Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää rumat halpisjoulukortit

Vierailija
22.12.2005 |

Vihaksi pistää, kun postiluukusta tulee joku Tiimarista ostettu ruma 5 sentin joulukortti. Parempi jättää kortit lähettämättä, jos on niin pihi, ettei voi ostaa hieman tyylikkäämpää korttia, joiden ostamisella tukee samalla esim. Unicefiä. Siinä on jo pikkaisen joulumieltä. Olen tehnyt havainnon, että yleensä nämä Tiimari-korttien lähettäjät ovat samoja ihmisiä, jotka ostavat lapsellemme hirveitä, huonolaatuisia lahjoja jostain Tarjoustalosta tai Cittarista. Kaiken lisäksi he ovat ihan hyvin toimeentulevia ihmisiä, on talot ja volvot. Saituus ja tyylitajuttomuus vain vaivaavat.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi ensi jouluna 1000000 korttia tiimarista.Taidat olla niitä kieli ruskeana puhuvia av-mammoja jotka hymyleivät suu korvissa edessäpäin ja sitten itketään täällä.Mikset paskapää sano ns.ystävillesi että tiimarin kortteja ei teille lähetellä?Ja kyllä,tulen jatkossakin lähettelemään tiimarin kortteja.

Vierailija
42/51 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko itse tehtyjä/valokuvakortteja tai sitten hyvännäköisiä ostokortteja, kiitos!

Eivät ne halpiskortitkaan tietenkään ärsytä, se on liian kärjekäs sana. Mutta jos nyt kysytään, mitä arvostan, niin eniten valokuvakortteja tai itse tehtyjä. Ne ovat mielenkiintoisia ja persoonallisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama onko tiimarin kortti tai joku hiton kallis kortti. Ihan sama. Se siinä vaikuttaa mitä siinä lukee. Mitä eroa on jos saat " kalliin" kortin jossa on vaan nimi alla vaiko tiimarin kortin? Haloo!! tuskin se siitä on kiinni? toivottavasti ei!!

Vierailija
44/51 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä silti kaikesta tarvitse tykätä.

(Eräs oppilaani antoi minulle joululahjan saatepuheella, ettei " me muuten mukia olisi ostettu, mutta kun löydettiin näin tosi kiva" . Muki olikin kiva, mutta tuli mieleen oliko äiti lukenut av:n mukinteilauskeskustelut)

Vierailija
45/51 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse arvostan eniten sellaisia esim. Unicefin kortteja, joissa postimaksu on jo maksettu. Kiva ajatus, että lähettäjä tukee lasten asiaa ajavaa järjestöä. JOku Tiimarin halpiskortti on vain ja ainoastaan luonnonvarojen tuhlausta. Niiden lähettäjät lähettävät kortin sadalle tutulle ja yrittävät päästä mahd. halvalla ja vähällä vaivalla. Mitä ajatusta siinä mukamas on. Tyhmää, kun ihmiset hokevat täällä, että ajatus on tärkein. Kaikkein vähiten nämä Tiimarikortti-ihmiset ketään ajattelevat.

Vierailija
46/51 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ihan samaa, kun juuri asettelin kaksiosaisia kortteja lipaston päälle. Rumat halpikset heitin roskikseen.

Vierailija
47/51 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa alkaa itse tekemään. Käytän sen ajan itsetehtyihin tasokkaisiin ja kauniisiin joululahjoihin. Kuinkahan moni on kääräissyt joulupaketteihin itsetehtyjä käsitöitä vai löytyykö paketeista vain kaupasta ostettuja villapaitoja, nukkeja, nukenvaatteita jne.

Vierailija
48/51 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ihan sama onko tiimarin kortti tai joku hiton kallis kortti. Ihan sama. Se siinä vaikuttaa mitä siinä lukee. Mitä eroa on jos saat " kalliin" kortin jossa on vaan nimi alla vaiko tiimarin kortin? Haloo!! tuskin se siitä on kiinni? toivottavasti ei!!

Mikä ei ole kiinni mistä. Opettele ilmaisemaan itseäsi, ennen kuin tulet avautumaan?

Ja todella typerä tuo " mitä eroa kalliilla ja Tiimarin kortilla" - kommentti. Ihan samoin on korteilla eroa, kun vaikkapa kalliimmalla suomalaisella kinkulla ja eltaantuneen makuisella tanskalaiskinkulla. Laadukas on aina laadukasta - oli kyse mistä tuotteesta tahansa.

Vierailija
49/51 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kaverit törkeen huonoja valokuvaajia. Meidän kortit on aina tehty lapsista ja ovat tyylikkäitä. Valokuvaamme paljon, laitamme lasten hiukset, vaatetamme tyylillä ja sävy sävyyn. Taiton teemme itse emmekä iske valmiiseen sablonaan.

Ikävää, jos tuttavapiirissäsi ei kukaan osaa valokuvata :(

Vierailija
50/51 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, luulette varmaan, että palleronne ovat kuvissa niin söpöjä samansävyisissä asuissaan hiukset laitettuina. Juuri liian asetellut kuvat ne kaikkein typerimpiä ovatkin.

Vierailija
51/51 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi luoja!!

Get a life!! Entäs jos ei lähettänyt yhtäkään korttia? kai sitä sitten on maaaaaaailmaan huonoin ihminen, tiimarikortin lähettäjän jälkeen siis.