Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet tykkäättekö oikeen märästä pillusta???

Vierailija
25.12.2005 |

Jos tykkäätte niin miks? Ja jos ette niin miks?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen n 60 v m ja kohdalleni on sattunut pari oikei kuiva pillua vaikka muuten ihan ok,ja nuolemallahan pimpin saa märäksi.(sanonta huono rakastaja ei saa pimppiä märäksi.)Kyllä märkä pillu saa ainakin minulla mulkun seisoon ja myös se kiihottava ja huumaava tuoksu,ja märän pillun ja mulkun antamat saundit kyll kuulostaa korvaan hyvältä.nm.61 v poika mies.elämän iloa...!

Vierailija
2/52 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homona en tykkää märästä persereiästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi olen n 50 v arska ja minä ainakin tykkään et pimppi pitää olla märkä kun touhutaa seksin kaa,märkä pillu litisee mukavasti ja hivelee kullin päätä sopivasti ja on niin kui olisi syvähieronnassa koko ajan,ja vielä lisukkeena oikein makee pimpin ja mulkun tuoksu se on mahtavaa...!!!

Vierailija
4/52 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä nuollut pillua ja haluisin nuolla kaverini pillua kun seki haluais että minä nuolisin muttakun sillä on todella paljon limaa nii kannattaako nuolla

Vierailija
5/52 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märkä tietenkin! Joillakin valuu niin että on kunnon lammikko alla.. ja jos oikein hyvin käy niin nainen saa roiskeorkkuja. Sykkivä roiskeorkku on parasta mitä tiedän. Silloin tietää onnistuneensa.

Vierailija
6/52 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2005 klo 02:30"]

[/quote]Kyllä ehdottomasti pitää olla märkä pillu,mitä märempi sen parempi on naida ja eroottiset nesteet voi aina nuolla,sitä paitsi pillun kastuminen alkaa jos mies hoitaa esileikin kunnolla.!tää ny on aikas lailla myöhässä mut keskustelu on ajaton.!t m1

Vierailija
7/52 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainaki tykkään et luistaa kunnolla.

Vierailija
8/52 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään märästä yleensä. Siitä kiihottuu itsekin, mutta jos on vähän huonosti mukana touhussa, oikein märässä ei tunnu miltään ja saa jumputtaa iät ja ajat ennenkuin tulee.

Vierailija
9/52 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä märästäpillusta. Koska jos liian märkä niin ei tunnu miltään,paitsi herkullista nuoltavaa.

Vierailija
10/52 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja märkä on parasta. Siinä tietää tehneensä jotain olevinaan oikein ja omakin fiilis paranee.

Jäyhä Painaja

Vierailija
11/52 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pillu ei tunnu hyvältä oikeen märkänä niin täytyy olla pieni pili... tai vastaavasti väljä pillu! Mulla itsellä on tosi märkä ja mieheni rakastaa sitä!!! Sanoo myös aina et on ihanan tiukka.

Vierailija
12/52 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkos kuitenkin kuvittelee nussivansa madonnaa,ennen ku saa lentämään sun kanssas....Kaikkihan sitä nyt oman muijan pillua panon jälkeen kehasee.Pieni tai iso kulli,ihan sama jos muijal on ämpäri!

Vierailija
13/52 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tiedät meidän seksi elämästä mitään. Kyllä mä ite tunnen sen et onko mulla tiukka vai ei... Ja mun mies sattuu olemaan tosi iso kullinen ja kaiken lisäks herkästi laukeava. Mut sitte pannaanki monesti peräkkäin.

Vierailija
14/52 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sille mitään voi jos vaimolla on iso pillu, ei auta vaikka omistaa tosi paksun kalun ja pitkän kalun.

Vierailija
15/52 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko siis lapsettomallakin olla näin? Vaikee uskoo..

Vierailija
16/52 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt siitä muutu on lapseton taikka synnyttänyt. Eiköhän ne paikat kursita kokoon jos on revenneet. Tuo on ihan harhaluulo että paikat jotenkin " isonisi" sen jälkeen kun on synnyttänyt.

Ensimmäisen synnytyksen jälkeen mulla repesi paikat ja ne tikattiin, mies sanoi sitten jälkeenpäin että " tiukemmalta" tuntuu kuin aikaisemmin.

Vierailija
17/52 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko sanoa että mitä märempi sen ihanampi

sillä kiihottunut nainen on ihana

-mici-

Vierailija
18/52 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei se nyt siitä muutu on lapseton taikka synnyttänyt. Eiköhän ne paikat kursita kokoon jos on revenneet. Tuo on ihan harhaluulo että paikat jotenkin " isonisi" sen jälkeen kun on synnyttänyt.

Ensimmäisen synnytyksen jälkeen mulla repesi paikat ja ne tikattiin, mies sanoi sitten jälkeenpäin että " tiukemmalta" tuntuu kuin aikaisemmin.

Vierailija
19/52 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikä tietenki voi revetä ja sen saa kursittua kasaan, mut tarkoitin sisäisesti, jäähän se sieltä vähän löysemmäksi! Ettekö oo lukenu lääkärin kommentteja?

Vierailija
20/52 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikoinaan olin sitä mieltä, että puheet märistä reisistä jne. olivat pelkkää potaskaa. Kunnes päädyin samaan sänkyyn kanssa neitosen, joka valui maailman ihaninta mahlaa lakanoille ja jonka reidet olivat kuin niagarat. Ja se tunne, että juuri minä sain sen aikaan...!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän