Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä miehestä jolla on fleshlight? siis teko pimppi

Vierailija
22.03.2011 |

miehelläni oli semmonen kun oli sinkku.. nyt vasta miettinyt oliko se ihan normaalia?

Eikö se ole jotenkin outoa miehen ostaa semmonen ja runkata sitä jollain liukugeelin kanssa? muovista vaginaa?

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muovia ne naisten dildotkin on..

Vierailija
2/87 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on melkeen sama kuin jos nainen sohisi itseään sellaisella, no, mikä se on, dildolla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sitten nainen jolla on dildoja. Itse ostin lahjaksi entiselle hoidolleni fleshlight'n, tuntui kuulema kivemmalta kuin pelkkä käsi ;D

Vierailija
4/87 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe ei siis sinkku.

Vierailija
5/87 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki dildot eivät ole sentään aidon kalun näköisiä eli rumia. Tuollaisissa tekovaginoissa sen sijaan ei taida olla tyylikkäitä designer-malleja tai leikillisiä pupunkorvia.

Vierailija
6/87 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
7/87 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa saisin joskus tyydyttää mieheni sellaisella.

Vierailija
8/87 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä outoa kuin dildo

Vierailija
9/87 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinäpä viriili tyyppi, kun ei oma käsikään riitä.

eräs kundi muuten sanoi joskus, että tollasen keinovaginan jälkeen naisen kanssa paneminen tuntui laimeelta. se moottori tärisee ja puristaa tosi voimakkaasti ja siihen jää kuulemma "koukkuun".

no, ihan sama. en siis oikein ajattelis mitään, ehkä nauraisin:D ja toivoisin, ettei miehen mahdolliset lapset löydä sitä...( " isä mikä tää on..." :DDD )

Vierailija
10/87 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan naisilla dildojakin. Itse et varmaankaan sellaista omista, kun tuollaista pidät jotenkin outona.

Vierailija
11/87 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

BTW, Fleshlightissa ei ole moottoria

Vierailija
12/87 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, kiva pelihän se on!!!

Vierailija
13/87 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on niin halukas, että puolitosissani ehdotin sitä hänelle.

Vierailija
14/87 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai kavereiltaan syntymäpäivälahjaksi juuri ennen kuin tapasi mut. Oli ollu pidempään sinkkuna. JA kyllä minä olen sitä miehen kanssa käyttänyt ja kivaa on ollut :)

Vierailija
15/87 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2012 klo 13:51"]

Sai kavereiltaan syntymäpäivälahjaksi juuri ennen kuin tapasi mut. Oli ollu pidempään sinkkuna. JA kyllä minä olen sitä miehen kanssa käyttänyt ja kivaa on ollut :)

[/quote]mihelläsi on hyviä ystäviä :)

Vierailija
16/87 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Tykkää masturboinnista, eikä omista käsistä oo tarpeeks iloa. Mikäs siinä. Ei se paljon eroa vibran käytöstä. Varmaan hyvä lievittämään stressiä. N21

Vierailija
17/87 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleshflight on kyllä kättä paljon parempi kun siihen tottuu. Kädellä se menee junttaamiseksi ja yrittää vain laueta mahdollisimman nopeasti. Kädellä ote tuppaa olemaan liian voimakas ja paneminen on hankalaa kun on tottunut siihen käden liian tiukkaan otteeseen (dead grip syndrome), joka onneksi on vain tottumiskysymys. Kädellä runkkaaminen ei oikeastaan tunnu edes miltään ennen laukeamista, mutta fleshflightiltä sekin osa runkkauksesta on nautinnollista. Fleshflightiin laukeaminenkin on nautillosempaa; sitä käyttäessä oikeasti huomaa, että kohta lentää ja orkut ovat intensiivimmät kuin kädellä, jossa kaikki on ohi nopeammin eikä tunnu yhtä hyvältä.

Fleshflightin joutuu kuitenkin aina kaivamaan kaapin pohjalta ja homma on sotkuisempaa kun se tarvitsee liukkaria. Sen takia tulee käytettyä kättä usein, vaikka se ei olekaan suositeltavaa. Tästä lähtien on kuitenkin tarkoitus käyttää aina fleshflightiä, jos ei ole saatavilla pillua johon tyydyttää tarpeensä.

Vierailija
18/87 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, jos miehellä olisi sellainen. Onhan mullakin dildo, mun mielestä rinnastettavissa toisiinsa.

Vierailija
19/87 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun innoittamana tilaan itselleni Fleslightin!
T. Sinkkumies

Vierailija
20/87 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hum, hinkkaako lesbot itseään fleshlightilla? terv. nimim. utelias