Mitä mieltä miehestä jolla on fleshlight? siis teko pimppi
miehelläni oli semmonen kun oli sinkku.. nyt vasta miettinyt oliko se ihan normaalia?
Eikö se ole jotenkin outoa miehen ostaa semmonen ja runkata sitä jollain liukugeelin kanssa? muovista vaginaa?
Kommentit (87)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 18:09"]hum, hinkkaako lesbot itseään fleshlightilla? terv. nimim. utelias
[/quote]
En ole koskaan kuullut, että kukaan niin tekisi. XD Samanlaisia leluja niillä on kuin muillakin naisilla. Samat jutut niistä tuntu hyvältä.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 18:09"]
hum, hinkkaako lesbot itseään fleshlightilla? terv. nimim. utelias
[/quote]
En tiedä miten hoitavat tarpeensa, mutta tuskimpa nyt hinkkaamalla pillujaan yhteen.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 18:02"]
Tämän ketjun innoittamana tilaan itselleni Fleslightin! T. Sinkkumies
[/quote]
Se tarvii sitten liukkaria ja sen pitää olla vesiliukoista. Yleensä noissa tulee pieni pussi liukkaria mukana, mutta ei siitä riitä kuin pariksi kerraksi.
Eihän toi nyt sen kummempi juttu ole,kuin naisella dildo. Itse olen ostanut miehelle kaksi lahjaksi.
Tulee niin surullinen olo. Miehet ikuisina pikkupoikina kaipaavat aina naisen läheisyyttä.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2011 klo 16:52"]
miehelläni oli semmonen kun oli sinkku.. nyt vasta miettinyt oliko se ihan normaalia?
Eikö se ole jotenkin outoa miehen ostaa semmonen ja runkata sitä jollain liukugeelin kanssa? muovista vaginaa?
[/quote]Entäs omaa kättä? Onhan sekin normaalia... kuten dildotkin.
Ostaisin omalle miehelle ihan mielellään, mutta ei huoli. Haluaisin katsoa häntä in action.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 18:02"]
Tämän ketjun innoittamana tilaan itselleni Fleslightin! T. Sinkkumies
[/quote]
Älä sitten huolestu jos parilla ekella kerralla kestää. Jos olet käyttänyt kättä paljon, sun aivot on tottunut käteen ja fleshflightin perhmeempi ja hienovaraisempi tuntuma ei aluksi meinaa riittää. Aloitin eilen taas käyttämään ja mulla kesti eka sessio tunnin, toinenkin varmaan 40 minuuttia. Erektiotasot saattaa vaihdella aika paljon ekoilla kerroilla. Sitten kun fleshflightiin tottuu, yksi sessio ei enää kestä niin kauan ja muna pysyy pystyssä koko ajan.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 19:47"]Se on teko pinppi.
[/quote]
Niim teille, jotka kirjoitatatte omko ja elämäm koululaisille se tosiaan on, mutta meille muille se on pimppi.
Liukkariksi kelpaa prismasta ostettu Protex tai muu vesiliukoinen. Ei silikonia liukkariksi eikä missään nimessä pesua saippualla. Se rikkoo lelun pinnan.
Kannattaa lämmittää flesukka sopivan kuumassa vedessä ennen käyttöä.
Onko halpaa ja hyvää tekopillua? Millanen on hyvä? T. Ensimmäistä ostamassa
Minä ostin miehelleni flesun synttärilahjaksi, kun näin raskaana on välillä kausia, ettei itse pysty harrastelemaan. Mies on niin häveliäs, ettei olisi itse viitsinyt tuollaista ostaa, mutta minun ostamana ei kuulemma ole niin nolo juttu. :D Ostin Fleshlight STU:n ja ensikokeilujen perusteella voisi sanoa, että vakituiseen käyttöön kyllä jää! Mies kertoi, että käteen verrattuna flesu puristaa kullia mukavasti koko matkalta ja myös ikään kuin "imee" sitä sisäänpäin. Huonona puolena on se, ettei sillä pysty hyväilemään erikseen kullin herkimpiä kohtia, kuten kädellä voi tehdä.
N28
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 07:19"]Onko halpaa ja hyvää tekopillua? Millanen on hyvä? T. Ensimmäistä ostamassa
[/quote] halpa ja hyvä ei tapahdu samassa tuotteessa. Mun mielestä fleshlight stu on ominaisuuksiinsa nähden varsin edukas. Ei kannata ostaa sitä pink lady mallia kun se on sisäpinnaltaan aivan sileä eli kaikkein vähäisin tuntuma.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 18:56"]
Tulee niin surullinen olo. Miehet ikuisina pikkupoikina kaipaavat aina naisen läheisyyttä.
[/quote]
Etkö ole huomannut että täällä on paljon naisia, jotka kaipaavat miehen läheisyyttä.
Itsekin ostin entiselle säädölleni flesun synttärilahjaksi. Oli erittäin tyytyväinen! Olisin minäkin halunnut nähdä kuinka hän runkkaa itseään flesulla, mutta juttu meni poikki ennen sitä.
Mukavaltahan se tuntuu runkkailla semmosella taskuvitulla.
Mä olen jo neljä käyttänyt loppuun ja nyt on viiides menossa.
Käytännöllinen aparaatti koska se on helppo pitää myös puhtaana, ei tarvi muuta
kun juoksevan hanan alle käytön jälkeen ja asitakaappiin kuivumaan.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 13:09"]
[/quote]
kiitti tiedosta Jaajo !
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 13:25"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 13:09"]
[/quote]
kiitti tiedosta Jaajo !
[/quote]
Päivän naurut, kiitos! Kahvit lensi näppikselle.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2011 klo 16:58"]
Kaikki dildot eivät ole sentään aidon kalun näköisiä eli rumia. Tuollaisissa tekovaginoissa sen sijaan ei taida olla tyylikkäitä designer-malleja tai leikillisiä pupunkorvia.
[/quote]
Mun mielestä olis aika omituista, jos mies haluaisi nussia pupunkorvallista fleshlightia. Mitä seuraavaksi? Kärsä toiseen päähän ja saparo toiseen, että saa kicksit?
Ihmetyttää, mikä into joillakin naisilla on tunkea eläinhahmoja pilluunsa. Jossain kaupan hyllyllä oli muistaakseni puutarhatontun näköinen dildo. Sekö on normaalia?
Miehille on kaiken näköisiä juttuja. On pötköjä, jotka ei edes näytä sukuelimeltä. Exälle ostin joskus sellaisen pinkin tuubin, jonka pystyi kääntämään ympäri. Vaikutti toimivan aika hyvin. Jotkut vaihtoehdot näyttää aika viattomiltakin. Suosittelen.