Tietäiskö joku
mikä mahtaa mulla olla...
kp on jo 41/29-37
Tein testin kp:llä 38 ja testi oli nega. mulla oli 36 kp:llä tosi kovat alavatsakivut, niin etten päässy kävelemään.nyt on jo tosin sekin helpottanut.
tein testin predictor testillä.voiko olla ettei se näytä raskautta heti?
ajattelin että jos ei tätiä kuulu muutamien päivien päästä, niin teen testin uudestaan.
onko kellään kokemusta endometriasta?
Mulla sitä on epäilty, mutta ei kait koskaan oikeen varmasti vahvistettu.
Kuinka paljon se estää raskaaksi tulemista?
Entä onko kukaan syönyt siihen tarkoitettuja lääkkeitä?
Koska endometrioosiin tarkoitetut lääkkeet heikentävät raskaaksituloa.Olisi kiva kuulla toisten kokemuksia asiasta.
Vauva on meille todella tervetullut.ja teemme mitä vain sen eteen.
Kiitos jo näin etukäteen jos joku vaivautuu vastaamaan " uudelle" kuumeilijalle.
Kommentit (4)
Kiitos kommentistasi =)
täytyy käydä ostamassa apteekista jokin muu testi ja kokeilla, että mitä se näyttää.
luulis että nyt jo näyttäis posittivisen tuloksen jos siihen olisi aihetta.
tietysti ei ole vielä mitään hätää kun ei tätiä näy, ja toivottavasti ei tulekkaan 9 kuukauteen =)
plussaonnea kaikille =)
on se nyt kumma kun ei tätiä kuulu mutta myös tän aamuinen testi näytti negaa...
täytyy varmaan käydä ostamassa apteekista niitä apteekin omia testejä, jos ne kerran herkempiä kuin predictor.
Mielellään kuulisin myös muitten mielipiteitä siitä että mikä apteekin testeistä olisi paras?
muutekin kuulisin mielipiteitä asiasta...
Ovishan saattaa aiheuttaa kovatkin alavatsakivut... Ovuloitko säännöllisesti? On nimittäin normaalia, ettei kaikissa kierroissa tule ovista. Josko sulla olisi käynyt näin ja nyt olisikin sitten " uusi" kierto käynnissä ja tämän uuden kierron ovis.
Tällaisia arvailuja, jos r-testit näyttävät negaa...
Predictor ei todellakaan ole herkimmästä päästä vaan pikemminkin päinvastoin! Osta esim Apteekin oma tai Biocard. Ne näyttävät raskauden jo tuossa vaiheessa.