Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko saaneet ihmiset suuttumaan kommentillanne? Mitä sanoitte?

Vierailija
17.03.2023 |

Minulle suututtiin kerran, mutta en muista, mitä kysymykseni koski.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sanoin naapurille et on lihonut huomattavasti viime vuodesta, alkoi huutamaan mulle ihan hulluna. Kummallista, olin vaan huolissani hänen terveydestään ja halusin auttaa.

Vierailija
2/18 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo sanoin naapurille et on lihonut huomattavasti viime vuodesta, alkoi huutamaan mulle ihan hulluna. Kummallista, olin vaan huolissani hänen terveydestään ja halusin auttaa.

Millä tavalla auttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin kyylä suuttui, kun kerroin suoraan ettei minun elämäni sisältöineen kuulu hänelle pätkääkään.

Vierailija
4/18 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suututtavia kommentteja:

ADHD johtuu pitkälti kasvatuksesta tai oikeastaan sen puutteesta

kotona oleva vanhempi ei ole oikeutettu viemään lastaan päivähoitoon

lihavuus johtuu erittäin harvoin muusta kuin liiasta syömisestä

tupakanpolttajat ovat keskimääräistä tyhmempiä

koiraihmiset ovat epäsiistejä

Vierailija
5/18 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polyamoriset ihmiset ovat järkyttävän rumia

Sukupuolia on kaksi

Vapaaehtoisesti lapsettomat ovat harvoin vapaaehtoisesti lapsettomia

Lihavilla naisilla ei ole vientiä

Vierailija
6/18 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin, etten näe logiikkaa siinä, että ihminen voi pelkästään oman kokemuksensa perusteella muuttaa yhtä persoonallisen identiteettinsä osa-aluetta, mutta ei toista tai kolmatta.

Vierailija
7/18 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko näin että pohja on minunkin kaivollani. Kyllä tulee sitten joskus hyvin harvoin sanottua tosi pahasti ja kyllä on uhattu jopa tappaa. Olen ystävällinen ihminen ja ihmiset kuvittelee että voi kohdella miten vaan. Raja kun tulee vastaan niin se tulee!

Vierailija
8/18 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totesin töissä yhdestä muutoksesta että nyt on kyllä helpompaa tehdä asia x kun tuli se muutos. Työkaveri ei tiennyt mistä puhun, koska ei ollut lukenut asiaan liittyvää sähköpostia ja suuttui siitä minulle.

Vierailija
9/18 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaanko näin että pohja on minunkin kaivollani. Kyllä tulee sitten joskus hyvin harvoin sanottua tosi pahasti ja kyllä on uhattu jopa tappaa. Olen ystävällinen ihminen ja ihmiset kuvittelee että voi kohdella miten vaan. Raja kun tulee vastaan niin se tulee!

Siinäpä rasittava "totuuksien" laukoja.

Vierailija
10/18 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin kaverilta, oliko pöytäämme istunut tuntematon mies vai nainen. Kaveri raivostui, asia ei kuulemma kuulunut minulle pätkääkään. Olisin vain halunnut tietää, oliko istuja kuuma mies vai harvinaisen maskuliininen nainen.

Vierailija
11/18 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin kaverilta, oliko pöytäämme istunut tuntematon mies vai nainen. Kaveri raivostui, asia ei kuulemma kuulunut minulle pätkääkään. Olisin vain halunnut tietää, oliko istuja kuuma mies vai harvinaisen maskuliininen nainen.

Tapahtuiko oikeasti?

Vierailija
12/18 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuiko oikeasti?

Tapahtui ihan oikeasti enkä vieläkään tiedä, kumpi oli kysymyksessä.

Vierailija
13/18 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin naisten vaatimattomista saavutuksista.

Vierailija
14/18 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Minulle suututtiin kun en halunnut puhua adoptiotaustastani juuri sillä hetkellä, niiden ihmisten kuulen.

Vierailija
15/18 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kuule, monesti. Siihen riittää ihan vaikka vain se, että esim. vihjaa pitkäaikaistyöttömälle, että voisiko itsessäänkin olla vikaa ettei työllisty, eikä vain yksin työkkärissä. Monet ihmiset kun vihaavat sitä, jos joutuvat reflektoimaan omaa toimintaansa ja ehkä siksi myöntämään puutteitaan ja virheitään. Mitä egoistisempi persoona, sitä vaikeampaa tämä hänelle on ja siksi usein vastareaktio onkin tulistuminen ja asian kieltäminen.

Enköhän tälläkin kommentilla kerää taas useammankin alapeukun.

Vierailija
16/18 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suututtavia kommentteja:

ADHD johtuu pitkälti kasvatuksesta tai oikeastaan sen puutteesta

kotona oleva vanhempi ei ole oikeutettu viemään lastaan päivähoitoon

lihavuus johtuu erittäin harvoin muusta kuin liiasta syömisestä

tupakanpolttajat ovat keskimääräistä tyhmempiä

koiraihmiset ovat epäsiistejä

Hep, kaks vikaa osuu täällä! En tiedä mikä on korrelaatio ja mikä kausaliteetti, mut kaikki neljä elementtii löytyy.

Vierailija
17/18 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä riittäå että sanoo "Moi" niin joku varmasti ottaa tämän henkilökohtaisena provokaationa, alapeukuttaa, ilmiantaa sekä haukkuu perään vielä persuksi ja pedofiiliksi.

Koska samat ihmiset kulkevat todennäköisesti vapaana kadulla ei ihmetytä yhtään miksi Suomi on vajonnut siihen alennustilaan jossa se on.

Vierailija
18/18 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin kyylä suuttui, kun kerroin suoraan ettei minun elämäni sisältöineen kuulu hänelle pätkääkään.

Vähän samoissa napuri ukon kanssa. Meinas olen vapaata riistaa hänelle ja torjuin hänet. Selasta on se kerostalo elämä on,Toinen taas vihaa mua,kun poltaa parvekella tupakaa Heka vuokra talossa jossa parveke tupakointi kielto ja aiheesta sanonut hänelle.Kaikiaei voi todella mielytää misään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme