Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että 26v nainen istuu vielä isänsä sylissä?

Vierailija
24.12.2005 |

Ja supsuttelee isän korvaan, että on isin tyttö??? Ja kävelee kaupungilla käsi kädessä isinsä kanssa...

Mun mielestä jotenkin pervoa, mutta olenko ainoa, joka ajattelee niin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuonkin voi tehdä niin monella tavalla

Vierailija
2/9 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa aika inhalta :/

En kyllä pystyisi kuvitteleen että toimisin itte samalla lailla oman isäni kanssa... Ja ikää 27 v...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ainakaan itsellä tulis mieleen oman iskän kohdalla toimia näin vaikka rakas minulle onkin :)

Vierailija
4/9 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä tietenkin appiukko ja miehen sisko.

ap

Vierailija
5/9 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis, ettei kovin suopeasti katsois. En minä ainakaan tykkäis jos oma ukko istuis äitinsä (anoppini) sylissä : )

Vierailija
6/9 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysinen kosketus niin minimissä kuin ikinä saattaa. Esim. USAssa tollanen isin tyttö juttu menis ihan kummeksimatta. Oon mäkin jopa peräti isäni veljen sylissä ollut vielä sen jälkeen kun olin itsekin äiti. Täytyy olla ihmisellä päässä vikaa, jos näkee verisukulaisten haleissa yms. jotain väärää.

Vierailija
7/9 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikää serkuilla on tuo 26 ja 30. Joten ettei vaan sattuisi olemaan samat ihminen kyseessä...

Vierailija
8/9 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestani se ei ole kovin normaalia.....pitas siihen ikaan mennessa jo lapsen olla irrottautunut edes fyysisesti vanhemmistaan....Minunki anoppilassa tapahtuu tata, 30 v nainen istuu isansa sylissa. Yak. Mutta talla naisella ei menekaan elamassa kovin hyvin. Kait se kaipaa ihan oikeastikin fyysista hyvaksyntaa. (silla on poikaystava) Ei mun mieheni kylla istu aitinsa sylissa....poyrtysin varmaan jos nakisin. Hyvaa joulun jatkoa kaikille!

Vierailija
9/9 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä