Ylivoimainen herkuttelujäätelö?
Hinnasta viis. Haluan vain räjäyttää makuhermoni taivaallisella makunautinnolla!
Syön juuri Carte d'or Starry Nightiä ja kyllä maistuu buenolle!
Ihanan suklaista. Ehkä pakko syödä koko rasiallinen nyt heti...
Löytyisikö joltain vinkkiä vielä tämänkin voittajaksi?
t: jätski-imuri
Kommentit (52)
Mä syön jäätelöä ja paljon. Mun ykkösherkku on Ben & Jerry's Coocie doh.
3 kaverin mustikka-kardemumma on parasta jäätelöä ikinä. O n muuten usein kaupasta loppu
[quote author="Vierailija" time="26.06.2012 klo 19:27"]
Maistelen tässä Carte d'orin Mint-makua ja jumalauta että on muuten hyvää!! Ihanan raikas, vahva ja makea minttu sekä tummasuklaahippusia.
[/quote]
Kiroilu on sivistymätöntä.
3 kaverin vadelma-valkosuklaa saa mun äänen :D Ja muutkin maut aivan ihania! Maistakaa ihmeessä, jos ette vielä oo :D
Hyvä yhdistelmä punaviinimarjalle jäätelöön? Tyyliin mistikka-kardemumma.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2012 klo 21:55"]
Aivan saakelin ihanaa mansikkajäätelöä.
Valmistusaineet: kerma, mansikka, maito, sokeri, munankeltuainen.
Toi lista kertoo kaiken oleellisen. Tollaista ruuan pitää olla! Ei jälkeäkään lisäaineista, esansseista, väreistä, glukoosisiirapeista ym. tahmasta. Ja juuri siksi NIIN hyvää että melkein itku tulee.
[/quote]
Noilla aineksilla sit vaan itse kokeilemaan. :D
mutta niin järkyttävän kaloripitoisia ja kalliita, että se on pari kertaa vuodessa, kun niitä raskii ostaa
MENEE AINA PAKETTI KERRALLA...AAH
Aino ihana maitosuklaa. Ensimmäinen suklaajäätelö joka on oikeasti ihanan suklainen, ei maistu keinotekoiselle. Taivaallinen suklaajäätelö.
Oon maistanu kolmea makua: Cookie Dough, Chocolate Fudge Brownie (tms?) ja Baked Alaska se taisi olla. Kaikki oli pettymyksiä, Cookie Dough noista ehkä paras, mutta sekin alkaa tökkiä tosi nopeasti kun ne raa'at taikinapalat alkaa ällöttää. Toi Brownie maistui musta ihan samalle kuin Lidlin suklaajäde, sellaisessa sinisessä litran paketissa siis, ja toi Baked Alaska oli noista ällöttävintä, tosi imelää yäk. Ei noita raaskis ostaa kun on niin kalliita ja jos vielä pahaakin...
Ainon ihana maitosuklaa on hyvä. Myös ne Lidlin jätskit on aivan huippuja hintaansa nähden, tykkään eniten saksanpähkinästä. Ainolta ehkä ykkössuosikiksi on noussut hillasoiden helmi, namnam! Ennen Ainon uuniomena oli mun lemppari, mut kyllästyin. Muut Ainot on ollu aika pettymyksiä, siis ne mitä oon maistanu eli joku marja+marenki, karpalo-kinuski ja mustikkapiirakka. Carte D'or tiramisu oli joskus ehdoton ykkönen, mut en oo nähnyt sitä aikoihin.
Täytyykin maistaa tota starry nightia, minkä makuista se on?
T. toinen jätski-imuri
olin lentää selälleni lukiessani Aino-jäätelöiden sisällysluetteloa. Mm.Mustikkapiirakka jätskissä on 11 E-ainetta...
Suosittelen Hägen Danz-jäätelöitä herkullisia ja lisäaineettomia
Paras jäätelö, jota tähän mennessä olen syönyt, on Ainon punaherukka-marenki-jäätelö. Aivan taivaallista!
Minkä muun vuoksi syödä jäätelöä?
mövenpick: Swiss chocolate-jäde
on niin kallista etten raaski ostaa. Korvikkeena käytän aino maitosuklaata tai lakua. Ihanaa!
Daim-jäätelö talvella, jogurttijäätelö kesällä, Bailey's -jätskikin on ihan namia, samoin lakritsi...
Ja sitten Ben&Jerry chocolate fudge brownie tai jotain sinne päin, mutta sitä raaskii ostaa vaan sillon tällön.
Joskus rippikoulussa söin viimeksi.
RAIKAS JA PARHAIN JÄÄTELÖ ON LIDLIN APPELSIINIJÄÄTELÖ!
Myydään tummansinisessä litran purkissa.