Muita, joiden miehet tekevät " liian" pitkää päivää?
Täällä eräs, jonka mies työpaikassa, jossa pomot pompottavat mennen tullen ja työajat mitä sattuu. Omasta opiskelusta ei tule mitään, puhumattakaan harrastuksista. Hyvin harvoin viikolla kerkeämme perheenä tehdä mitään yhteistä. Lauantait ovat aina myös työpäiviä. Uusi työpaikka on hakusessa, mutta tuossa penteleessä kun on niin hyvä liksa niin mitä tahansa hommaa ei voi ottaa vastaan... paitsi kohta alkaa mennä käämit kaikilta niin ollaan kyl valmiita tinkimään elintasosta reippaasti...
Kommentit (13)
Aamulla lähtee 7.30 ja tulee illalla 20.30-21.00 ja palkka vain 3,50¿/tunti, välillä kyllä lyhyempiä päivä ja välillä pitempiä.
Lauantait ja sunnuntaitkin töitä.
Maanviljelijän muija
Ystäväperhe teki näin ja keskituloinen vaimo sai yllättäen parempaa tuntipalkkaa kuin päällikkötason mies..
6 päivää viikossa. Arkisin 9.00 - 18.00 ja lauantaina pääsee vähän aiemmin. Myös muina aikoina käy töissä aina tarvittaessa.
Ja useimmiten jos olen itse sopinut jotain iltamenoa, mies soittaakin että sori, tuli työkeikka ja joudun kiukkuisena perumaan oman menoni. Olen sen verran masentunut tilanteeseen että en jaksa enää edes yrittää mitään omaa juttua saada järjestettyä. (Meillä siis pieni lapsi.)
Ymmärrän kyllä täysin yksinhuoltajien arjen raskauden...
parisuhteessa jne. Olen aikalailla etääntynyt miehestäni...
t:11
Meillä laskettiin eu-tuet ja maanviljelyksen tuotto yhteen ja jaettiin sitten viime vuoden työtunneilla
ja tuloksi saatiin 3,48¿
Jokaisesta 100 eurosta, joka palkkaan tulee lisää, vie verottaja siitä noin puolet. Jos palkka siis pienenee 1000 euroa, pienenee käteen jäävä osuus vain n. 500 euroa! Kannattaa vähän laskeskella verolaskurilla vaihtoehtoja.
Miehelläni on oma yritys ja se työllistää täyspäiväisesti mieheni sekä kymmenen muuta työntekijää. Mieheni menee yleensä viiteen töihin ja tulee illalla kymmenen maissa kotiin. Ulkomaanreissut voivat kestää viikkoja. Nyt se lähtee työmatkalle Etelä-Koreaan ja lentää sieltä Brasiliaan. On reissussa pari kuukautta. Tuntuu välillä, että repiää tässä pälli. Toisaalta täytyyhän se leipä tulla taloon jostakin.
yhteisen ajan lisääntymisen niin mä olisin valmis vaikka heti. Mies yrittää sinnitellä niiden pahimman kiirekauden loppuun, kun vastuussa monesta osa-alueesta ainoana, mutta pelkään totisesti hänen terveytensäkin puolesta :-(
ap
etsimään sen uuden työpaikan, vaikka pienemmällä palkalla, mutta kellokortilla!
Tänään mies meni kuuteen, pääsee puoli viisi..
Huomenna menee yhteentoista ja pääsee 21.30
Arvannet siis työpaikan.. ;)
koskaan ei ole kahta vapaapäivää peräkkäin. Ärsyttävää sekin.
ne aina rahana vai pitääkö sit vapaana? Meillä 8 tuntia ja yhtään enempää en varmaan kestäis.