Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oulun KAIJONHARJU, asuuko muita???

Vierailija
08.02.2012 |

Asuuko muita palstalaisia Kaijonharjussa Oulussa? Ollaan kaksi viikkoa asuttu tässä ostarin läheisissä kerrostaloissa, ja täytyy sanoa, että kyllä on levoton meno? Jatkuvaa ölinää öisin. Ei tiedä, mistä suunnasta meteli milloinkin tulee. Kaduilla kulkee juoppoja, ja yläkerran naapureilla on seinänaapurin mukaan huumeongelma.

Muutenkin tulee niin epämääräistä sakkia ja kaikenmaailman hippejä vastaan tuolla pihalla :(. Pari viikkoa mennyt ja siitä varmaan 7 päivää täyttä painajaista. Mua jotenkin niin ahdistaa nämä talot, tai no kyllähän se ulos päin olisi pitänyt arvata ja koska on suht halvat vuokrat. Ahdistus siitä, että mitä tuolla ylhäällä tapahtuu ja kuka siellä makaa missäkin nurkassa ja milloin joku kuolee. Lapset tosi säikkynä yöllä, kun meteli alkaa. Poliisi on voimaton, sanottiin että nämä talot on aina olleet vähän ongelma.

Mitä oon aiemmin kuullut, niin ei ihmisillä yleensä oo ollut niin pahaa sanottavaa. Mulla sellainen olo, että pakko päästä pois, mutta mies vänkää vastaan. Se on vielä usein töissä, niin mulla menee sit valvoessa ja ahdistun vain entisestään.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3v täällä asunut ja ennen muuttoa lueskelin näitä keskustelupalstoja ja mietin että hommaanko kokoperheelle pippurisumutteet ja astalot mutta eihän täällä oo tarvinu kuumotella mittään tai kettään... deekutki vaa kehhuu ohimennen vaatetyyliä ja rauhassa juovat kaljaa tuossa kuution eessä. :D

Vierailija
62/62 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus 90-luvulla vuokralla Kaitoväylä 30-38 seudulla. Iso osa oli omistusasuntoja. Rauhallista oli. Kaveri asui samalla seudulla vuokralla 2000-luvun alussa. Ei valittanut. Aika vanhoja talojahan ne on ne kirjaston lähellä olevat, 70-luvulta? Yksi kaveri asui vielä 2010 aika lähellä Norssia omistusasunnossa, ei valittanut. Naapurin koululaiset sanoivat kymmenisen vuotta sitten, että siinä Tokmannin lähellä on levottomia pienkerrostaloja. Taitavat olla puurakenteisia? Itsekin näin siellä ohikulkiessa lansseja ja sinivuokkoja. Nykyään en asu Oulussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä