Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mita tekisitte kanssasisaret tassa tapauksessa: Liki puolet nuorempi(20v) tuttu jatka tarjos mulle seksisuhdetta(oon naimisis,tosin asutaan nyt erillaan ...

Vierailija
26.12.2005 |

..mut kun jätkä on miehen kaveri =/

siis kyse ois puhtaasti seksistä,kuulemma ollu aina kiinnostunu mut nyt vasta uskalti ehdottaa mitään kun ollaan hetki ukon kans jo asuttu erillään :)

Mitä tekisitte mun sijassa?

Onhan toi helvetin imartelevaa,kun en mikään prinsessa oo,mut se pitää mua seksikkäänä ja kauniina naisena ;)

Ja täytyy myöntää et seksi on mulle tärkeä asia elämässä,ja vakavissani harkitsen ehdotukseen suostumista........

uuuhhh.......

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko palaamassa yhteen miehesi kanssa vai edeltääkö erillään asuminen vain eroa? Jos kerran seksisuhde on se mitä haluat, ei kai sille mitään estettä ole.

Vierailija
2/7 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta äläl petä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on likanen asia, mitä tehdään just ja just luvalla aviossa, mut ei muuten. Ja sillonki se on inhottavaa ja likasta SCHAISSEA!!!

Että jos se sika panee sua, niin se on raiskaus ihan sama mitä tapahtui! Otat heti vaan yhteyttä, jos miehet haluu seksiä. Sellanen suuntaus nimittäin on, että ne yrittää saada pillua.

Vierailija
4/7 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluatko seksisuhteen juuri sen kanssa???

Vierailija
5/7 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainauksia, ettei tarvitse aina noita kauhean kapitalisistia enklanninkielisiä kuunnella...

*** Ja sillonki se on inhottavaa ja likasta SCHAISSEA!!! ***

Vierailija
6/7 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tarjoaa pelkkää seksisuhdetta. Eikös yleensä ihastuta tms. ja haluta viettää aikaa toisen seurassa seksin ja muun yhdessäolon merkeissä. Haluatko suhteen miehen kanssa joka jo ennalta määrittelee suhteen vain seksiksi? Miksi? Vältääkseen sitoutumista, koska kaipaa vain seksiä ilman ihmissuhdetta, koska pitää sinua helppona saaliina... Jos kaipaat " vain" seksiä, itsetyydytys on olemassa. Etkö mieluummin halua löytää monipuolisempaa suhdetta? Jos et, eipä siinä pelkässä seksissä ole mitään vikaa, jos se on kivaa. Ja jos pystyt pitämään sen vain mekaanisena, etkä elättele toiveita enemmästä.

Vierailija
7/7 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en mä ole edes osannut ajatella et siitä vois sen kummempaa tulla,onhan se nyt aivan liian nuori mulle noin ihan vakavassa mielessä...ja mä liian vanha sille, mut eiks se niin menny et kaikkee pitää kokeilla enneku on liian myöhästä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme