Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paksut pohkeet ei tuu ohuemmiksi laihduttamallakaan.

Vierailija
02.06.2011 |

t.nainen 55v

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jännität pohjelihakset, jääkö niiden päälle vielä löysää? Itselläni juokseminen on pitänyt huolen siitä, että kaikki läski pohkeista on hävinnyt. Tosin juokseminen voi myös kasvattaa pohjelihaksia, joten tarkkana saa olla, jos ei halua itselleen isoja pohkeita (minulle se ei ole olennainen asia).

Vierailija
2/31 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lihomisen myötä vielä paksummat, mutta hoikassakin kunnossa isot. Mutta kesällä päivetys vähän parantaa ulkonäköä ja päivettyneet kintut paremman näköiset kuin valkoiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paksut reiteni. Kun olin tosi hoikka, ne olivat silloinkin paksut (lihaksikkaat). Nyt kun olen lihonut, eivät mitkään farkut tahdo mahtua jalkaan, kun reisissä myös läskiä "mukana". Ja sisäreidet hinkkaa toisiaan vasten :( Ettö inhottaa. Eikä motivaatiota silti tehdä asialle mitään.

Vierailija
4/31 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut tosi paksut pohkeet, silloinkin kun olin tosi hoikka. Olen lyhyt, 158cm, ja lyhyet jalathan ovat useammin paksut. Joskus 16-18-vuotiaana painoin vajaa 50kg ja silloinkaan ei meinannut löytyä saappaita kun kiristivät pohkeista. Nyt lihoneena ei mitään toivoa. Yhdet ihanat nilkkuritkin ovat jääneet käyttämättä kun ovat italialaista mitoitusta ja tosi kiristävät nilkasta.

Taitaa olla asia, jolle ei oikein voi mitään.

Vierailija
5/31 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. http://www.duoboots.com/

nimim. toinen alle 160 cm

Vierailija
6/31 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahdotonta löytää ratsastussaappaita. Muilla kengillä ei olisi niin väliä. Olen vain 156 cm. Kaikki saappaat liian kapeita pohkeen ympäriltä ja aivan liian pitkävartisia. Suomesta ei sopivia saa kuin teettämällä. 

Vierailija
7/31 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mäkin ennen luulin, mutta ei pidä paikkaansa. Kyllä se läski lähtee jaloistakin. Oon 53v ja "pakkolaihtunut" 73 kilosta 59 kiloon diabeteksen myötä. Jalat on entiseen verrattuna papukepit.

Vierailija
8/31 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks niiden pitää ohentua? Hyvät lihakset hoikalla naisella on kaunista katseltavaa.

Vierailija
9/31 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut ylipainoinen ja pohkeet ovat aina olleet paksut. Miehet niitä ihastelevat, minua ottaa vain päähän koska haluisin pienemmät pohkeet. 

Vierailija
10/31 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan mahdotonta löytää ratsastussaappaita. Muilla kengillä ei olisi niin väliä. Olen vain 156 cm. Kaikki saappaat liian kapeita pohkeen ympäriltä ja aivan liian pitkävartisia. Suomesta ei sopivia saa kuin teettämällä. 

CRW:llä on semmoiset rasvanahkaiset, jotka sopivat. Maksavat noin 135€

Vierailija
11/31 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pyöreä ja vahva lihastyyppi, pohjelihas on itsessään iso. Minun oli vaikea löytää ratsastussaappaita jo 44-kiloisena. Sen painoisena ei aikuisessa naisessa ole kyllä mitään ylimääräistä.

Vierailija
12/31 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pohkeet hoikistuvat viimeisenä. Ei kannata välittää pohkeiden paksuudesta. 

Vierailija
13/31 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä

ihme on pyöreä lihastyyppi? Kun paino on riittävän matala niin varmasti pohkeet pienenee. Laihduttakaa ryhävalasta 

Vierailija
14/31 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Baarissa on tullut bodarit pyytelemään kanssaan treenaamaan ja joskus on joku alkanut jopa sivelemään paksuja pohkeitani. Monet miehet tykkää. Sama vahvojen pakaroiden suhteen :D

Vierailija
15/31 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla pohkeet hoikistuvat viimeisenä. Ei kannata välittää pohkeiden paksuudesta. 

Miksei? Vaikkei puhuttaisi estetiikasta, niin kyllä se vaikuttaa siihen miten vaatteet ja kengät istuvat. 

Vierailija
16/31 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös ollut paksupohkeinen aina, vaikka olen 166cm ja 50 kg. Ja nyt tarkoitan TODELLA paksuja pohkeita. Pohkeitteni ympärysmitta on paksuimmasta kohdasta 41 cm. Joskus nuorempana kehtasin pitää kesällä sortseja, mutta sitten kun menin naimisiin niin mieheni sanoi, että ihmiset tuijottavat pohkeitani, koska ne ovat huomiotaherättävän paksut ja kehotti minua siirtymään pitkiin housuihin. Niin toki teinkin. Yllättävää kyllä, en koskaan saanut muilta kuin omalta mieheltäni negatiivista palautetta pohkeistani - (jos en kehujakaan).

Vierailija
17/31 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu rakenteesta.

Kävely, siis pitkien 15 km matkojen kävely päivittäin auttaa...

Vierailija
18/31 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen myös ollut paksupohkeinen aina, vaikka olen 166cm ja 50 kg. Ja nyt tarkoitan TODELLA paksuja pohkeita. Pohkeitteni ympärysmitta on paksuimmasta kohdasta 41 cm. Joskus nuorempana kehtasin pitää kesällä sortseja, mutta sitten kun menin naimisiin niin mieheni sanoi, että ihmiset tuijottavat pohkeitani, koska ne ovat huomiotaherättävän paksut ja kehotti minua siirtymään pitkiin housuihin. Niin toki teinkin. Yllättävää kyllä, en koskaan saanut muilta kuin omalta mieheltäni negatiivista palautetta pohkeistani - (jos en kehujakaan).

Miehesi on kateellinen, pohjelihasten kehittäminen on monelle todella vaikeaa koska se on osin perinnöllisistä ominaisuuksista kiinni. Kun katsot vaikkapa kehonrakentajia kisakunnossa, monella pohkeet aika vaatimattomat (esim.  Larry Wheels), vaikka tuskin on treenimotivaatiosta tai lisäaineista kiinni. 

Vierailija
19/31 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se pohjelihas toisilla luontaisesti isompi. Itselläkin paksut pohkeet. Ne saa hoikemmiksi, jos niitä ei käytä. silloin pohjelihaksin alkaa surkastua, mutta en suosittele :D

Vierailija
20/31 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Baarissa on tullut bodarit pyytelemään kanssaan treenaamaan ja joskus on joku alkanut jopa sivelemään paksuja pohkeitani. Monet miehet tykkää. Sama vahvojen pakaroiden suhteen :D

:D Minulta on joskus kyselty, että mitä treeniliikkeitä teen pohkeilleni, kun ne on noin hyvät. Eivät aina usko, kun sanon, että vältän tekemästä yhtään mitään. Geeneissähän tuo on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän