Mitä mieltä miehestä jolla on fleshlight? siis teko pimppi
miehelläni oli semmonen kun oli sinkku.. nyt vasta miettinyt oliko se ihan normaalia?
Eikö se ole jotenkin outoa miehen ostaa semmonen ja runkata sitä jollain liukugeelin kanssa? muovista vaginaa?
Kommentit (87)
Sehän on melkeen sama kuin jos nainen sohisi itseään sellaisella, no, mikä se on, dildolla...
kuin sitten nainen jolla on dildoja. Itse ostin lahjaksi entiselle hoidolleni fleshlight'n, tuntui kuulema kivemmalta kuin pelkkä käsi ;D
Kaikki dildot eivät ole sentään aidon kalun näköisiä eli rumia. Tuollaisissa tekovaginoissa sen sijaan ei taida olla tyylikkäitä designer-malleja tai leikillisiä pupunkorvia.
Voi kunpa saisin joskus tyydyttää mieheni sellaisella.
siinäpä viriili tyyppi, kun ei oma käsikään riitä.
eräs kundi muuten sanoi joskus, että tollasen keinovaginan jälkeen naisen kanssa paneminen tuntui laimeelta. se moottori tärisee ja puristaa tosi voimakkaasti ja siihen jää kuulemma "koukkuun".
no, ihan sama. en siis oikein ajattelis mitään, ehkä nauraisin:D ja toivoisin, ettei miehen mahdolliset lapset löydä sitä...( " isä mikä tää on..." :DDD )
Onhan naisilla dildojakin. Itse et varmaankaan sellaista omista, kun tuollaista pidät jotenkin outona.
BTW, Fleshlightissa ei ole moottoria
Mikäs siinä, kiva pelihän se on!!!
mies on niin halukas, että puolitosissani ehdotin sitä hänelle.
Sai kavereiltaan syntymäpäivälahjaksi juuri ennen kuin tapasi mut. Oli ollu pidempään sinkkuna. JA kyllä minä olen sitä miehen kanssa käyttänyt ja kivaa on ollut :)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2012 klo 13:51"]
Sai kavereiltaan syntymäpäivälahjaksi juuri ennen kuin tapasi mut. Oli ollu pidempään sinkkuna. JA kyllä minä olen sitä miehen kanssa käyttänyt ja kivaa on ollut :)
[/quote]mihelläsi on hyviä ystäviä :)
No jaa. Tykkää masturboinnista, eikä omista käsistä oo tarpeeks iloa. Mikäs siinä. Ei se paljon eroa vibran käytöstä. Varmaan hyvä lievittämään stressiä. N21
Fleshflight on kyllä kättä paljon parempi kun siihen tottuu. Kädellä se menee junttaamiseksi ja yrittää vain laueta mahdollisimman nopeasti. Kädellä ote tuppaa olemaan liian voimakas ja paneminen on hankalaa kun on tottunut siihen käden liian tiukkaan otteeseen (dead grip syndrome), joka onneksi on vain tottumiskysymys. Kädellä runkkaaminen ei oikeastaan tunnu edes miltään ennen laukeamista, mutta fleshflightiltä sekin osa runkkauksesta on nautinnollista. Fleshflightiin laukeaminenkin on nautillosempaa; sitä käyttäessä oikeasti huomaa, että kohta lentää ja orkut ovat intensiivimmät kuin kädellä, jossa kaikki on ohi nopeammin eikä tunnu yhtä hyvältä.
Fleshflightin joutuu kuitenkin aina kaivamaan kaapin pohjalta ja homma on sotkuisempaa kun se tarvitsee liukkaria. Sen takia tulee käytettyä kättä usein, vaikka se ei olekaan suositeltavaa. Tästä lähtien on kuitenkin tarkoitus käyttää aina fleshflightiä, jos ei ole saatavilla pillua johon tyydyttää tarpeensä.
Ihan sama, jos miehellä olisi sellainen. Onhan mullakin dildo, mun mielestä rinnastettavissa toisiinsa.
Tämän ketjun innoittamana tilaan itselleni Fleslightin!
T. Sinkkumies
hum, hinkkaako lesbot itseään fleshlightilla? terv. nimim. utelias
mutta muovia ne naisten dildotkin on..