Mikä joululahja on saanut sinut ihan mykistymään?
Kommentit (12)
Mieleen jäivät mieheltä saatu vaaka sekä mieheltä saatu yöpuku kokoa 46 (vaimo oli kokoa 38).
tänään kertoivat asiasta, aattoaamuna tulee koko systeemi asennettuna kotiimme =) Aikas kiva lahja, olin sanaton (olen siis eronnut miehestäni, eka joulu eron jälkeen ja appivanhemmat itseasiassa ex-appivanhempia).
Kortissa luki Hyvää joulua äiti T: Ville P
Niinkuin en omaa lastani ilman tuota P:tä tuntis ;)
Lapsi siis 4v.
Me saadaan aina esikoiselta kortteja, joissa allekirjoituksena Joonas A. Poika täytti juuri 8 vuotta, mutta on päiväkodista asti tottunut siihen, että Joonaksia on 2.
tuli yhtenäjouluna appiukolta vaikka en edes juo kahvia.
Vieraille kahvia meillä kyllä tarjotaan eli kyse ei voi olla edes vihjailusta ;)
paketin.. Että kiitti vaan, onko tämä joku vihje hygieniani tasosta? En tiennyt että suihku kerran päivässä ei riitä.
Paketissa oli valtavan suuri täydellisen virheetön ja kaunis misteli, suurine valkoisine marjoineen ja suuri punainen ruusuke varressa. Olen aina ostanut misteliä pieniä ruppana oksia, ei täältä muuta saa ja vaan nähnyt kuvia sisustuslehdissä tällaisesta upeudesta. Se on kaikkien aikojen paras ja rakkain joululahja.
Silloin tuli tippa linssiin, oli ihana lahja. Raskaus oli ihan aluillaan, joten en odottanut mitään lapseen liittyvää lahjaksi.
Oman isoäidin lahja mykistyttää joka vuosi. Ostaa aina jotain sellaista makeista, josta en todellakaan pidä ja minkä hän tietää.
Kai se muksuna saatu ponilinna mykisti.
*oksentaa*