Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PALJON MAKSAA KUNTOSALILLA KÄYMINEN KUUKAUDESSA " noin" . jos 3 kertaa kävis tunnin kerrallaa?

Vierailija
27.12.2005 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupallisten salien hinnat on monet ihan poskettomia, voi olla Helsingissä jopa kympin kerta. Monet lisäksi vaatii jäsenyyden, joka tulee kertamaksujen tai kuukausitaksojen päälle.

Mä opiskelen Helsingin yliopistolla, niiden liikuntamaksu on koko lukukaudelta n. 50 euroa ja sillä saa käydä salilla niin paljon kuin sielu sietää. Lisäksi olen käynyt aiemmin kaupungin saleilla (Hgin löytyy liikuntaviraston sivuilta), niillä hinta on 2 euroa kerta, 10 kertaa muistaakseni 18 egeä. Ihan hyvät peruslaitteet siellä on ollut eikä ole ollut liikaa väkeäkään, vaan on saanut ihan rauhassa, jonottelematta, treentata.

Vierailija
2/4 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelläkään salilla, jolla mä olen käynyt, ei hinta ole ollut kiinni siitä, kauanko salilla aikaa kuluttaa, vaan maksu on ajasta riippumatta sama. Treenin kannalta tunnin harjoittelu on kyllä varsin passeli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden aikana voi liittyä ilman jäsenmaksua. Käy tutustumassa muutamaan vaihtoehtoon. Mielestäni viihtyisästä ja siististä treeniympäristöstä kannattaa vähän maksaakin. Samoin kannattaa selvittää, minkälaista ohjausta salilta on mahdollista saada. Itse maksan treeneistä 56¿/kk, hintaan sisältyvät myös mm. jumpat.

Vierailija
4/4 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan 39 euroa kuukaudessa jäsenyydestä ja sillä rahalla sa käydä salilla, jumpissa, solariumissa jne. niin paljon kun vain jaksaa, vaikka joka päivä aamusta iltaan. Hinta on siis edullinen. Samaan hintaan saa myös harjoitusohjelman.

Kannattaa valita Free Choice -systeemissä mukana oleva sali, koska niissä saa valita kertamaksun, kuukausikortin, sarjalipun tai jäsenyyden oman mielensä mukaan.

Jos ottaa jäsenyyden, kannattaa lukea sopimusehdot kunnolla ennen allekirjoittamista. Jäsenyyteen sitoutuu yleensä vähintään vuodeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä