Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruumisarkkujen murskaus Ruotsissa... Tiesittekö että, Suomessa sama tehdään vedellä?

Vierailija
16.06.2008 |

Kuolluthan se haudattu on jo, ja tarkoitus on että ruumis arkkuineen mätänee sinne. Jos tarkoitus olisi säilyttää ruumiit ja arkut koskemattoman näköisinä mahdollisimman pitkään niin miksi ne haudattaisiin? Tietysti tuntuu hurjalta laittaa valtavasti rahaa arkkuun joka sitten rikotaan mutta mihin sitä enää hautajaisten jälkeen tarvitaan?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen märkänee ja hajoaa ja muuttuu maaksi ja juomavedeksi.

Vierailija
42/46 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhkauurnasta tai arkkuliinasta, siis samaan tapaan kuin käytetään kastemekkoa lapselta toiselle. Ajatuksena tuo turvallisen olon että tässä on mennyt minun vanhempani ja nyt minä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhkauurnasta tai arkkuliinasta, siis samaan tapaan kuin käytetään kastemekkoa lapselta toiselle. Ajatuksena tuo turvallisen olon että tässä on mennyt minun vanhempani ja nyt minä

Vierailija
44/46 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kaivinkonekaan.

Vierailija
45/46 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuota missäkö vaiheessa tämä ko. tiivistäminen sitten tapahtuisi?

Ainakin näissä minun sukulaisteni/läheisteni haudoissa ei ole tiivistelty yhtään mitään, itse on haudat laitettu ihan alusta loppuun, srk ei ole osallistunut yhtään mitenkään muuta kuin hauta virren hoilotukseen..että näin..

Vierailija
46/46 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauta tiivistetään aina, kuormurilla ajellaan päältä. Tavat voivat vaihdella. Kuoppa siihen tulee jos tiivistystä ei tehdä.

Ylimääräisiä multia ei kuskata mihinkään/kenenkään kasvimaalle. Oletteko nähneet jossain valtavia ylimääräisiä multakasoja?