Lue keskustelun säännöt.
Kukka- ja eläinpuisto Escurial?
16.06.2008 |
Onko kukaan käynyt? Minkälainen paikka? Oulussa asutaan, mutta ei olla vielä koskaan käyty, vaikka ei ole pitkä matka. Onhan siellä eläimillä hyvät oltavat?
Kommentit (3)
Siellä on paljon eläimiä, mikä oli kiva juttu. Eläinten oloja en myöskään ole mikään ekspertti arvioimaan, mutta ei ne ainakaan silmiinpistävän huonossa kunnossa olleet. Siellä on myös kiva leikkikenttä yms. joten lapsille siellä riittää ihmeteltävää. Kannattaa käydä!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ekaluokkalaiseni teki sinne luokkaretken ja tykkäsi paikasta. Minä olen käynyt siellä muutama vuosi sitten allekouluikäisten kanssa ja hyvin viihtyivät.
On kait sinne jonkulaiset nettisivutkin vilkaiseppa niitä.
Ratsastaa siellä sai ainakin.
Käynnistä on kyllä jo muutama vuosi aikaa,mutta itse pidin paikasta ja lapsikin viihtyi. Ihan mukava kesäpäivän vietto kohde,jos ei kaipaa kauheasti kaikkea "hitusvitkutinta" vaan ajanvietettä eläimiä katsellen.
En ole mikään eläinsuojelija,joten ihan tarkasti en varmaan osaa eläinten oloja arvioida. Itse en huomannut mitään moitittavaa. Ja tunnen omistajan vuosien takaa,enkä usko että kyseinen ihminen voisi eläimiä kaltoin kohdella! Sen verran eläimiä ja elämää arvostava henkilö..