Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meidän aamu!

Vierailija
31.12.2005 |

Heräsin klo. 6.00 ja tein sämpylätaikinan. Leivoin taikinasta valmiit pallot ja laitoin jääkaappiin odottamaan.



Mies ja lapset heräsi klo.07.00 ja laitoin sämpylät uuniin. Söimme koko perhe yhdessä aamiaista ja lähdin koiran kanssa lenkille. Sen jälkeen mies lähti lapsien kanssa pihalle ja minä vein matot ulos, imuroin, moppasin, pyyhin pölyt, pesin pyykkiä ja tiskasin astiat.



Lähdin myös ulos.



Tulimme sisää ja aloin tekemään ruokaa. Söimme itsetehtyä kasviskeittoa ja nyt lapset on päiväunilla. Nyt lähden tekemään kasvis-lihapataa, jotta lapsilla on lämmin ruoka kun heräävät!



*kiillottaa kehää*

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/4 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei vaan ole mitään kerrottavaa lisää. Palaan kyllä asiaan! AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivotessani mieheni huusi minulle vieressä ja haukkui ties miksi..



olipa ihana aamu

Vierailija
4/4 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit käyttänyt sitä miehen retaletta moppina!!