Ylivoimainen herkuttelujäätelö?
Hinnasta viis. Haluan vain räjäyttää makuhermoni taivaallisella makunautinnolla!
Syön juuri Carte d'or Starry Nightiä ja kyllä maistuu buenolle!
Ihanan suklaista. Ehkä pakko syödä koko rasiallinen nyt heti...
Löytyisikö joltain vinkkiä vielä tämänkin voittajaksi?
t: jätski-imuri
Kommentit (52)
En ole ikinä katsonut jätskien tuoteselosteita, koska, noh, kun jäätelöä syön niin en jaksa välittää. Mutta toi on kyllä oikeasti aika järkyttävää. Oikea mustikkapiirakka tavallisen vaniljajätskin kanssa on kyllä paljon parempaa kuin tuo Aino.
Mikä olisi hyvä Hägen Daz-maku?
olin lentää selälleni lukiessani Aino-jäätelöiden sisällysluetteloa. Mm.Mustikkapiirakka jätskissä on 11 E-ainetta...
Suosittelen Hägen Danz-jäätelöitä herkullisia ja lisäaineettomia
Kuka myy noita Suomessa eli mista kaupasta tai kauppaketjusta saa?
Kuka myy noita Suomessa eli mista kaupasta tai kauppaketjusta saa?
Olen nähnyt noita meidän S-marketissa, ehkä Prismasta löytyy?
on Valion suklaatuutti (ei suklaapilvi) ja toffee-puffet.
Noista kalliimmista ja erikoisemmista en ole pitänyt, ovat liian makeita, tunkkaisia tms.
Tykkään kovasti Valion mango-melonista ja mansikasta kinuskikastikkeella ja strösseleillä :)
Yleensä noi suklaa-jädet ovat liian tuhteja ja äiteliä mun makuun...
Mikäs noista Gourmet-jätskeistä olis sellainen raikas, jota kannattais kokeilla?
Olen vähän kaavoihin kangistunut, kun tilaan kiskalla aina saman annoksen.
Aino mustikkapiirakkaa olen maistanut, mutten kauheesti tykännyt... Syön mieluummin vaniljajädeä itsetehdyn mustikkapiirakan päällä, nam!
On tulossa piakkoin Suomessakin myyntiin.
ne joita olen maistanut on ollut ihan kamalaa paskaa, yäk. Ainon lakujäde on tämän hetken suosikki mulla.
pappagallon kaikki tuotteet.Makuja on kymmenen,ainakin.Saa syödä paikan päällä purkista,tötteröstä ti viedä kotiin styrox-rasiassa haluamansa määrän..Siinä on tosi "karppaajan"jätskiä,ei lisäaineita!
Minäkään en ymmärrä noin B&J -tykkääjiä. Itse en tykännyt yhtään. Ihan liian tuhtia ja tunkkaista jäätelöä. Jäätelön pitää olla raikasta.
vaniljajäätelö, mihin tekee itse suklaakastikkeen ja laittaa lisäksi kirsikoita tms. Tai ihan mikä vaan vaniljajäätelö + omat lisukkeet.
Aino kinuski brownie oli niin pahaa että piti heittää roskiin 🤮
En ole ikinä katsonut jätskien tuoteselosteita, koska, noh, kun jäätelöä syön niin en jaksa välittää. Mutta toi on kyllä oikeasti aika järkyttävää. Oikea mustikkapiirakka tavallisen vaniljajätskin kanssa on kyllä paljon parempaa kuin tuo Aino.
Mikä olisi hyvä Hägen Daz-maku?