Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

\*/\*/\*/ 3-kuumeilijat juhannusviikolla \*/\*/\*/

16.06.2008 |

Tehköön juhannus taikojaan meille kaikille!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti saapui tänään. :( Eilen jo ehdin vähän toivoakin plussasta. Mutta ei... Tunsin oviskivutkin viime kierrossa. Luulen ainakin. 10 kk yrittämisen aikana olen tuntenut nuo ko. kivut vain kaksi kertaa, joten ei taida olla kovin hyvät mahkut. :( No, ei auta kun yrittää vaikka vuosi on kohta täynnä. Gynehän sanoi, että vuosi täytyy ensin yrittää, mutta kyllä tämä alkaa tympimään... Jos vaikka tärppäisi nyt heinäkussa miehen loman aikaan. Pitää keksiä jokin keino, että jaksaa yrittää keskelle viikkoa asti kun silloin mahd. ovis on seuraavaksi. Kun yleensä petipuuhat ajoittuu viikonloppuun ja ehkä "hikisesti" maanantaille asti.

Kiitos tsempeistä! =)

mp73: Minäkin olen saanut haamuja Pregentiin joskus. Mutta eilen kun testasin, niin ei tullut yhtää mitään haamuja tms., vain viivanpaikka (vaalea). Peukutuksia sinulle!! :)

Minäkin toivottelen jo nyt hyvää juhannusta! =)

Nyt aamupalalle.

Kp 1/26-30, yk 11

Vierailija
22/32 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille minunkin puolestani, kiva, kun saadaan tähän pinoon lisää porukkaa - ja todellakin toivotaan, että vierailu on teillä kaikilla lyhytaikaista ;o)! Loistava paikka vertaistuelle ja tiedon saamiselle / välittämiselle tämä paikka kyllä on! Kiitos teille kaikille siitä =o).

Onnea Harakkahutulle plussasta! Noinhan se juuri menee, että kun keskittyy johonkin muuhun ja ikäänkuin luopuu vauvasuunnitelmista, plussaakin saman tein. Ehkä se on se taika siinä, ettei asiaa saisi yhtään stressata.

Pahoitteluni kaikille km:n jälkeen kuumeileville =o/ - tiedän omasta kokemuksestani, että se on todella rankkaa, enkä toivoisi sitä kohtaloa kyllä kenellekään. Itselläni oli km viime kesänä, rv:llä 7+4, ja silloin minulla oli la viikkoa aikaisemmin helmikuulle, kun se nyt on. Miten olla nyt raskaana murehtimatta ja muistelematta viime kesän tapahtumia =o/? En jotenkin osaa iloita tästä raskaudesta juuri ollenkaan, kun pelko on niin vahvasti mukana. No, katsotaan miten tässä käy. Vertaistukea ja tsemppiä siis täältä teille kaikille samoista lähtökohdista kuumeileville!!

Plussaonnea kaikille =o)!

EE rv kuukautisten mukaan 5+6, itse luulen, että rv 5+1

(Enkä uskalla tulla mukaan odotuspinoon vielä piiiiitkiin aikoihin..)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko juoneet vahvistusjuomaksi greippimehua? Mä jostakin kuulin, että siinä olisi jotakin taikaa ja aloitin hörppimisen tästä päivästä alkaen. Kahtellaan... :) Tämän kierron aion höykyttää miestä ainakin joka toinen päivä, edelliset yrityskierrot olen yrittänyt bongata oviksia, mutta ilmeisen huonolla menestyksellä. Kaksi edellistä (ja mullakin yksi km takana -otan osaa kaikille sen kokeneille) on tärpännyt toisesta kierrosta, ahkeralla yrityksellä.

