Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SYYSSÄTEIDEN VÄLITIISTAI***

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipahan melkoinen juoksujoulu. Nyt ollaan taas silmät ristissä töissä ja kassit kotona purkamatta. Plaah. Toivottavasti ensi jouluna on jo oma pieni nyytti, että voi hyvällä omalla tunnolla jättää reissaamisen muille. Kuitenkin Riikan tapaan olen onnellinen siitä, ettei ole itse tarvinnut kattilanvarteen tarttua. Molempi parempi.

Joulun aikaan oli tullut paljon kivoja kuulumisia, taas olisi hirveästi kommentoitavaa! Mutta klassisesti puolet ovat jo mielessä menneet sekaisin, joten tässä jotakin¿

Serafille ja Jonzulle onnittelut ihanasta jouluylläristä! Ja Jonzu, olisiko haamu vielä kummitellut sen vuoksi, ettet testannut aamulla (mikäli jutustasi oikein ymmärsin)? Vieläkö meinaat testailla? Voi juupeli, kyllä on NIIIIIN huippua, että plussajuna kulkee joulunakin!

Taelsa: mukavaa, että juhlat sujuivat hyvin, kun niitä vielä niin rakkaudella järjestelit! Täytyy pistää korvan taa tuo vieraidenkarkotustaktiikka =)

Kathy: ihanaa, kun teidän pukkijuttu meni niin kivasti! Tiesikö siellä kukaan, että se on sinun mies? Ja olivatko sitten kateellisia, kun pääsit pukin syliin? Annoitko pukille suukonkin? =)

Ja Himpulle tietty tervetulotoivotukset! Tottahan tänne mukaan mahtuu Himpun verran lisää porukkaa (heh, olipas tosi nokkela sanaleikki¿).

Ja sitten omia kuulumisia vauvakuumeilussa: *päristää rumpuja¿* ¿Seksilakko on päättynyt! Meillä tuli tosiaan KUUKAUDEN tauko sänkyhommiin. Mutta kun eilen kotimatkalla asiasta keskusteltiin, ei se ole kummankaan mieltä suunnattomasti pahoittanut. Haluttomia jaksoja tulee ja menee, vaikkei ennen ihan näin pitkää olekaan tullut. Nyt on onneksi pikkujoulut ja muut joulukiireet ohi, ja voidaan taas keskittyä toisiimmekin.

Viime viikolla vielä pohdin, että tämä kierto joko tjottaillaan tai sitten otetaan kaikki aseet käyttöön. Onpa vaikeaa arvata, kummin siinä kävi =D Tilasin ovistikut ja ajattelin myös sitä greippimehua lipittää. Enpä olisi ikinä itsestäni uskonut, mutta jotenkin on tosi ihanaa olla ihan vinksallaan tähän kuumeiluun! Ja varsinkin nyt taas tuntuu siltä, että tähän on saatava lisää perhettä, jotta tämä elämänmeno vähän asettuisi aloilleen.

Jaahas, nyt varmaan pitäisi aloitella töiden tekoa. Täällä on paikalla noin 10 % henkilökunnasta¿ onpa tosi motivoivaa, kun muut ovat lomalla. Onko säteissä piinailevia tälle väliviikolle? Tulisiko vielä vuodenvaihteeseen lisää vauvauutisia????

-Pyrynen-

Vierailija
2/14 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=orange]Ja vastaus omaan kysymykseen: KYLLÄ ON!!!

Joulu sitten tuli ja meni. Oltiin mun mummulla koko sakki, meitä oli n. 10 henkee, joten ihan kivaa oli. Mummu toimi joulupukkina ja kivoja lahjojakin saatiin. Siitäpä tulikin mieleeni Galluppi eli: PARAS SAAMASI LAHJA TÄNÄ VUONNA? Mä sain Narnia-kirjan eli se oli paras kun olin niin hartaasti sitä toivonut. Oon lukenut sitä jo aika paljon ja kivalta vaikuttaa...

En vieläkään ole " uskaltanut" katsoa missä päivissä mennään. Päätin, että huomenna menen apotekkiin ja haen varmuuden varalle raskaustestit. Ennen lauantaita jos täti ei kaahaa paikalle niin testailen ja tietty samalla tarkastan nuo päivätkin. Hieman on sellanen olo, että se ämmä tulee taas, mutta emme vaivu synkkyyteen (ei vissiin niin...). Olis se NIIN ihanaa vielä tänä vuonna plussata ja olla uusi vuosi selvin päin, tosin en muutenkaan ole ton alkoholin suurkuluttaja, joten ei tekis tiukkaakaan olla juomatta. Ainoa pahe on tuo tupakka (hyi mua!!!) ja yläkerran ukon kanssa ollaan tehty sopimus, että heti loppuu sauhuttelu kun plussa testiin pamahtaa. Jotenka EHKÄ olen piinaviikossa ehkä en. Seuraamme tilannetta.

Hmmm... olipas omanapainen sepostus. Uusille tervetuloa ja KAIKILLE plussatuulia ja säteitä ja kaikkea hyvää tälle loppu vuodelle!

Palailemisiin!

-Taelsa-[/color]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kaikki muut saanet niin paljon lahjoja, etteivät malta täällä pyöriä? =)

Taelsan joulugallupiin tulin vastailemaan, jotta tämän vuoden paras joululahja oli matkalaukku, joka tulee todella tarpeeseen häämatkaa ajatellen. Ja sain minä muutakin kivaa, hyviä ja käytännöllisiä lahjoja!

Tulkeehan muutkin kirjoittelemaan!

Vierailija
4/14 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se on mennyt työpäivä hääsuunnitelmia tehdessä ja vauvoja toivoessa. Voi vitsit, että olen säälittävä työläinen... No huomenna sitten ryhdistäydytään!

Vierailija
5/14 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanko me Pyryn kanssa ainoot, jotka ovat selvinneet joulusta hengissä?

Vierailija
6/14 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink]Pikaisesti ilmoittaudun hengissäolevaksi :D

Olen kyllä syönyt niin paljon suklaata, että pahaa tekee jo, mutta.. Muuten siis ihan hyvin menee. :) Lahjoja en kauheasti saanut, ehkä mukavin oli pyjama (perinteisesti..), jota olin toivonut ja baby blues-kirja, mitä myös toivoin.. se on kyllä suoraan meidän(kin) perheestä! :D Lapset saivat vallan mahdottomasti lahjoja ja niitä ihmetelless' ä on sitten omakin aika mennyt. ja sitä lasten riemua katsellessa. Ei kyllä yhtään harmita, että jäimme tänne kotiin jouluksi, ihana kun sai vaan olla, eikä tarvinnut raahautua paikasta B paikkaan D tai jotain.. Tosin siihen kattilaan täytyi sitten tarttua useampaan otteeseen.. :/ Tänään sitten maistui jo mäkkärin hampurilainen ja ranskikset kaiken kinkun syönnin jälkeen ;)

Joup, tilasin sitten minäkin tuossa ne ovistestit tähänkin kiertoon ja toivottavasti ehtivät tällä viikolla tulla, nyt on jo kp7 kuitenkin menossa eli vuodenvaihteen tienoilla pitäisi olla otolliset hetket! :) Täti vielä pitää jalkaa oven välissä, hus-hus, pois pois saisi jo mennä! :D Nooh.. katsellaan.. Ei kyllä millään jaksaisi taas sitä joka-aamuista tikkuun pissimistä, mutta en kyllä jaksais näitä tätsyn vierailujakaan! :D Jostain mukavuudesta sitä on tingittävä edes... ;)

Jaahans, pyykkikone tuolla pysähtyi joten täytyy mennä laittamaan vaatteet kuivumaan ja uutta satsia pyörimään, kun ei joulunpyhinä muistanut pestä yhtään koneellista ja tämän sakin kanssa päivä-pari ilman pyykkikoneen ääntä tarkoittaa sellaista vuorta likapyykkiä, että pian niitä pursuaa jo vessan ovesta ulos... :D Eli eikun hommiin!

Työniloa teille, jotka tässä väliviikolla olette töihin jaksaneet/joutuneet raahautumaan... ;) Ja mukavaa loppuvuotta! :D

-Jedelede *suupielet suklaassa* ;)

Vierailija
7/14 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti ekaks vastaan Galluppiin: Elikkäs miun paras joululahja oli saunatakki jota olen toivonut jo ainakin vuoden (ja en itse ole raaskinut tilata) ja toinen kiva lahja oli uudet lapaset.:)

Ihanaa oli katsella lasten iloa lahjoja aukoessa.:) Melkein tippa tuli linssiin kun miun vauva (poika 1,5v) sai niin ihannoimansa leikki-imurin.xD Ja neiti sai toivomansa puhuvan my little ponyn..ja paljon paljon muuta.:D

Joky kyseli mun vikasta testistä..juu tein sein iltapäivällä,et voihan sillä olla vaikutusta et tuli vain haamu..no testaan viel loppuviikosta uudelleen kun ei tällä viikolla pääse terveyskeskukseenkaan testiin kun on suljettuna.

Nyt siis kp 32/27-32

Ja mitäs viel..hatara pää kun ei muista kaikkea mitä muut oli kirjoittanut..

Mutta palaan astialle =)

Jonzu

Vierailija
8/14 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=crimson]No moi vaan kaikille!

Pikkuhiljaa tosiaan palaillaan normaaliin rytmiin, paitsi minä jolla on ainakin unirytmit sekaisin... :) Heräsin vasta lähempänä puolta päivää. Vein miehen aamuyöllä juna-asemalle ja sittenhän se uni vasta maistuikin. Just mies soitteli töistä sieltä, hyvä kun kehtasin tunnustaa että tuli vähän nukuttua.. :)

Pyry, kertoile aina välillä vähän niistä hääsuunnitelmistakin, olis kiva kuulla! Eihän sulla tässä enää montaa kuukautta olekaan niihin. Toivottavasti ne tikut tuo nyt sen toivotun tuloksen, ettei tarvi taukoa alkaa pitämään yrityksessä! *sormet ja varpaat ristissä*

G: paras lahja oli varmaankin Remeksen uusin kirja, jota olin toivonut. Hyvä lahja oli myös 7-päivää lehden juorupeli :) Siitä on jo monet naurut saatu irtoamaan!

Taelsa, tulehan sitten kertomaan mitä kp-tuloksia laskutoimitukset antoivat! Olispa sulla nyt se pikkuasukki juurtunut matkaan mukaan!

Jedelle jaksamista tikuttelun kanssa, pieni vaivahan se tosiaan on, jos tuloksena on jotain uutta ja ihanaa sinne masuun!

Nyt lähden tiputtamaan vielä pari mukillista kahvia, että jaksan sitten työntyä kauppaan ja ehkäpä hypistellä jotain aletavaroita :) Mukavaa tiistaipäivää kaikille!

Riika

Vierailija
9/14 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin tosiaan kotosalla tämä joulu, jotenkin on vaan niin rasittavaa lähteä 100km saatika sitten 200km päähän kaikkine kamppeineen, muksuine ja koirine... Saatiinpa ainakin pupuiltua rauhassa ;)!

Meidänkin piti ensin mennä TJOT-meiningillä, mutta jotenkin ollaan lipsuttu siitä... Mies ei ole kylläkään pahoitellut! Mietittiin sitäkin, että ellei nyt tärppää, niin koitetaan vielä loka-lahjaa ja ellei sittenkään, niin siirretään 2007 vuoden puolelle. Kun on tuo loppuvuosi sitten taas yhtä ja toista... Toisaalta, eipä tuota paranis oikein yrittää ajotella, joten ehkäpä tästä alkaakin nyt sitten varsinainen puuhasteluvuosi 2006 ;D! Ellei tosiaan tulosta nyt tässä tule. Kp nyt 19/31-33, tuolla tammikuun puolella ehkäpä 15.1. testailen, jos aihetta on.

Opiskelutkin pitäisi taas tammikuulla alottaa, nehän jäävät taasen vaiheeseen jos vauva tulee, mutta mitäpä tuosta! Opiskella ehtii myöhemminkin, lapsia ei kyllä sitten enää välttis siunaannukaan jos sitä siirtää. Näin minä olen " filosofoinut" :o). Niin tosiaan, kolmattahan me tässä yritetään, ellen sitä ole jo sanonut.

Sitten uuteen vuoteen; me lähdetään pauketta ja räiskettä pakoon maalle anoppilaan. Lähinnä koiran takia, se kun menee täysin sekaisin siitä jyskeestä, ressukka. Se täytyy aina viedä iltapisullekin jo ennen kuutta illalla, ettei mistään vaan kuulu mitään. Ja seuraava ulkoilu menee myöhään yölle tai jopa seuraavaan aamuun.

Tässäpä tuli nyt Himpun verran kuulumisia :)! Hyviä kinkunsulatus-päiviä toivotellen

-himppu-

Vierailija
10/14 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis jaksaisi millään lähteä sinne kauppaan, tyhmä minä kun odotin vielä näin myöhään, nythän siellä vasta ruuhkat alkaakin...

Himpulle paljon peukutuksia, että tulisi se syyskuun vauva teille! kuinkas vanhoja teidän kaksi aiempaa tulokasta olivatkaan... en muista olitko kertonut sen joulupinossa. Ja tsemppiä opiskelujen pariin!

Pyrylle vielä onnittelut ässäilyn uudelleenaloittamisesta, unohtui äskettäin mainita :) Tauon jälkeen se onkin entistä mukavampaa :)

Kathy, sullahan alkaa nyt piinaviikko.. bdbdbd!! Paljon plussasäteitä ja tuulia siihen suuntaan!

poistun taas määrittelemättömäksi ajaksi... :D Moikat!! Riika

Vierailija
11/14 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]Heippa säteet... Töistä kotiuduttu ja vielä äsken söin kiltisti laatikoiden jämiä ja palan kinkku... nyt sitten glögiä ja koneella, nami. Sitä en kerennyt kovin paljoa juomaankaan joten nyt nautin :) Ei mulla olekaan kun tälläinen puolen litran starbucks muki nenän edessä ;)

Galluppiin... Paras ja tarpeellisin lahja oli uusi kännykkä :) Nyt jaksaa akku pelittää taas pidempään kun päivän... ihana lila Samsungin känny, I like! Tosin opettelemista riittää 10 vuoden Nokia rumban jälkeen.

Ja kiva että ihmiset on taas pinoutumassa... :) Mukava kuulla että kaikille menneet pyhät hyvin!

Joo täällä ehdotonta piinaa... tosin äsken mittasin lämmön ja se oli alle 36 joten niinköhän se täti vaan tulee. Mulla on pitänyt nuo lämmöt tähän mennessa ihan paikkansa, kuinkas teillä plussanneilla nuo lämmöt menee? JONZU, SERAFI..kertokaa, säästyy monta testiä jos lämmöt näyttää oikein.

Mutta siis nippailua ollut alavatsalla, mutta onpahan tuota ollut ennenkin ja muita oireita ei ole ilmaantunut, on vaan ollut niin raskaana olevia hetkiä ;) Mutta niitäkin ollut ennenkin.. et ota sit selvää!!! Ja kp 21/26-30 siis menossa. Ensi viikolla testiä ennen lomaa, jos tarvetta.

