisiin...ehkä sitä pääsisi noin 5 vuoden takaisiin mittoihinsa! :)
Hönttä kyseli meidän tulevasta reissusta. Ollaan menossa siis risteilemään läntiselle Karibialle, Meksikoon ja Panaman kanaalille. Eli siis ihan kiva reissu tiedossa ja pari viikkoa ollaan sitten merillä! Meillä on ollut joka vuosi tapana tehdä tuollainen reissu ja lähteä risteilemään eksoottisille saarille ja turkoosille merelle...joo, voitte kuvitella, että mä odotan tuota reissua kuin kuuta nousevaa, että pääsee lämpimään!! Kesästä tuntuu olevan jo niin pitkä aika. Mutta ehkä talven yli jaksaa vähän paremmin, kun on joku ihana palkinto odottamassa.
Pitäisi kai tässä välillä tehdä jotain työhommiakin...
[color=lightblue]Tänään tulee taas Englannin liigaa, joten me kaikki kolme (minä, mies ja miehen veli) kökötetään nenät kii telkkarissa;) Toissapäivänä jäi yhdestä maalista 105e saamatta!! :/
[b]Marieela:[/b] Mii testaa jo la, kun sillä on pippalot illalla. Minä, Hönttä ja Nifkin yritetään selvitä su asti (epäilen!!) ja Mariposa joskus ens viikolla... Mikäs muuten [b]leannan[/b] tilanne testauksen suhteen on?!! Ja [b]Ninnukin[/b] ehtii syyskuulle parin viikon päästä;)
[b]Federica:[/b] mulla olis kans tuo painonpudotusprojekti kiikarissa... Olen täysin normaalipainoinen, mutta kun 4 vuotta sitten oli -10kg (kävin tänään puntarilla:( ), niin vähän kaivelee. Tällä hetkellä riittäis -7kg. Mahdollinen raskaaksi tulo tietenkin hidastaa asiaa... No, viimeiset pari vuotta olen asiasta puhunut, siinä ajassa olisi jo pari lastakin saatu;)
[b]galluppiin:[/b] Liittyen tuohon [b]Federican[/b] vastaukseen, niin olen päättänyt aloittaa (eilen) terveelliset elämäntavat! Lähinnä syömisen suhteen. Tupakkaa en polta ja urheilun, mutta roskaa menee tuosta suusta ihan tarpeeksi sisälle:( Jos sitä vaikka kiinteytys ilman sen kummempaa laihista *toiveajattelee*
[b]oma napa:[/b] Mun on ollut tosi kylmä koko päivän ja sellainen flunssainen olo ilman flunssaa... Niin, ja väsy.
G: En ole harrastanut oikein noita lupauksia. Oman itsensä kasvattaminen ja parantaminen on joka päiväisiä lupauksia miltei, ja se taitaa olla edelleen mun se ainut ja tärkein lupaus itselleni.
Kerran lupasin että pidän enemmän ystäviini yhteyttä ja se on aina voimassa ja suhteellisen hyvin toteutunutkin -> minä kun tuppaan olemaan hieman kotikissa enkä ole oikein kyläilevää sorttia/meillä ei kamalasti käy vieraita. Tuota kyläilyä pitäs hieman vielä parantaa, luulen ;)
Mutta joo, ei konkreettisia lupauksia täällä tehdä...
Mutta nyt juttelemaan josko mentäs rattikelkkamäkeen -> pukki toi pojalle moisen kapistuksen ja kypäränkin, onneks ;)
M
Axe:
Eikös olekin hankalaa ja ikuisuusprojekti tuo painonpudotus?! Mä en itsekseen saa irti itsestäni niin paljon, että tekisin sen omatoimisesti, joten viime keväästä asti olen kuulunut painonvartijoihin ja käyn viikoittain tapaamisissa. Saa ainakin enemmän motivaatiota ja vertaistukea noista ryhmistä, joten liputan tän asian puolesta! Mulla itsellä tahtoo aina mennä usein illat syömisen merkeissä, joten vihannekset ja hedelmät taas naposteltavaksi...töissä ollessa päivän aikana kun en hirveesti juuri ehdi syömään ja illalla on sitten niin hirvee nälkä, kun pääsee kotiin.
