Liesisuoja
Huhhuh!
Pelästyin oikein kunnolla tänään aamulla kun 1v. 4kk tyttöni oli huomaamattani käynyt kääntämässä hellan nupin täysille. Olin tytön kanssa toisessa huoneessa kun haistoin kovan palaneen käryn. siinä levyn päällä oleva puinen leipälauta oli liekeissä kun juoksin katsomaan ja koko keittiö ihan savussa... Onneksi sain nopeasti ikkunat ja parvekkeen oven auki ja meidät pihalle.
Nyt jäi kuitenkin semmoinen pelko että pakko pian mennä ostamaan liesisuoja!
Sammutuspeitekään ei olisi pahitteeksi.
Kysyisinkin teiltä, että mistäköhän niitä liesisuojia saa, ja mieluiten vielä kaikkein halvimmalla? En haluaisi tilata netistä kun haluaisin sen jo tänään... Entäs sammutuspeitteitä?
Kiitos kovasti avusta! :)
-Nanna
Kommentit (5)
hmmm...jostain syystä linkki ei tullutkaan tähän viestiin vaikka laitoin tuolla "lisää linkki" toiminnolla..
http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=list&catego…
Olen joskus tehnyt viisaan valinna -vahingossa hih- ja valinnut keraamisen liesitason, jossa nupit ovat tason päällä, sivulla. Toki moni sanoi, että niitä on hirveän vaikea pitää puhtaina mutta en koe siinä mitään ongelmaa.. Nyt kun on utelias taapero perheessä, niin oon tosi kiitollinen valinnalleni :D
Mutta asiaan, ainakin pikku pingviini nettikaupasta löytyy hintaan 43,90€. Kannattaa myös kysyä kodinkoneliikkeestä! Ja lastentarvikeliikkeestä!
Ainakin sekä meidän että mummolan perinteisen mallisesta hellasta lähtee ne nupit ihan vaan vetämällä irti, pidänkin niitä kaapissa taaperon tavoittamattomissa silloin kun en tee ruokaa.
Me ostettiin muistaakseni Emma merkkinen liesisuoja eräästä isommasta tavaratalosta. Ihan lastenosastolla oli missä muutakin vauva/lapsi tavaraa.
Maksoi muistaakseni n. 40€. Leveämpään lieteen oli kalliimpi, n. 50€.
On kyllä ollut ainakin meillä tosi hyvä ja lapsi ei ole saanut sitä itse pois. Ainoa miinus, että lieden maalipinta on kulunut siitä kohden mihin se kiinnitys tulee...
Näitä samoja näkyy olevan myynnissä myös Lastentarvike-liikkeessä :
http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=216&vali…
kumppari
Meilläkin on vastaavanlainen vahinko käynyt, tosin siinä tilanne näytti jo niin pahalta että piti palokuntakin kutsua..
Me tilattiin liesisuoja If-vakuutusyhtiöltä, maksoi n. 50e. En osaa neuvoa mistä muualta saisi. Tuo Ifin suojakaan ei ollut kyllä ihan hyvä, poika silloin 1v4kk osasi heti raottaa sitä sen verran että sai levyt päälle.. Jouduttiin sitten itse vähän fiksaamaan sitä, ja nyt se toimii.
Sammutuspeite me ollaan ostettu ihan Rautiasta, maksoi muistaakseni n.7e
Turvallista Juhannusta, Viipero ja poitsu 1v7kk