Voi että näin miehen siskon tulevan vauvan 4d ultra kuvat dvd:ltä, aivan uskomatonta, sellaiseen päästävä sitten jos ja kun ehkä joskus raskautuu. Tosi utopistista, näky kasvon piirteet ja kaikki. Ja se kuume...paheni entisestään kun sitä kuvaa katseli että sitä mahaa...tahtoo tahtoo!!! Sain mantelin joulupuurosta ja kaikki arvas mitä toivoin, miten ihmeessä?!?!?!?! Näky kuulemma naamasta ;) Ja eilen rikoin lasin, ja sirpaleethan tuotti onnea... ja lähti samantien toivomusta yläkerran herralle!

Mutta joo, sori omanapaisuus... menenpä glögin ääreen.

Plussa tuulia puhkuen, Kathyli & hearts;

Vierailija
12/14 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinkas teillä plussanneilla nuo lämmöt menee? JONZU, SERAFI..

Minä en ole lämpöjä seuraillut,mut mittasin nyt ja mittari näytti 36.7astetta ja kyl se on korkeempi ku normaali lämpö..huomaa jo siitä kun palelee koko ajan ja minäkun yleensä olen aina se jolla on kuuma..nyt osat kääntyi meillä toisin päin..mies sanoo et on kuuma ja minä valitan et on kylmä..

Jonzu kiireisesti

Vierailija
13/14 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti ilmottaudun joululoman vieton lomasta mummolasta. Ruokaa on syöty ja pahoinvointi alkaa helpottamaan. Huomenna olisi lääkärineuvola ja toivottavasti kuuluisi jo sydänäänetkin, kun vähän taas on stressiä pukannut vauvan vointiin liittyen.

Söin nimittäin vahingossa keittämättömiä pakastevihanneksia, joissa kuulemma piilee listeria riski -nyt tietenkin heti kuvittelen, että se bakteeri on varmasti tarttunut kun vielä eilen satuin katsomaan tartuntavaaran, jossa oli kyseisestä taudista aihe:( Tiedän, että olen ihan hullu kun stressaan tällaisistä asioista, mutta harmittaa kun etukäteen ajattelin, että nyt nautin raskauden joka hetkestä kun kerran todennäköisesti viimeistä kertaa olen raskaana (jos kaikki menee hyvin).

Anteeksi tällainen negatiivinen purkaus tänne. Mutta todellakin +++++++++ säteitä kaikille teille ihanille sädesiskoille ja tulkaahan pian tuonne odotuspuolelle:)

Jaja ja pikkarainen rv 11+1

Vierailija
14/14 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää tiistaita täältäkin suunnalta.

Joulut siis oli ja meni, kyllä oli mukavata :) Vällyjen välissä on tällä suunnalla peuhattu oikein urakalla, pitkästä aikaa oikeesti maittaa mullekin. Mitään havaintoa mistään oviksesta ei ole kyllä ollut missään vaiheessa, joten hukkaan meni varmaan vauvamielessä nämä touhuilut, mutta so not, mattia siteeratakseni. Tosin kp20 " vasta" menossa, joten mistäpä tietää vaikka tärppipäivä olisi vasta tuloillaan *sormet ja varpaat ristissä*. Vauvakuume nimittäin miehelläkin nyt taas huipussaan, sukulaisten lapsia kun tässä joulun aikaan tapaili, niin pintaan nousi isyyshaaveet miehelläkin - minusta nyt puhumattakaan.

Kuulin myös, että hyvä ystäväni saa kesävauvan!! IIIKK, mie kans!! Nyt alkaa vissiin tässä lähipiirissä vauvabuumi nostamaan päätään :)

No, tää oli nyt omanapainen juttu, ei oikein muista mitä olittekaan kirjoitelleet. Joka tapauksessa hyvää joulujen välipäiviä teille kaikille tasapuolisesti!