Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiaiheinen kysymys. Miksei mies laukea...

Vierailija
25.12.2005 |

Olen seurustellut hiukan yli vuoden nykyiseni kanssa ja seksi on muuten kivaa, mutta hän laukeaa noin kerran kymmenestä rakastelukerrasta.

Ja jaksaisi rynkyttää vaikka kolme tuntia yhteen menoon. Itselle riittäisi vartti tehokasta toimintaa.

Muuten toimiva suhde, asiasta ollaan puhuttu ja mies väittää, ettei asia häiritse häntä, että hänestä on kiva antaa, vaikka ei itse saisikaan.

Itselleni orgasmi on aina ollut rakastelun päätavoite ja täyttymys. Kai se on sitten joku asennevika.

Todella häiritsevä asia, luulen että suhde kaatuu ennen pitkää tähän. Naisellista itsetuntoa kolhaisee todella pahasti se, ettei mies koe orgasmia kanssani.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seukkasin pari vuotta sitten sellaisen miehen kanssa.

Laukeamattomuuden syy ei koskaan selvinnyt. (ei ollut kuulemma muidenkaan kanssa ejakuloinut)

Vierailija
2/13 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiukkuus/väljyydessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies välillä niin kiihkoissaan että meinaa heti tulla, onneksi osaa pidätellä ja jos vahinko tulee hoitaa hommat muulla tavalla.

Vierailija
4/13 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni ei vastaavaa ongelmaa ole, mutta olen huomannut, että moni " pikku" asia saa hänet laukeamaan hetimiten..

Esin takaapäin asennosta hommaillessamme otan alakautta hänen palleistaan kiinni ja hyväilen ---> takuuvarma laukeaminen.

Pikkutuhmat puheet tai " jus noin, tuntuu hyvälle" -puheet saa hänet myös innostumaan.. ----> laukeaminen.

Kysy, mistä hän erityisesti pitää. Koittakaa asentoja, puheita, leikkejä (pukeutuminen)...

Pukeudu seksikkäästi (miehesi makuun), meikkaa, keimaile.. Kyllä varmasti saat miehesi sellaiseen kiihkoon, että oksat pois!

Vierailija
5/13 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hällä oli syynä masennuslääkkeet ja lisäksi neurologinen sairaus. Kuulostaa ikävän tutulta. Käyttääkö miehesi masennuslääkkeitä? Entä onko muuten masentunut? Ei mitään neurologisia ongelmia ole ollut?

Vierailija
6/13 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

in voi olla suorituspaineita ja jännitystä tai orkun saannissa tekemistä.

Kannattaa kokeilla esim. sellaista et naisella huivi peittää silmät. Näin mies voi " rauhassa" väännellä naamaansa ja uskaltautua purkautumaan.

Vierailija
7/13 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa ihan samalta kuin minun entinen poikaystävä! Seurustelimme 3 vuotta. Aivan sama tarine kuin ap:llä.

..no nykyään tää mies seurustelee miehen kanssa, ovat olleet yhdessä jo 5v.

Että selvisipä sekin syy. Eipä kukaan nainen voi tuottaa hänelle sellaista tyydytystä kuin toinen mies.

Vierailija
8/13 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on joku ongelma ja heidän pitäisi käydä siitä lääkärissä. Toinen näistä itse häpesi asiaa.

Vierailija
9/13 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eturauhasasiat, syövän esiasteet, hermoston viat tai testosteronin vähäisyys. Eniten kannattaa miettiä sitä, että esiintyykö laukeamisongelmia vain yhdynässä vai myös " tumputtaessa" , onko laukeaminen ollut aina vaikeaa tai vaihteleeko se.

Omia kokemuksia samasta asiasta oman miehen kohdalta, ja häneltä löytyi alaan perehtyneen lääkärin tutkimuksissa puutteet hermotuksessa, siihen syytä tosin ei voitu määritellä tai jäljittää. Mutta esim. tulehdukset ym. olis ihan muunkin terveyden takia hyvä saada hoidettua eikä vaan syyttää miestä " epä-miehekkääksi" .

Vierailija
10/13 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinasi olisi voinut olla minun kirjoittama. Meillä myös seksi voisi kestää kolmekin tuntia. Yleensä kestää tunnista kahteen tuntiin oman kuntoni mukaan.

Saan miehen laukeamaan suihinotolla tai käsin, mutta sisään laukeaa harvemmin. Meillä seksi on hyvin laadukasta muuten, vaihtelemme asentoja ja keksimme uusia lähes joka kerta. Samoin olemme opetelleet käyttämään joitain seksileluja apunamme.

Jonkin verran helpotusta tilanteeseen toi geishakuulat, joita aloin käyttämään säännöllisesti, mutta eivät nekään kokonaan tilannetta muuta. Joku seksipalstalla väitti, että mitä kovemmin mies urheilee, sitä pidempään tämä jaksaa ennen kuin laukeaa. Minun mieheni on kova urheilemaan, joten voihan silläkin olla jotain tekemistä asian kanssa.

Kun minua alkaa väsyttää seksin aikana, hakeudun sellaiseen asentoon, jossa itse pääsen hieman helpommalla.

Hyviksi havaittuja on mm mahallaan makaamassa ihan piikkisuorana ja jalat jopa sillain hieman ristissä. Tässä asennossa mieskin saattaa laueta nopeammin. Puristus tuntuu jotenkin paremmin tällöin.

Toinen hyvä asento on kylkiasento. Tai sitten ns mustekala, en osaa kovin hyvin sitä selostaa, mutta pitäisi löytyä ainakin Kamasutrasta. Menee jotenkin niin, että olette molemmat selinmakuulla ja muodostatte tavallaan 90 asteen kulman toisiinne nähden. Jos mies on oikealla puolellasi, hän kääntyy hieman kyljelleen ja asetat oikean jalkasi hänen jalkojensa yli ja vasemman jalkasi hänen jalkojensa väliin...

Vierailija:

Olen seurustellut hiukan yli vuoden nykyiseni kanssa ja seksi on muuten kivaa, mutta hän laukeaa noin kerran kymmenestä rakastelukerrasta.

Ja jaksaisi rynkyttää vaikka kolme tuntia yhteen menoon. Itselle riittäisi vartti tehokasta toimintaa.

Muuten toimiva suhde, asiasta ollaan puhuttu ja mies väittää, ettei asia häiritse häntä, että hänestä on kiva antaa, vaikka ei itse saisikaan.

Itselleni orgasmi on aina ollut rakastelun päätavoite ja täyttymys. Kai se on sitten joku asennevika.

Todella häiritsevä asia, luulen että suhde kaatuu ennen pitkää tähän. Naisellista itsetuntoa kolhaisee todella pahasti se, ettei mies koe orgasmia kanssani.

Vierailija
11/13 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hyvä asento vielä on se, että itse olet " sillassa" ja joko laitat jalkasi miehen vyötärölle tai vaikka olkapäille tai sitten pidät ne turvallisesti sängyllä. Tästä asennosta myös mieheni laukeaa nopeammin.

Minä olen jo päässyt omassa seksielämässämme sen vaiheen yli, että miettisin onko minussa jotain vikaa - ei ole. Sen sijaan yritän ottaa kaiken irti miehestäni. Hän antaa minulle pitkän ihanan suuhoidonkin lähes joka kerta ja samoin minä otan mielelläni häneltä suihin. Saan joka kerta USEITA orgasmeja, joten ei kannata ainakaan sen takia valittaa. Viime aikoina on kuitenkin korostunut se, ettei oma kuntoni kestä aina kahden tunnin aktia.

Meillä mies ei tunnusta asiaa ongelmaksi, eikä suostu menemään lääkäriin sen takia. Alkuaikoina laukesi hieman nopeammin, mutta ei kuitenkaan koskaan alle puolen tunnin. Käyttää alkoholia kohtuudella, mutta kesällä ainakin vahvoja allergialääkkeitä, jotka pahentavat ajoittain tilannetta.

Tsemppiä!

Vierailija
12/13 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla kyse tästä?

Vierailija
13/13 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

-17- jonka mies EI KÄYTÄ MASENNUSLÄÄKKEITÄ/HUUMEITA