Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa jokin pieni seksisalaisuus itsestänne...

Vierailija
26.12.2005 |

Haluan runkkausluettavaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras seksikokemukseni tänä vuonna:

On eräs kaveri, jota olin halunnut jo pitkään. Erään pitkän kostean illan päätteeksi hän ehdotti pikapanoa. Suostuin, mikäpä siinä. Olimme molemmat kuitenkin melkoisessa humalassa ja tämä vaikutti miehen suoritukseen, elin löystyi vaikka panimme edestä, takaa ja sivulta.

Otin kalun suuhuni. Sielä se jäykistyi taas. Rakastin sen paksua nuppia joten jatkoin lipottamista. Kaveri innostui ja ryhtyi kädellään auttamaan. Lopulta hän laukesi räjähtäen suuhuni, kasvoilleni ja rinnoilleni. Sain orgasmin tästä näystä itse.

kerrohan ap oliko tämä tositarina mieleisesi ;)

Vierailija
2/3 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni toki tietää, muttei muut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppakivat laivalla vuonna 1997 oli aika mielenkiintoinen tapaus. Silloinen poikaystäväni istui baaritiskillä, kun minä kävin vessassa. Joku pariskunta oli tullu siihen juttelemaan ja lopulta he ehdottivat yhteistä sessiota hytissään. Mies ei juurikaa innostunut asiasta.

Kun tulin vessasta mies kertoi minulle asiasta. Täytyy myöntää, että tällainen sinisilmäinen maalaistollo innostuii heti asiasta; ei meilläpäin kukaan koskaan moista ehdottanut. Uusien tuttavuuksien hyttiin siis lähdettiin ja shokki oli melkoinen...

En olisi _ikinä_ voinut kuvitella, että miehestäni löytyy jotain sellaista kuin sillä kertaa löytyi. Me, nörtit, normaalit ihmiset naiskentelimme tosissamme kahden tuikituntemattoman kanssa laivan hytissä. Hurjinta tilanteessa oli se, etä minä olin täysin selvinpäin. Eipä olisi merkonomikaverini uskoneet, että minä, luokkani priimus, annan pesää tuntemattomalle laivatuttavuudelle ihan tosta vaan.

En voi näin vuosien jälkeen itsekään uskoa mitä tein. Joskus hävetää, usein hymyilyttää... hyvä muisto jäi.