Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kussut kännissä allesi?

Vierailija
23.12.2005 |

Matkustin viime viikonvaihteessa yöllä taksilla. Kuski varoitti istumasta etupenkille, se kun oli märkä tunnin pesemissession päätteeksi.. Edellinen asiakas, 3-kymppinen naisihminen, oli kuulemma päästellyt alleen kesken matkanteon. Olin aika ihmeissäni, johon taksikuski totesi ettei se ole yhtään tavatonta. Sesonkiaikoina eli jouluna/uutenavuotena, vappuna sekä juhannuksena saa penkin pestä ihan säännöllisesti. Ja aina on pissijänä päissään oleva nainen, ikä saattaa olla mitä tahansa 20 ja 70 välillä..

Mä olen ollut useastikin TODELLA kännissä, mutta kertaakaan en kyllä ole alleni kussut! Oletko sinä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran melko nuorena. Virtsatietulehdus ja alkoholi yhdistettynä aiheutti tämän. Pissasin kaverin sänkyyn. Häpeän tätä loppu ikäni. Juominen vähentyi tuon jälkeen radikaalisti ja pissatulehdukset sairastan kiltisti kotona.

Vierailija
22/29 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kerran uuden hoidon luona tuli kusi alle jurrissa, kyllä aamulla hävetti. ou shiiit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran kapusin parhaan ystäväni päälle unissani ja annoin tulla. :D :D Aamulla en kyllä muistanut tapahtunutta, ehkä hyvä näin.

Vierailija
24/29 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta rakas exäni teki tuota useinkin kännissä, sohvalle, matolle, sänkyyn... Ihan kivasti olen siis kusia saanut siivota.

Vierailija
25/29 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdesti losottanut sänkyyn ja kerran herännyt paskapökäle housuissa.

Nolotti ja ihmetytti.

Vierailija
26/29 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen kyllä samaa mieltä kuin 11, en ymmärrä miksi pitää vetää överit.

Nuorena itsekin muutaman kerran ollut tosi jurrissa ja jopa oksentanut, mutta muutama kerta riitti.

En pidä tunteesta, että kontrolli menee, päässä pyörii ja puhe ei luista.

En näe siinä mitään ihailtavaa tai tavoiteltavaa.

Nykyään olenkin melkein absolutisti. Voin ottaa yhden siiderin tai lasin viiniä, mutta se jää siihen. Enkä todellakaan tunne jääväni paitsi mistään.

Osaan pitää hauskaa ilmankin dokaamista. Isompi ongelma juomattomuuteni tuntuu olevan monille kanssa ihmisille. Ihan kuin se olisi joltain muulta pois, etten juo.

Ja siis en todellakaan ole mikään nipo, enkä puutu muiden juomisiin. Tanssin ja pidän hauskaa myös baareissa, tosin selvin päin.

Miehillekään örvellys ei todellakaan sovi, mutta vielä nolompaa ja säälittävämpää on nainen räkäposkella YÖK.

Vierailija
27/29 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 16 vuotta sitten. Mutta mitä tulee tähän:

Mulla on se " raja" , ja sitä en voi ylittää tai homma menee ihan oksenteluksi. Vedättekö te viinaa sitten ihan tappiin asti, niin että nuupahdatte lasiin?

Mä todella vedän alkoholia kaksin käsin, kun juon. Mulla ei ole mitään stoppia; en oksenna suurestakaan määrästä enkä krapulassakaan, jota en pahemmin edes pode (toleranssini on ihan älytön), jalat eivät mene alta, en riitele tai itkeskele, aina päädyn turvallisesti kotiin enkä ole mokaillut mitään. Ja puhun siis TODELLA isoista määristä, tyyliin 20 annosta per ilta. Valitettavasti juomiseni on hyvin humalahakuista ja tiedostan sen olevan ongelma, toivoisin niin kovasti että itsellänikin olisi joku raja, joka sanoisi, ettei enempää. Ehkä yhden kerran viidestä onnistun rajoittamaan juomista esim. etten puolenyön jälkeen enää juo kuin vettä tms., tai muuten tyydyn 10 annokseen... Muuten aina överit.

Tämä on jatkunut näin, koska olen selitellyt itselleni, että eihän mulla ole ongelmaa; vaikka juon, en mokaa millään tavoin, muuta kuin olemalla kännissä... :p Mutta aikamoista hallaahan tuo alkoholi tekee aivoille, joten nyt olen päättänyt puhaltaa pillin, aloittamalla 100 %tipattomalla tammikuulla (niin, tokikaan aina en vedä noin paljon, vain ulos lähtiessäni; muutoin saatan tissutella viinipullon viikolla kotona, pari saunaolutta tms. - ne jää kokonaan pois tässä kuussa) ja opettelemalla tietoisesti juomaan kohtuudella. Tarkoittaen max 3-5 annosta, siis ennen kuin se kontrolli menee ja juon sitä kaksin käsin...

Vierailija
28/29 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olin juhlistamassa 30v synttäreitä baarissa ja pitkä taksijono teki tepposet, jaksoin pidätellä jonossa ihan hyvin ja taksimatkan kestin jotenkuten mutta kun pääsin kerrostalon rappukäytävään oli kipu niin kova että en päässyt liikkumaan enää portaita ylös ja siihen sit oli pakko päästää kun sattu niin kovaa, melkonen sotku tuli, mm:pitkä untuvatakki, saappaat ei kiva kokemus laisinkaan :(

Vierailija
29/29 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei ole tätäKÄÄN ongelmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä