¤*¤*Syyskeijujen jouluviikonloppu*¤*¤
Aloitan uuden pinon kun edellisellä oli jo sen varran pituutta.
Öttis
Kommentit (28)
...ja pidän peukut pystyssä, että plussat vahvistuu!
Mulla on tosi vähän kokemusta testeistä (aikoinaan olen kierron epäsäännöllisyyden vuoksi pari negaa tehnyt ja sitten tietty sen yhden plussan), joten toi haamu-homma on mulle vähän epäselvä. Tarkoittaako se, että plussa on " heikko" ? Siis että tikussa on haalea viiva, vai mitä? Anteeksi tyhmyyteni...
Mä luulen, että mun on paras olla hankkimatta yhtä ainutta testiä varastoon kotiin, muuten alkaisin 100% varmasti testailla ihan liian aikaisin ja pettyisin tuhat kertaa turhaan. Parempi odotella kiltisti kierron loppuun ja katsoa sitten tilannetta. Nyt meneillään kp 18/28, joten ihan kauhean kauan ei tartte odottaa. Vaikka tuntuukin toisaalta noin tuhannelta vuodelta tuo aika:/ Ovis oli hieman hämärän peitossa tässä kierrossa -vaikka luulin olevani expertti sen bongaamisessa- mutta toivottavasti Ne Hommat osuivat kuitenkin nappiin ja ensi vuoden alussa olisikin pakko marssia apteekkiin ja tehdä positiivinen testi=) Mulla on kokemusta Apteekin omasta testista ja Predictorista, mitä testejä te suosittelisitte, rakkaat kohtalotoverit? Siis mikä olisi niin herkkä, että voisi jo hyvissä ajoin testailla;))
Muutaman päivän tauko palstailusta muuten rauhoitti kuumetta kummasti...Eli tavallaan olisi hyvä jos pystyisi keksittymään muuhun elämään enemmän ja tähän hemmetin tautiin vähemmän, mutta minkäs teet, täällä mä huomennakin mitä todennäköisemmin roikun:p
Mukavaa joulupäivän jatkoa Keijukaiset. Toivotaan että saadaan pian uusia hyviä uutisia+++++++++++++++++++++++++++++++++
-Lillis-
Aatto meni hyvin, lahjoja tuli tytölle mieletön määrä. Oli ihanaa viettää aikaa läheisten kanssa ja nauttia hyvästä ruoasta.
Lillis: Haamu tarkottaa, että viiva testissä on vielä himmeä. Tämä johtuu esim. alkuraskaudessa siitä, ettei elimistössä ole vielä paljoa raskaushormonia (hcg.)
Tätiä odotellessa..kp 25/30-32. Äsken oli laatuaikaa pitkästä aikaa, harmi vaan että oviksesta on jo iäisyys. Sain vaihteeksi taas tietää, että hyvä ystäväni on raskaana. Näitä ilouutisia on viimepäivinä tullut monia. Kade kyllä olen, en voi mitään.
Illanjatkoja, frodo. ++++++++++++++säteitä myös =)
Joulu meni meillä hyvin. Suklaata on tullut paljon syötyä =)
Mulla väsymys on ihan hirmuinen, voisin vaan koko ajan nukkua. Koko ajan oksettaa ja mielialat vaihtelee. Toisaalta iloinen oon siitä että on näitä oireita, ehkä kaikki menee tällä kerralla hyvin.
lillis06 kyselit raskaustesteistä. Itse oon netistä tilannut acon10 merkkisiä testejä. Ovat todella herkkiä, voivat näyttää plussaa jo 7-10 päivää ovulaatiosta. Eivät olleet edes kalliita esim 2 testiä maksoi 5,50 ja yleensä tilauksesta ovat jo seuraavana päivänä tulleet. Ja ne ainakin minulla näyttivät plussan.
Täällä vauvakuume puolella olen vieläkin teidän seurana. Paljoa ei muita vielä tuolla odotuspuolella ole. Tulkaahan mahdollisimman moni mukaani sinne.
+++++++++++ Säteitä kaikille!!!
Öttis
Kiitos Frodo ja Öttis infosta! Tuli vaan mieleen, että onko noilla herkemmillä testeillä (esim. Ö:n mainitsema acon10) sitten suurempi todennäköisyys tuottaa niitä haamuja? Ja onko ne sitten 100%:n varmoja herkkyydessään eli voiko ne kuitenkin näyttää negaa, vaikka oliskin tärpännyt? Ja mistä tilasit niitä, Öttis?
Joulutauko kuumeilussa on siis päättynyt, taas mennään täyttä hönkää eteenpäin;)
Tiedonhaluinen L
öttis: miten ne noin halpoja oli :O ostin apteekista yhden ja se oli tuon hintainen. Onkohan ne jotenkin erilaisia, kun apteekissa? Itse tein acon10 ja se oli sellainen johon pipetillä laitettiin 3 tippaa virtsaa. Jos tilailis valmiiksi (eli voitte olla varmoja, että teen ne taas ennakkoon ;) )
jos nyt sais unta vihdoinkin...minusta on tainnut tulla nettiriippuvainen :P
Tilasin testit osoitteesta www.kotitestit.com
Ne acon10 mitä tuolta tilasin. Niin piti purkkiin pissiä ja laittaa tikku sinne 10-15 sekunniksi (en oo verma tosta ajasta, ei kyllä varmaan ollut ihan noin pitkäksi aikaa).
Kyllä noikin voivat negaa näyttää. Riippuu ihan siitä kauan hedelmöittymisestä on mennyt. Jos hcg hormoonia ei ole vielä tarpeeksi. Mutta noi ovat kaiketi markkinoiden herkimmät testit.
Itse sain ihan selvän plussan tuolla acon10. Itselläni ei hajuakaan millä kp plussasin.
Tulipas sekaavaa sepustusta. Jos jollain on tarkempaa ja parempaa tietoa niin korjatkaa.
Öttis
Viime uutena vuotena tuli luvattua, että olen seuraavana uutena vuotena raskaana ;) No, kierukan poistosta on kohta 4 viikkoa että on mahdollista ettei lupaus vielä toteudu. Uudenvuodenaattona kuitenkin ajattelin testata jo, silloin olisi kp 25/28-30. Pienen haamun voisin Aconilla ehkä bongata jos hyvin käy :)
massu on pullollaan jouluruokaa ja suklaata. Saatiin lahjaksi liikaakin herkkuja :P
Kp on nyt laskujen mukaan 30 ja muutama finni ilmaantunut nassuun. Eli voin odottaa tätiä saapuvaksi muutaman päivän päästä. Tosin voihan ne finnit suklaastakin johtua, mutta ei nyt jaksa ihmeisiin uskoa. Jotenkin vaan on sellainen tunne, että ei ole tärpänny :( Rinnatkaan ei ole enään arat ja mahaa ei vihlo enään. Nyt vaan odotellaan menkkakipuja tilalle. Lämmöt on toistaiseksi pysynyt 37 paikkeilla. Noh...jos tätiä ei kuulu ennen uudenvuoden aattoa, niin teen sen testin sitten.
Toivottavasti muilla on enemmän tärppionnea :)
Nyt on pakko saada kahvia
-anzq-