Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raamattu ja seksi?

18.07.2007 |

Osaako kukaan kertoa millanen seksi ei ole hyväksyttävää Jumalan silmissä? Raamatusta olen itse yrittänyt löytää tietoa, mutta en osaa kai tulkita tai jotain? Itsetyydytys ei ole hyväksyttävää? Entä muutoin, esim. suuseksi? Tai toisen käsillä tyydyttäminen? Vai vain ns. normaali yhdyntä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

is määrittelemättä niitä erityisemmin, koska ihmisetkin ovat erilaisia ja kokevat eri asiat ikävinä.

tuiturlutti:

Osaako kukaan kertoa millanen seksi ei ole hyväksyttävää Jumalan silmissä?

Vierailija
2/8 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat ohjeet Raamatussa ovat seksin kuuluminen avioliittoon, molemminpuolinen kunnioitus ja toisen tarpeisiin vastaamisen tärkeys.

Eli ei muuta kuin vapaasti nauttimaan vain kaikesta, mihin mielikuvitus riittää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on kielletty, mutta avioliitossa on sallittu kaikki mikä molemmista on mukavaa :)

Vierailija
4/8 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vissiin kai myöskin kielletty. Muuten aviopuolisot saa irstailla miten tykkää :D

Vierailija
5/8 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus on aina tuntunut jotenkin vastenmieliseltä mutta mistä tiedät että se on kiellettyä?

Vierailija
6/8 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuiturlutti:

Osaako kukaan kertoa millanen seksi ei ole hyväksyttävää Jumalan silmissä? Raamatusta olen itse yrittänyt löytää tietoa, mutta en osaa kai tulkita tai jotain? Itsetyydytys ei ole hyväksyttävää? Entä muutoin, esim. suuseksi? Tai toisen käsillä tyydyttäminen? Vai vain ns. normaali yhdyntä?

Oletko lukenut vanhasta testamentista kirjan Korkea veisu. Kannattaa lukea. Ihanaa tekstiä. Eihän raamattu tosiaan seksiä kiellä, päinvastoin. Avioliiton ulkopuolinen seksi, homot/lesbot, yms. sairaat perversiot kielletään.

Vierailija
7/8 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanotaan, että jotkut naiset ovat vaihtaneet luonnollisen sukupuoliyhteyden epänormaaliin tms. Tässä voi olla viittaus anaaliseksiin... Tuon ajan Roomassa keskimääräinen lapsiluku oli tyyliin kolme ja lapsen syntymekanismi oli hyvin tiedossa. Sperman menemistä oikeaan paikkaan vältettiin monella tapaa: joillakin ehkäisyvälineillä, ilmeisesti anaaliseksillä , homosuhteilla, prostituoiduilla jne. Koska raskauksia kuitenkin tuli, abortit ja vastasyntyneiden hylkäämiset olivat äärimmäisen yleisiä, mistä tietenkin seurasi ongelmia. Tämä on tietysti teoria.

Vierailija
8/8 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ä84:

sanotaan, että jotkut naiset ovat vaihtaneet luonnollisen sukupuoliyhteyden epänormaaliin tms. Tässä voi olla viittaus anaaliseksiin... Tämä on tietysti teoria.