Keskenmenoista vielä... Todellakin suuret pahoittelut teille, keillä se on takana. Itsellänikin oli todella vaikea nauttia uudesta raskaudesta etenkään ensimmäiseen 20 viikkoon, kun km kummitteli mielessä. Terkka oli ihan ihmeissään, kun itkua väänsin aina odotushuoneessa. :/ Nyt on helppo sanoa, mutta eipä se asia siitä suremalla muutu, kunhan oma olo vain on vaikeampi. Nyt km vahvana mielessä, siitä on nyt tasan 3 vuotta.

Minkä ikäisiä teillä on vanhemmat lapset? Mulla on 4- ja 2-vuotiaat lapsukaiset.

Vierailija
24/32 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko aina välillä käydä täällä kurkkimassa ja nythän täällä oli hienoja uuutisia! Onnea EE ja tervetuloa tuonne odotuspuolelle!!! Kivaa tosiaan, että päästään yhdessä voivottelemaan vaivojamme ja odottelemaan sitä helmikuun tulokasta!

Hilpsu

Vierailija
25/32 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitin että tunsin kiinnittymiskivun viime kierrossa, eikä oviksen. Heh. sitä se teettää kun on 1000mg antibioottia otettava (1krt/pvä). On ihan polla sekaisin. :) Ja sitten vielä huippaa.

Nupo: Minä olen juonut parissa keirrossa greiipimehua ja kyllä se paksunsi kohdun limakalvoa. Satuin silloin juuri käymään gyenllä ja ultrasi. Oli kuulemma aika paksukin. Muttaenää en sitä, koska en pidä siitä. Sitten ei oiekin tunnista milloin ovis loppuu, kun sitä limaa vaan tulee ja voi vaikeuttaa petipuuhia (kun on liian liukasta), mulla ainakin. Mutta voihan sitä toki kokeilla. :)

Vierailija
26/32 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollu alavatsa ajoittain jopa kipeä tänään, ei ole voinut edes suorassa kävellä kunnolla ja jomottelee/muljahtelee myös ajoittain. Lähes koko ajan on kuitenkin sellainen paineentunne. Toivottavasti ei täti ole tulossa ja olis sitä itseään! Rinnat on kipeet ku mitkä, auts ja turvottaa niin maan perkuleesti. "limaa" (anteeks) on tullu myös, voihan tää olla kyllä ovistakin, mutta kun ei tiedä kun menkkoja ei oo ollu aikoihin. Teen kyllä huomenna vielä testin. Siinä aamuisessa näkyy vieläkin se haamuviiva, mielestäni siinä on hieman väriäkin vaikka on niin haalee. Tulen aamulla kertomaan oli tulos mikä tahansa.

mp73, yk 18, kp 74/30

Vierailija
27/32 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei sada kamalasti Juhannuksena! Ei kyllä mitään suurempia suunnitelmia ole Jussiksi, ehkä isäni mökille mennään huomnena yhdeksi yöksi. Sitten ei mennä jos saan samanlaisen tai vahvemman viivan ku nyt =)

Eli tein taas samalla Pregent liuskatestillä haamuviivan, nyt se tuli testiajan sisällä. Mutta on todellakin haalean haalea eli en tulkitse sitä plussaksi. Ei ole viivanpaikka vaan hieman on väriäkin, mutta todellakin sitä ei meinaa erottaa kun kunnon valossa. Mulla on kaapissa yks eri merkkinen testi B-Sure, jos vielä huomenna tekis sen. Alavatsa on edelleen samanlainen kun mitä tossa eilisessä viestissä kirjoittelin. bd itselleni ja muillekin kolmosille, että olis jotain positiivista =)

Hyvää Juhannusta vielä kerran kaikille! Tehkäämme Juhannustaikoja, että plussatulva yltyy =)

mp73, yk 18, kp 75/30

Vierailija
28/32 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mp73: Tsemppiä sinulle! =) Onpas sinulla jännät ajat. Kerrohan sitten mikä oli "tulos".

Kivasti nyt ainakin aurinko paistaa. Toivottavasti huomennakin olisi samanlainen sää.

Eipä omaan napaa mitään ihmeempiä tässä alkukierrossa. Menkkaipuja vaan tällä hetkellä ja kiepä olo.

Hyvää juhannusta! =)

Kp 2/26-30

Vierailija
29/32 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mp73: Toivottavasti viiva vahvistuu! Kyllä toi minusta kuulostaa aivan selvältä raskaustapaukselta. :)

Täällä vaan harjoitellaan, hörpitään greippiä ja odotellaan otollista aikaa. Mutta tässä kuussa otetaan varman päälle, eikä jätetä harjoitustaukoja. ;)

Toivottavasti mahdollisimman moni keväällä paapoo juhannustaikojen tuloksia. Hyvää ja hedelmällistä jussia kaikille! :x

Vierailija
30/32 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mp73:Mikä on sinun tilanteesi? Olen käynyt täällä parina päivänä katsomassa ja ihan jännittää sinun puolestasi. :)

Meillä on ollut ihan rauhallinen juhannus: grillaattiin ja istuttiin ulkona. Alkoholi ei nyt kyllä pahemmin maistunut ja onhan minulla antibioottikuuri päällä. Jopa puoli pulloa lonkeroa join. :D

Minulla on menossa kp 4/26-30 ja menkat on jo loppumassa... ?? Vai onko taas jotani tiputtelua.. ? Blaah... Odotan innolla, että ensi viikonloppuna pääsisi puuhiin, silloin jo reilusti lähempänä ovista. jos mies ei nyt sitten saa pähänsä lähteä jonnekin. Tulisipa ovis nyt aikaisemmin tässä kierrossa. Kun välillä ovis on kp 14 ja välillä kp 15 tai 16. No ,eipä tässä auta kun odottaa. Mutta nyt on mieskin lomalla ja ei tarvitse niin kauehasti stressata milloin pääsee puuhiin. :) Kun yleensä päästiin aina vasta yöllä (viikolla), kun mies kävi töissä.

Juhannuksen jatkoja! =)

Vierailija
31/32 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan kaikki!

Tällaisen kivan ketjun täältä tänään löysin! Toivottavasti saan liittyä rupattelemaan! Ihan kuin omasta elämästä ovat monet jutut, hehe!

Meillä kolmatta toivottu neljä kiertoa, yleensä kierrot 30, mutta edellinen 42. En tiedä mikä oli, vaiko vaan jännitys ja stressi. Kp 10-20 ollaan jokatoinen päivä yritetty, mutta tässä siis piinailen kp 18. Greippimehua oon tosiaan juonut (yäk), mutta muita apuja ei ainakaan vielä käytössä.

Kysäsempä, että miten monennesta kierrosta ovat teillä aiemmat raskaudet alkaneet ja mones yrityskierto on menossa? Ja onko ollu apuna esim teroja, ovitestejä, tms?

Kysymykseen, että 2V 7kk ja 1v 2kk ovat lapsemme.

Onnea vielä tarrasukkien kera raskautuneille ja kaikille muille himputisti tsemppiä!!

:)

Vierailija
32/32 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ovat aiemmat alkaneet toisesta kierrosta, eli aika helposti siis. Nyt mennään kolmatta kiertoa, mutta oikestaan toista tosissaan, kun 1. meni vähän ohi. Vaikka nämä aiemmat ovatkin alkaneet helposti, jännittää, miten nyt käy. Ikää taas lisää ja kaikkea...

Fiilispohjalta yrittänyt tähdätä otolliseen aikaan, mutta nyt en luota tuntemuksiini vaan peittohommissa ollaan mahd. paljon. En ole ruvennut tikkuihin tai muihin tieteellisiin keinoihin. :) Mutta vannomatta paras!

Nyt on kp 10, eli hop hei hommiin! :D Yleensä mulla kierto ollut tasainen 28, mutta nyt pari vähän lyhyempää. Just kun ruvettiin vauvamielessä, miksiköhän? Eipä ole tarvinnut miettiä turhaan, että olisi raskaana ainakaan.

Hyvää uutta viikkoa!