Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etä-äiti vastaa kysymyksiinne hetken.

Vierailija
27.12.2005 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä lapsesi ovat?

Kauanko olet ollut etä-vanhempi?

Miten olet itse kokenut etä-äitiyden, entä lapset?

Kuinka usein tapaat lapsiasi?

Olitko itse halukas juuri tähän järjestelyyn?

t: itse etä-äidin tytär

Vierailija
2/6 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein näet lasta?

Eikö ole ikävä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kaukana lapsestasi/lapsistasi asut?

50km

Minkä ikäisiä lapsesi ovat?

10

Kauanko olet ollut etä-vanhempi?

5v

Miten olet itse kokenut etä-äitiyden, entä lapset?

itselle kaameaa tuskaa, lapselle ok, toki ikävöi ja alussa pyysi ' palaamaan kotiin' .

Kuinka usein tapaat lapsiasi?

viikottain

Olitko itse halukas juuri tähän järjestelyyn?

en olisi ollut, olosuhteet pakottivat.

Monta lasta ja minkä ikäisiä

1kpl 10v. poika

Miksi lapsi jäi isän luo?

minulla vuorotyö sairaalassa(hoitsu) isänsä tekee töitä kotona(tutkija)

isä hoitanut lapsen aina kotona eli ei ole ollut koskaan esim. tarhassa. ovat siis hyvin läheisiä. Minä olen ollut töissä siitä lähtien kun lapsi 2v.

Erotilanteessa mies uhkaili kaikenlaista ja minun piti ' karata' että pääsin pois. Nukuin sitten kavereiden sohvilla aikani ennenkuin sain oman asunnon. Eli monia syitä.

Kuinka usein näet lasta?

viikottain

Eikö ole ikävä?

ikävää ei voi sanoin kuvata. rukoilen joka päivä että saisin lapseni luokseni. Enpä taida saada.

Kuinka usein näet lastasi? Miten kestät ikävän?

ikävän kestäminen on täyspäivästä työtä. ihan hirveää. vaikka hyvät ja lämpimät välit lapseen, tuska on kova.

ap

Vierailija
4/6 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että olitte kypsiä ajattelemaan lapsen parasta, vaikka se varmasti itsellesi vaikeaa onkin ikävän ja ehkä ympäristön ennakkoluulojenkin vuoksi.

Voin näin itse etä-äidin tyttärenä sanoa, että se että äitini muutti kotoa pois ja jäin isäni kanssa asumaan, ei aiheuttanut minulle sen suurempia traumoja. Toisaalta olin vanhempieni erotessa jo teini-ikäinen. Voi olla että nuoremmalla sisarellani oli vaikeampaa ilman äitiä. Tapasimme kyllä äitiämme viikoittain.

t: nro 5

Vierailija
5/6 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotilanteessa mies uhkaili kaikenlaista ja minun piti ' karata' että pääsin pois.

Vierailija
6/6 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle teki molempia. voitte uskoa että seurasin ekat vuodet ja seuraan vieläkin tarkkaakin tarkemmin lapseni puheita ja reaktioita.

lapsi menestyy koulussa ja harrastuksissa ja on paljon kavereita, iloinen ja avoin, luova. eniten nyppii minun ' ulkopuolisoiminen' eli minua pidetään ulkopuolisena vaikka yhteishuoltajuus tarkoittaa yhteistä huoltajuutta lapsen asuinpaikasta huolimatta.

nyt mies menossa uusiin naimisiin ja minä pelkään että minut ' neutralisoidaan ' kokonaan... onneksi lapsi jo niin iso että voi ottaa itse yhteyttä ja osaa tulla luokseni jos haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme