Meidän aamu!
Heräsin klo. 6.00 ja tein sämpylätaikinan. Leivoin taikinasta valmiit pallot ja laitoin jääkaappiin odottamaan.
Mies ja lapset heräsi klo.07.00 ja laitoin sämpylät uuniin. Söimme koko perhe yhdessä aamiaista ja lähdin koiran kanssa lenkille. Sen jälkeen mies lähti lapsien kanssa pihalle ja minä vein matot ulos, imuroin, moppasin, pyyhin pölyt, pesin pyykkiä ja tiskasin astiat.
Lähdin myös ulos.
Tulimme sisää ja aloin tekemään ruokaa. Söimme itsetehtyä kasviskeittoa ja nyt lapset on päiväunilla. Nyt lähden tekemään kasvis-lihapataa, jotta lapsilla on lämmin ruoka kun heräävät!
*kiillottaa kehää*
Kommentit (4)
Vielä ei vaan ole mitään kerrottavaa lisää. Palaan kyllä asiaan! AP
siivotessani mieheni huusi minulle vieressä ja haukkui ties miksi..
olipa ihana aamu
Oisit käyttänyt sitä miehen retaletta moppina!!
http://www.kerrolisaa.com/kuvat/koirahattu.jpg