Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TOUKOkuiset joulukuun viimeiseen viikkoon

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, mies oli tänään tehny joulukinkun jämistä tosi hyvää pizzaa.. Oli ruoka valmiina kun tulin töistä kotiin =)

JJ-82: En oo ihan varma saako Imatran Lindexiltä mammaliivejä, kuulin että sais. Mut ainakin Lappeenrannassa jos käyt niin H&M:lla ja Lindexillä on edullisia ja ihan hintaansa nähden hyviä liivejä.

Meppe: Meillä mies on tehny koko ajan joko 3- tai 2-vuorotyötä ja vanhemmat lapset on nyt siis 7 ja 4. Ihan hyvin on sujunu kaikkien kannalta, mut tietysti jos teillä ollaan kovin herkkäunisia, niin voi tulla ongelmia... Meillä mies nukahtaa helposti eikä herää vaikka kattilankansia paukuttais yhteen pään vieressä =)

Omalta kannalta ikävimmiksi oon kokenu miehen iltavuorot kun vauva on pieni. Meillä ainakin kummatkin muksut oli rinnalla iltasin melkein koko ajan ja silloin ois seura kelvannu sohvalle.

Äitiyspakkausta en aikonu minäkään ottaa. On kertyny noita pikkuvaatteita jo ehkä ihan liiaksikin =) Käyn ahkeraan kirppiksillä ja käytän huutonettiä. Suosittelen lämpimästi muillekin!

Istun töissä päivät pitkät päätteen äärellä ja nyt on alkanu tuntua että pitää istua ihan selkä suorassa, muuten masu painaa jo kylkiluita. Hassua, kun eihän kohtu oo vielä paljoa napaa korkeemmalle noussu.

Tukivyötä suosittelen kaikille lämpimästi. Mulla oli edellisessä raskaudessa käytössä siihen asti kun mahtu =) Auttaa kivasti selkäkipuihin ja tukee masua.

Mutta nyt kotihommien kimppuun, plääh...

Iisamaari + tytsy 21+5

Vierailija
42/93 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen kyllä kovasti jäänyt koukkuun tänne pinoon. joka ilta käyn lukemassa teidän tarinoita =). välillä vähän nolottaa kun toinen pyytää viereen tv:tä katsomaan ja vastaan, joo pian, käyn vaan äkkiä pinolla...

meppe81, mulla mies tekee vuorotyötä. mutta hänellä vuorot on pitkiä, yleensä yli 10 tuntia kerralla niin se on vastaavasti paljon vapailla. se tuntuu mukavalta kun on päivisin kotona. itse olen herkkäuninen että se ärsyttää kun kotiutuu yöllä yhden aikaan. oli kyllä rankkaa kun esikko oli vauva ja mies töissä välillä melkein vuorokauden putkeen. mutta suku ja ystävät kävi sitten paljon apuna. Mies itse viihtyy vuorotyössä koska sitten saa olla kotona paljon. ja tietty pitää työstään kovasti. hän saa myös nukuttua vaikka mikä olisi.

nyt on sitten alkanut suonenvedot öisin. niin kamala herätä kun koko jalka kramppaa. auts. muilla?

maha voi hyvin. tänään " jouduin" talotyömaalla raivaamaan terassia illalla kun mies oli töissä eikä olisi huvitanut millään. pe...lettä manaten heittelin halkoja pinoon ja odotin mahan reagoivan. ei mitään. miehelle sit puhelimessa vähän huijasin että mahaan otti juujuu että sain häneltä kovasti myötätuntoa ja hänelle huonoa omaatuntoa ku mä jouduin siihen hommaan.=) ilkeä minä. esikko nautti puuhasta ku sai touhata mukana. huomenna tapaan puusepän joka saa tehdä vessaan haluamani tasot ja hyllyt. mukavaa!!

on niin kiva lukea teidän ultra ja neuvola kuulumisia!! kaikki ollaan niin kivasti ja hyvästi raskaana!!

öitä kaikille!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Kerron nyt ihan ensin hyvin omanapaisia kuulumisia rakenneultrasta. Kaikki oli hyvin ja vauva liikkui vilkkaasti. Hassua kun olen miettinyt, että onko ne vauvan liikkeitä vai masun muljahteluja, joita tunnen, niin ultrassa sain siihenkin varmuuden. Näin monitorista, miten vauva potkaisi, ja samalla tunsin itse potkun. Jännä tunne! Olen siis tuntenut liikkeitä joka päivä jo melkein parin viikon ajan, mutta nyt vasta tajuan sen. Samalla reissulla katottiin virtsanäyte ja verenpaine, molemmat ok. Mulla on neuvolassa/lääkärissä mitatessa aina se yläpaine 130-140, kun kotona mitatessa se on noin 120. Jännittäminen kuulemma nostaa sitä, ehkä mä sitten hiukan jännitän. Ihanaa tietää, että masussa on kaikki kunnossa. Neuvolakortin mukaan vauvan koko vastaisi viikkoja 19 eikä 20 kuten mulla eilen oli. Pitäisikö tuon perusteella jo siirtää laskettua aikaa eteenpäin? Tehdäänkö se neuvolassa? Huomasin asian vasta kotiin tultuani.

Joululahjoista. Miehen sisko oli ainoa, joka muisti vauvaa. Saimme yhden potkupuvun, yhden bodyn ja yhden kietaisupaidan vauvalle, osa oli vaaleanpunaista ja osa vaaleansinistä... Vaatteita on nyt kyllä tosi paljon, kun kummipojan vanhemmatkin " lainasivat" kaksi muovikassillista. Palautamme ne sitten, kun he saavat toisen lapsen.

Ai niin, sain eilen kuulla, että yksi ystävänikin odottaa vauvaa rv 8, onpa mukava kun on sitten joku, jonka kanssa pääsee vaunulenkeille keskellä päivää äitiyslomalaisena. Täällä toukotoiveissa ei muita satakuntalaisia tainnut olla. En sitten tiedä, josko synnytysvalmennuksessa tai synnyttämään mennessä tutustuisi muihin porilaisiin äiteihin, olisi tosi kiva, jos olisi samassa tilanteessa olevia tuttuja, teidän virtuaalituttujen lisäksi. Tämä pino on minullekin henkireikä, joka päivä tätä luen, vaikka harvemmin kirjoittelenkin.

Mites meinaatte viettää uutta vuotta? Me ollaan miehen kanssa kaksistaan (+ masuvaavi), käydään varmaan katsomassa ilotulitusta ja herkutellaan. Joku meinasi laittaa täytettyjä patonkeja, kuulostavat hyvältä, jospa minäkin... Nyt lähden luottokampaajalle rentoutumaan, hän on melkein kuin ystävä, ja innolla mukana raskaudessa. Taidan poiketa hakemassa niitä patonkitarvikkeita paluumatkalla...

Onnellista uutta vuotta 2006 toukotoiveille, ensi vuonnahan me sitten saamme niitä vauvoja!

Minttuli79 20+1

Vierailija
44/93 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mukava pakkanen, ei liian paljon. Mukava oli aamulla kävellä töihin,kun tuli sellainen raikas olo. Vielä kaks päivää niin oma hani tulee matkalta, kyllä nyt on oltu viikko erossa niin enpä ole näin pitkää viikkoa viettänyt ties milloinka. Mitenkähän ensi kesällä, kun mies lähtee kahdeksi viikoksi eurooppaan moottoripyörällä. Silloin on jo oma nyytti kainalossa. Minunkin piti lähteä, mutta sitten piltti ilmoitti tulostaan. Tehdäänpä sitten kahdestaan myöhemmin kesällä oma reissu. Ensi talveksi suunnitellaan jo ulkomaan matkaa. Omaan napaan ei uutta... varmasi mutta hitaasti se pyöristyy. =) Vähän jännittää kun miehen vanhemmat ei tiedä vielä tulevasta vauvasta. Meinattiin kertoa ihan lähiaikoina. No ne ovat niin kulta sydämmiä, että tuskin tulee mitään ongelmia.

Uutena vuotena olen varmaan ihan kotosalla. Kun ei oo mieskään maisemissa niin ei sitä tuu minnekään lähdettyä. Hyvää ruokaa ja saunomista.

Heidi 17+3

Vierailija
45/93 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen lomapäivä lähti käyntiin (tai onhan edessä vielä viikonloppu), mutta nyt jo tuntuu niin kurjalta ajatus maanantaisesta töihinmenosta ja esikoisen viemisestä tarhaan. Hyvin tyttö tarhassa viihtyy, mutta nyt loman aikana olen huomannut, kuinka iloinen hän on, kun saa lomailla äidin kanssa kotona. Itsekin olen nauttinut kovasti ja tuntuu, että 2.5 vuotiaasta on jo valtavasti seuraa. Ollaan käyty alennusmyynneissä (mukaan tarttui kaksi äitiyspaitaa), kahvilassa, kävelylenkeillä pulkan ja tytölle tärkeän vauvanuken kanssa jota kutsuu pikkusiskokseen. Ja sitten vain löhöilty... Supistuksetkin on huomattavasti vähentyneet, kun ei ole ollut työstressiä ja kiireistä aikataulua. Ja inhottavia liitoskipujakaan ei ole nyt paljon ollut. Kun monta tuntia töissä istuu näyttöpäätteen ääressä, tuntuu aina siltä, että kävely on yhtä vaappumista, kun tekee niin kipeää.

Vauva melskaa masussa kovasti ja varmasti joku kasvupyrähdys on meneillään. Vatsaa kiristää toisinaan ikäväntuntuisesti ja välillä vähän jomottaakin. Laura, paha väsymys vaivaa täälläkin. Tuntuu, että ei olekaan sellaista hetkeä, että olisin pirteä. Hb ollut aina hyvä (n. 150) ja viime viikolla neuvolassa lukema oli vielä 130, joten ei kai tämä väsymys siitäkään voi johtua. Ellei sitten reilussa viikossa ole jotain notkahdusta tullut.

Uuden vuodenaaton vietämme kavereiden luona, mutta siellä ei varmasti puoleenyöhön asti olla, kun esikoinen tulee mukaan ja itselläkin tämä kamala väsymys päällä. Tyttö olisi päässyt ilomielin isovanhemmille yökylään, mutta kun eivät asu tässä ihan lähellä, emme jaksa häntä lähteä sinne nyt viemään, kun tuo juhliminen jää itsellä kuitenkin vähälle.

Hyvää uutta vuotta kaikille!!! Kohta on se vuosi, kun me saadaan pikkuiset kääröt!

emmi-liini rv 20+1

Vierailija
46/93 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole taas pariin päivään kirjoitellut ja heti on kamalasti luettavaa =)

Huomenna olisi sitten uudenvuodenaatto, ja kotona se vietetään ( onneksi). Joitain kavereita tulee käymään, syödään hyvin ja ostan ehkä itselleni alkoholitonta shampanjaa ;) Ja raketit täytyy tietty ampua ja tinat valaa.

Tilattiin eilen tulevalle vaaville yhdistelmävaunut Hobby Hallilta. Meillä on aika tiukka rahatilanne niin piti katella mahdollisimman halvat..=/ Nuo olikin vain 199e, ja ihan kivat. Tuli vaan sitten illalla mieleen että onkohan ne just silloin kesällä kuumat, kun värinä on musta/kanttaukset on punaiset...Mut kun ei voinu valita väriä =(

Onpahan sentään jotain alettu ostelemaan, esikoiselle ei ostettu mitään uutena vaan saatiin kaikki käytettyinä/lainattiin.

Mä olen siinä mielessä onnekas että mun mies ei ole vuorotyössä, ja työajatkin on tosi joustavat koska työnantaja on miehen eno. Työpäivät kestää yleensä n.8h, ja viikoittain vaihtelee aamu-ilta vuoroa.

Tässäpä nämä höpinät jälleen, täytyy alkaa tätä huushollia taas raivaamaan ( tyttö levittelee kaikki saamansa joululahja lelut ympäri taloa......)

Kristiina rv 20+2

Vierailija
47/93 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun on perjantai. Ei kyllä ole mitenkään ihmeemmin juhla olo, vaikka uusivuosi on tulossa. Ei sen kummemmin juhlita, mutta nuo täytetyt patongit alkas kuulostamaan sairaan hyvältä!!!! Nam nam!!!

Isäntä ja tyttö jäivät nukkumaan ku mä lähdin töihin..oikein taas itketti kun he tuhisivat siellä isossa sängyssä vierekkäin....noh, huomenaamulla saan liittyä seuraan : )

Omaan napaan ei mitään ihmeempää, potkuja satelee tasaiseen tahtiin ja masu on kyllä " taas" ottanut kasvupyrähdyksen ja kenellekään ei ole varmaan epäselvää, että olen raskaana.

Mutta nyt taidan surffailla netissä hieman ruokaohjesivuilla ja yllättää isännän iloisesti : )

Oikein hyvää viikonvaihdetta kaikille ja hyvää uutta vuotta 2006.

Laura

Vierailija
48/93 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mullekin niistä täytetyistä patongeista!!!!!!!

Minttuli79:lle onnea hyvästä rakenneultrasta!!!

täälläkään ei mitään uutta! masussa asustelee ja riehuu yksi hyvin vilkas Remppa. helmikuussa mennään sit sinne 4d-ultraan niin saadaan taas nähä pikkuista. =)

Uuta vuotta vietetään kotona perheen kesken. hyvä tapa aloittaa vuos rennosti kun kesällä sit riittää vilskettä.

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA teille kaikille jos huomenna en ehdi toivottaa!

enää kaks päivää niin ollaan jo samalla vuonna kun vaavit syntyy!

my_selene ja Remppa rv 18+4

Vierailija
49/93 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti pakko päästä töistä vähän kirjoittelemaan...

Mullakin on alkanut öiset suonenvedot, onneksi " vain" pohkeessa mutta iiiiinnhottavaa se on siihen herätä. Ja mä en ainakaan pysty silloin venyttelemään vaikka kuinka pitäisi. Ja mä nukun jo muutenkin villasukat jalassa, että kai se on lähdettävä magnesiumin ostoon.

Mutta Voitto muutenkin jatkaa edelleen aamulenkkeilyään ja nytkin oon koko viikon herännyt jo 05.00. Ehtiipähän syödä rauhassa kunnon aamupalan ennen töihinlähtöä :) Se on kyllä näitä raskauden harvoja plussia: Mulla ei ole väsymyksestä tietoakaan, vaikka yöunet jäävätkin 5-6 tuntiin!

Vähän on kurjiakin uutisia. Tai no on ja ei. Mies pääsi aikuiskoulutukseen, mikä tarkoittaa sitä että keväällä ollaan vieläkin kahdestaan vauvan kanssa vaikka alunperin oli tarkoitus että ukko muuttaa sitten kanssa yhteiseen kotiin :( Vaikka toisaalta kiva että se pääsi sinne kouluun. Toistaiseksi mäkin oon ollut enemmän kuin tyytyväinen siihen et nähdään harvoin, mutta saa nähdä kuinka sitä vaavin kanssa jaksaa... :( No, emmä suostu synkkyyteen vaipumaan, taatusti isi antaa kaiken avun minkä pystyy.

Uuden vuoden vietän naapurissa siskon ja sen perheen luona, ihan leppoisasti syöden ja limpparia juoden. Hyviä vuoden alkupäiviä teillekin kaikille! ja olkaa varovaisia niiden rakettien kanssa...!

stellis & vote 21+3

Vierailija
50/93 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin aamulla pikkuista rakenneultrassa katselemassa. Koko eilisen mahassa melskattuaan ja potkittuaan oli ilmeisesti tänään kovin väsynyt ja halusi nukkua aamu yhdeksältä. Oli lähes koko ajan tiukassa sikiöasennossa eikä paljoa siitä liikkunut. Käsiä piti myös aikalailla kasvojensa edessä, ei taida pikkuinen olla oikein linssilude :)

Kuitenkin kaikki rakenteet saatiin katsottua, eikä niissä pitäisi olla mitään eli ihan normaalisti näyttivät kehittyneen. Pikkuiselle oli painoa on sellaiset hieman päälle 300 grammaa tullut. Pituutta ei oikein saatu mitattua hänen asentonsa vuoksi, mutta reisiluun mitan perusteella (jota en muista ja jota en nyt köydä mistään) arveli ultraaja pituuden olevan siinä 20 sentin paikkeilla. Raskausviikot täsmäsivät edelleen, vain yhden päivän heitto oli.

Sydän jyskytti sellaista 144 kertaa minuutissa.

Eilen puhkuin energiaa ja kävin muun muassa uimassa. Nyt onkin sitten hartiat niin jumissa. Heti kun tekee jotain hieman poikkeavaa niin kroppa kyllä huomaa sen. Väsymys ja energisyys vaihtelevat päivittäin, mutta nyt on ollut yllättävän energistä aikaa. Mahtaako sitten johtua siitä, ettei kouluun tarvitse heräillä kuuden aikaan aamulla.

Uusi vuosi menee kotosalla ja josko sitä ilotulitusta lähtisi sitten katsomaan. Jos jotain kavereita nähdään niin se tapahtuu sitten ihan extemporeena, nyt ei olla mitään sellaista ei olla sovittu. Varmaan ihan kaksistaan ollaan ja nautitaan rauhasta ja syödään jotain pientä. Mies on ollut koko viikon niin kiireinen töiden kanssa, että hänelle tekisi hyvää ainakin viettää edes yksi päivä ilman mitään kummempaa ohjelmaa.

Uudet vuodet kaikille!

Auringo 20+1 (Huh, puolessa välissä sitä jo ollaan!)

Vierailija
51/93 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä syödään aamupalaa =D Meni taas samaista eilistä kirjaa lukiessa puoli neljään yöllä, mutta nyt sain sen luettua. Eli siis mulla ei kyllä pahemmin väsymystä oo. Tosin saan kyllä aamusta nukku pitkään. Mulle aina kaikkein vaikeimpia on olleet aikaiset aamuheräämiset.

Oiskohan mulla ollut kanssa jotain suonenvetoja yöllä. En ole niihin kyllä ainakaan herännyt, mutta nyt parina aamuna on pohkeet ollut ihan jumissa herätessä. Eilen illalla sen magnesiuminkin unohdin ottaa... ei sekään ole ainakaan vielä voinut tehota kun sen vasta toissapäivänä ostin.

Me lähdetään kohtapuoliin käymään vakuutusyhtiössä. Otetaan lapselle vakuutus jo nyt ennen syntymää.

Uusi Vuosi piti olla kotona kun mies on aattona kahdeksaan töissä ja menee seuraavana päivänäkin iltaan töihin, mutta meidät olikin kutsuttu miehen veljelle. Mennään sinne sitten. =) En tiedä kuinka paljon tulee sakkia, mutta mies pääsee juhlimaan ja mullekin on seuraa kun siellä ainakin miehen veljen vaimo on myöskin raskaana.

Laitetaanpas uuden vuoden lähestyessä pientä tulevaisuusgalluppia... =D Onko lapsiluku perheessä täynnä tämän lapsen myötä vai onko lisää vielä haaveissa?

Ja oma vastaus... meillä ei toivottavasti ainakaan ole täynnä kun on ensimmäinen lapsi tämä mellastaja. Haaveissa olisi kolme...

On muuten niin hienoa istua kirjoittelemassa tässä nyt kun on ihan oikea tietokonetuoli!!! Sain eilen illasta sitten raahattua keinutuolin olkkariin tästä.

Ja niin kuin moni muukin oli kirjoittanut niin ihan todellinen henkireikä tämä palsta on mullekin. Kiitos taas kerran teille kaikille, että olette olemassa! =)

[color=red]pikku-milli & paco 23+0[/color]

Vierailija
52/93 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Minttulille ja Auringolle ihanista ultrakuulumisista!

Vierailija
53/93 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon lapsiluku galluppiin...

Ensimmäinen on tulossa ja en toki halua lyödä lukkoon vielä mitään lapsiluku määrää, mikä olisi " sopiva" . Mutta ensiksi katsomme tämän viikarin miehen kanssa, millainen persoona sieltä tulee. Saattaa olla, että tämä lapsi jää ainoaksi, mutta ehkä myöhemmin tulee toinenkin. Mutta Itsestä kolme lasta tuntuu aika paljolta, itse kun olen ainokainen. Miehellä on kaksi veljeä eikä hänkään mistään suurperheestä haaveile.

Aika ja elämä kuitenkin saa näyttää. Haaveissa ei minulla oikeastaan ole kuin tämä lapsi. Lapsen tai lapsia olen kovasti halunnut, mutta en osaa ajatella kovin suurta ihmismäärää ympärilläni. Odotan vain innolla tätä lasta, ainakin näin aluksi :)

Vierailija
54/93 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

multa kysytään niin EI. mun haaveessa on suurperhe. hih! 21 v ja kolmas tulossa eikä loppua näy. =)

sit kun mieheltä kysytään niin KYLLÄ tai se on avoin juttu. sanoo aina et katotaan sit 15 vuoden päästä. iltatähti ois silloin kyllä ihan tyervetullu..

my_selene ja Remppa rv 18+4

Vierailija
55/93 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on meidän ensimmäinen lapsi ja toivottavasti ei jää ensimmäiseksi. Miehellä on ensimmäisestä avioliitosta kolme lasta, niin saa nähdä. =) Saa nähdä, mutta kyllä kaksi olisi haaveissa.

Heidi 17+3

Vierailija
56/93 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli rakenneultra ja pikkuisella onneksi oli kaikki hyvin. Mietin viimeiseen asti, kysynkö sukupuolta, mutta hillitsin sitten uteliaisuuteni. Täytyyhän sitä elämässä jotain jännitystä olla :). Sitä paitsi mua rupesi myös ärsyttämään miehen suvun " voi kun se olis tyttö" -toivomukset siinä määrin, että päätin antaa niidenkin odottaa tietoa toukokuuhun asti. Mulle kun on ihan sama, kumpi tulee niin en voi ymmärtää miksi jotkut esittävät " toivomuksiaan" sukupuolen suhteen. Ihan niin kuin sitten olisi kauhea pettymys, jos tuleekin toinen poika?!

Huoli tulevaisuudesta on silti suuri. Miehellä on ollut jo 1,5 kk yhtäjaksoinen, jo aamusta esiintyvä päänsärky ja nyt on lääkärillä suljettu pois kaikki tulehdukset ym. flunssan jälkisairaudet. Hänellä on keskiviikkona aika neurologille, jonka jälkeen ilmeisesti joutuu (pääsee) aivojen magneettikuvaukseen. Pahimpana mahdollisuutena on aivokasvain mutta tietenkin rukoilen ja toivon, ettei neurologi löydä viitteitä siihen, vaan että kyse on vain jännityspäänsärystä tms. Onneksi mitään tunto- tai näköhäiriöitä ei ole ollut. Mutta tällainen epätietoisuudessa eläminen on ihan kamalaa, samoin kuin toisen jatkuvan kivun seuraaminen.

Joku kyseli miehen vuorotyöstä kun perheessä on pieniä lapsia. Mun mies on tehnyt 2-3 vuorossa työtä esikoisen syntymästä asti ja päivät saattavat venyä 13-14 -tuntisiksikin. Keittiön esimiehenä hän tekee myös iltoja ja viikonloppuja. Meillä se on vaikuttanut siten, että aika paljon olen saanut olla " yksinhuoltajana" , kun mies vapaalla ollessaan nukkuu univelkoja pois. Ja kun työvuorot eivät ole olleet kovin säännöllisiä, emme ole oikein voineet etukäteen sopia mitään yhteisiä menoja jne. Muttta kyllähän tuo arki on sujunut näinkin. Positiivisena puolena mainittakoon, että usein olen päässyt yksin hoitamaan asioita päiväsaikaan, jos mies on ollut menossa iltavuoroon.

Voikaahan hyvin ja muistakaa pitää huolta läheisistänne.

Pampula ja Sintti 19+3

Vierailija
57/93 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille kyllä riittää nää 2, sitten kun vaatteet jää pienex, sitä mukaa annan/myyn ne pois.

Mutta arvatkaa mitä, mulle tuli tänään postis se pelkopolin kutsu!!!!! APUA!!!Nyt alkas ihan jännittämään...mulla on samana päivänä 20.1 aamulla neuvola ja sit päivällä se pelkopolikäynti....no onneksi tuli näin äkkiä, ettei mene kovin myöhäiseksi.

Onko kukaan teistä käynyt pelkopolilla ja mitä siä ensimmäisellä käynnillä tehdään???

Vierailija
58/93 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli taas mukava lukea teidän juttuja. Kovin pitkäksi venähtävät nämä pinot ja ei malttaisi jättää mitään lukematta...

Olin eilen alennusmyynneissä ja törsäsin ihan kamalasti. Tyttö sai monta mekkoa ja paitoja ja villatakin ja toppaliivin ja pipon... Ostin ajatuksella, että on sitten ensi syksyksi/talveksi sopivaa lämpimämpää vaatetta. Ja tuntui niin mukavalta saada alesta, vaikka prossat vasta -30%, muutaman vaatteen sain -50%. Olisin ostanut itselleni mammahousut, mutta ei kävin vain Forumissa ja siellä ei ollut alennuksessa sopivia. Sorruin kyllä pieniin poikien flanellihousuihin... ja siitä sukupuolestahan ei ole mitään tietoa :). No onpahan sitten jotain pojankin vaatetta, kun noita tytön vaatteita on ihan tarpeeksi vanhastaan. Tosin vähän harmittaa, kun esikoinen syntyi marraskuussa, niin jää pienimmät talvivaatteet käyttämättä. Yhden vaaleanpunaisen ohuen 70cm haalarin ajattelin värjätä vaikka ruskeaksi, jos tulee poika ja syksyllä voisi jo käyttää 70senttistä pukua.

Lapsiluvusta. Minä olen koko ajan haaveillut neljästä lapsesta. Tosin nyt kun esikoinen reilun vuoden ja alkaa sitä omaa tahtoa jo löytyä tuntuu välillä raskaalta. Ehkä tämä raskauskin vie veronsa, mutta ainakin kolme olisi saatava. Jos jaksan, niin hyvä tahti voisi olla nyt nämä pari puolentoista vuoden välillä ja sitten vähän pidempi väli ja seuraavat kaksi peräkanaa. Tosin ikää jo 31v ja koko ajan jaksaminen vähenee, joten saa nähdä miten käy. Kotona aion olla vielä monta vuotta, joten töiden takia ei onneksi tarvitse miettiä. Voihan tähän kotona oloonkin kyllästyä, aika näyttää.

Mulla tiistaina ultra ja keskiviikkona neuvola, joten sitten taas on kuulumisia kerrottavana. Nyt olo hyvä ja liikkeet tuntuvat hentoina silloin tällöin, mutta eiköhän siellä kaikki ole kunnossa. Hyvää uutta vuotta kaikille ja ensi vuoteen!

Elli 18+2

Vierailija
59/93 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, ensimmäinen huhtikuinen oli syntynyt ja meilläkin on laskettu aika huhtikuun puolella. Toivottavasti meidän paco vaan pysyy sinne huhtikuulle asti yksiössään... Kovin oli huhtivauva vielä pikkuinen, mutta onneksi tänä päivänä noinkin pienet usein selviävät :)

Vierailija
60/93 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin tunnin päästä on rakenneultra :S Kokoajan on ollut olo, että kaikki ei oo kunnossa. Toivottavasti olen väärässä! Kävin jo tekemässä kuopuksen kanssa lumityötkin pihasta, kun ei malta istua aloilleen. Parituntia sai kulumaan siihen ja hien mukavasti pintaan! Pulkallakin laskettiin tovi. Nyt on ruoka uunissa ja jälkkärikahvin jälkeen saakin jo lähteä ajelemaan sairaalaan :)

Luulen, että meillä on ainakin hetkeksi lapset tässä. Voi olla tietysti, että iltatähden vielä joskus haluan, ikää kun on vasta kuitenkin 25v. Ja miehellähän on sitten jo kuusi lasta, kun tämä neljäs yhteinen syntyy.

Lähen laittamaan astioita pöytään, että päästään syömään kinkunjämistä väsättyä kinkkukiusausta :)

Nalluri ja ötökkä 19+6