Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onpa tällä palstalla kauniita naisia
23.12.2005 |
Kun katselee tuota julkkislinkkiketjua... Ihan kateeksi käy.
t: suomalainen pallinaama
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kesäkertulta, parikymmentä vuotta nuorempana painoksena vaan joten kauneudesta lienee turha puhua:P
tosin olen kyllä sitä mieltä että ei ole olemassa rumia naisia, on vain laiskoja naisia...
Turhaan nuo ukot vinkuvat virottarien perään.Heidän pitäisi ehkäpä käydä optikolla tarkistuttamassa kakkuloidensa vahvuudet oikeanlaisiksi.
Alue: Aihe vapaa
mutta tiedathan, etta kauneutta voi olla monenlaista. Vaikka on kaksi identtista ihmista - mutta toinen voi olla kaunis ja toinen tavis. Se on se sateily ja karisma, joka erottaa ne identtiset toisistaan. Kun hyvin meikatun pallinaamankin silmat vilkkuvat, jo tulee kauneutta.