Mutta olisi siis niin ihana mahtua vaatteisiin, jotka on ostanut noin 3-5 vuotta sitten, koska mulla on siis kokonainen vaatekaappi noita pienempiä vaatteita! Tossa yhdessä vaiheessa kun meni vaatekaappi uusiksi lihomisen takia, niin nyt yritän päästä eroon muutamista liikakiloista. Mun lihominen siis johtui vain ja ainoastaan hormoniehkäisystä, nimenomaan minipillereistä! Paino nousi niiden aloittamisen jälkeen noin 4 kuukaudessa about 15-20 kg ilman mitään muuta syytä! Joten siis pannaan moiset myrkyt!! Ikinä ennen ei oo ollut mitään paino-ongelmia, joten siis kunhan pääsen takaisin " omiin" mittoihini, niin sitten olen tyytyväinen. Siinä tavoitetta siis ensi vuodelle! Nyt jo pelottaa, et miten käy...hiljaa hyvää tulee - kai. Mutta onneksi jo nyt huomaa tuloksia, joten samaa linjaa tässä jatketaan.
Joo sori taas omaa tilitystä, mutta kerrankin on vähän löysempi tahti duunissa, niin ehtii jotain muutakin ajatella...
[color=lightblue]ollessa?). No, mulla ei tullut edes viivan viivaa. Ainakin on kroppa toiminut silloin kierron puolessa välissä ja iloitsen jo siitä!! Enemmän mua ottais päähän, jos kierto taas venyis...
[b]Federica:[/b] niinpä... Se on työlästä hommaa! Tänään olen (taas) asiaa kelaillut ja ajatellut, että ehkä semmoinen " hiljaa hyvää tulee" - asenne olis paras ja muutokset pysyviä. Eikä tarvisisi kärsiä nälästä/ällöolosta. Mulla nimittäin tuppaa olemaan joko tai - laihdutusta tai ylensyöntiä;/
huoh, niin se vaan alkaa olee tääkin päivä pulkassa. Ihanaa, kun on ollu vapaata joulusta asti, tuntuu vähän niinkun olis vieläkin joulu. =) Yleensä ku oon menny heti joulupyhien jälkeen töihin pää punasena....
Vituttaa, [color=red] aikamoiset menkkajomotukset alkoi. On todella ihme, jos ne ei yöllä hyökkää. =/ [/color] Että AXE ja muut, tuskin testaan la, ei taida olla tarvetta. Pöh. No, asian hyvä puoli on se, että tavallaan osasin jo tätä odottaa, ja toiseks on hyvä, jos mun kierto nyt vakiintuisi tähän 32/33 päivään, ois jatkossa ehkä helpompaa.
mutta, pitemmittä puheitta lempiharrastukseni (eli syömisen) pariin!!
MARIEELALLE ja PIIPAALLE onnittelut nimppareista!
MARIEELA:
Olen ilmeisesti 11.1.-14.1. siellä, ainakin tuolloin 11. pvä tulen ja 3 pvää leikkauksen jälkeen pitää olla ja treffit sopis oikein mainiosti!!!
Nyt syömään, kauhee nälkä ku päivän ollu ulkona..
T:Neiti
SOFFU: Samoilla linjoilla sun kanssa. ;)
Käytiin hellun kanssa lenkillä (eli samat on vinkeet ku AXELLA ja FEDERICALLA, painoa saatava pois:)) ja nyt ootetaan et sauna lämpenee. Alkaa varmaan ollakkin jo lämmin, nyt pitää viel mennä kampeemaan tuo miehus sohvasta irti. Mäkihyppy alko just pahaan aikaan...
p.s. Nekku, käy katsomassa s.posti! ;)
*lähtee lenkille*
[b]Marieela[/b]: Jes en siis ole ainoa kotikissa täällä;) Raivostuttavaa kun ei saa itestään sen vertaa irti et pitäis tarpeeksi yhteyksiä ystäviin:( Aina muka niin hirvee kiire olevinaan:/ Mitäköhän se sitten on kun on lapsia, sitte varmaan vähitellen erakoidun kotiin;)
Ja sitte varmaan tyhmä kysymys, mut mitä on valiot?????
Saiskohan sitä sen verran aikaseks et hakis tällä vkolla jo vaunut:) Katoin just lehdestä et lastentarvikeliikkeissäkin on alet, nyt olis jo korkee aika hakea ne vaunut ja turvaistuin. Mut huomenna pitää kuitenkin ensin tuhlailla alennusmyynneissä;) Kerrankin sain luvattua et lähetään kaverin kanssa kohnaamaan vaatekauppoja työpäivän jälkeen:)
Mut nyt saunaan, huomiseen truplat!
Näillänäkymin 1.1 jos maltan sinne asti ootella.Jos Axe testaa perjantaina,niin ei kukaan voi enää pidätellä muakaan :)) Jos siis on enää tarvetta testata... Alaselkää polttelee kyllä niin tätimäisesti,että empä tiedä,taitaa mokoma ketku sittenkin koittaa ängetä meille. Että nyt lantiot keinumaan,jotta tätiryökäle pysyisi truplien luota kaukana,kiitos!