Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuli vaan mieleen...

Vierailija
23.12.2005 |

pankkiautomaattiin oli jäänyt 150euroa ja minä pidin ne. onko tämä varastamista? Musta ei koska kukaan ei voi todistaa rahaa omakseen. ei kameraa tai pankkia samassa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni jos rahana löytää alle 20e, sen voi pitää, yli jos löytyy niin vietävä poliisilaitokselle. Ite en pitäis automaatista löytyneitä mutta jos esim.kukkaron ilman tietoja löytäs ja rahaa olisi siinä, pitäisin taatusti.

Vierailija
2/7 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, ovat voineet olla jonkun köyhän ainoat rahat...

Hyvää joulua sulle vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta jäi kerran 40 euroa ja menin katsomaan 10 minuutin sisään. Oli rahat jo menneet. En koskaan ole pystynyt mitään todistamaan. Toivoin vain, että menivät jollekulle niitä tarvitsevalle.

Vierailija
4/7 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minulta jäi kerran 40 euroa ja menin katsomaan 10 minuutin sisään. Oli rahat jo menneet. En koskaan ole pystynyt mitään todistamaan. Toivoin vain, että menivät jollekulle niitä tarvitsevalle.

Vierailija
5/7 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laissa näkyy olevan vielä markkamäärissä tuo summa, jonka saa pitää: 100mk. 150 euron ottaminen on siis rikos eli kyllä, olet varas. Mun omatuntoni ei sallisi mun ottaa edes tuota sallittua rahamäärää yrittämättä palauttaa sitä omistajalle.

Moraalinsa tosiaan kullakin. Inhottava tietää, että joillakin se venyy ja paukkuu. Toivottavasti jäit kameran kuviin ja oikea omistaja saa rahansa.

Vierailija
6/7 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätyneet oikealle omistajalleen, jos ap ois halunnut. Onko nyt hyvä mieli, jos veit jonkun perheen jouluruokarahat?? Toivottavasti ei oikeasti olleet jonkun perheen viimeiset massit...

Vierailija
7/7 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska automaatti imaisee ne takaisin melko nopeasti. Eli selkänsä on kääntänyt niin jo seuraava on ne napannut. Siinä kanssa joulumieltä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän