Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten lihotaan satakiloiseksi?

Vierailija
22.12.2005 |

En halua lihoa, mutta ihmettelen vaan... miten joku voi lihoa PALJON?



Kylla minakin lihon, mutta kun en mahdu vaatteisiin, on pakko laihduttaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: 118 kg

Vierailija
2/11 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI ongelmaa, kun ostan aina isommat vaatteet ja mies kuitenkin tykkää pullukkavaimostaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi lisäkilo on 7000 kcal. Eli sängyn pohjalle makaamaan ja syömään niin paljon kuin sielu sietää.

Vierailija
4/11 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se on ihan tietoista?



ap

Vierailija
5/11 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Eli se on ihan tietoista?

ap

Ja mitäpäs väliä sillä onkaan? Ihanaa kun ihmiset on erilaisia, maut on erilaisia jne.

Vierailija
6/11 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lihoin kahdessa vuodessa 60 kg --> 90 kg. Eli karkeasti arvioiden reilu kilo viiva puolitoista kiloa kuukaudessa. Ei sitä tajunnut eikä huomannut, vuoden päästä havahduin lihomiseen, mutten osannut sitä kierrettä katkaista. Mulla syynä oli masennus, olin kaksi vuotta neljän seinän sisällä ja söin kuin possu. Opiskelut jätin kesken ja nostin yhteiskunnan tukia, sairaslomalla " virallisesti" . Hoitoa masennukseen oli erittäin vaikea saada. Kyllä se kaksi vuotta meni nopeasti lihoessa, nyt onkin huomattavasti vaikeampi tiputtaa. Kolme vuotta olen pysynyt nyt 90 kg:ssa, vaikka kaksi lasta olen saanut. Nyt olisi tarkoitus ryhtyä laihduttamaan tosi lailla, kun lapset on tehty.



Kyllä suurimmalla osalla ihmisistä raju lihominen liittyy johonkin uuteen / mullistavaan elämänvaiheeseen, kuten muuttoon (kauas sukulaisista / ulkomaille tms.), raskauteen, kotiäitiyteen, masennukseen, muuhun sairastumiseen tms.



Pikkuhiljaahan ne kilot tietty voi hiipiä, esim. viisikymppinen nainen on saattanut olla vielä kolmikymppisenä 30 kg laihempi, mutta kilot on tulleet pikkuhiljaa... Pari vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vanhat vaatteet eivät enää mahdu päälle?

Vierailija
8/11 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, että mursin jalan, leikattiin ja pitkään liikkumatta täysin. uus leikkaus, masennus siitä kun ei parane eikä voi mitään tehdä. saikulla ollessa kipsin päälle meni vaan tosi löysät housut, että ei sitä niinkään helposti huomannut ennen kun nyt ku pääsee oikeesti liikkeelle kivun rajoissa.



muutos siis reiluun vuoteen n.70 kilosta 98kiloon, nyt jo kolmeen kuukauteen 7kiloa saanut pois :) kyllä tämä tästä ku koipi koko ajan kuntoutuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no liikaa syömällä tietysti!



Ja vastaavasti satakiloisesta laihdutaan takaisin 60-kiloiseksi syömällä vähemmän. Itse olen vasta alkutaipaleella tässä suunnassa :)

Vierailija
10/11 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihavasta lapsesta lihava aikuinen!



Olen itse sokeririippuvainen, ja lisäksi syön liikaa (liian suuria annoskokoja). Jos yritän syödä vähemmän, on vain jatkuva nälkä, ja sitten tekee entistä enemmän ruokaa ja herkkuja.



Tiedän, että laihtuisin tai ainakin katkaisisin kierteen jos lopettaisin valkoisen vehnän syömisen kaikissa muodoissaan, mutta olen siitä riippuvainen, oikeasti.



Olen siis se pullanmussuttaja. Donitsit, pullat ja munkkipossut ovat minusta vain niin hyviä. En vedä niitä joka päivä, mutta ilmankaan en voi olla. Satakiloiseksi voi lihoa, vaikka ei söisi viittä hampurilaista kerralla, tai sipsipussin kerralla.



Itse olen todella lihava, mutta en koskaan eläissäni ole syönyt suklaalevyä kerralla, tai sipsupussia kerralla (edes päivänn aikana) tai jäätelölitraa kerralla jne. Mutta pienistä herkuista kasvaa vaan läskiä! Minun pitäisi jättää kokonaan kaikki herkut, niin ehkä olisin normaalipainoinen, mutta en vain pysty.



Jos olisi keksitty jokin tabletti, jolla saisi pullanhimon loppumaan, ostaisin sen tabletin heti, vaikka se maksaisi tuhat euroa!



T vehnä- ja sokeririippuvainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se on ihan tietoista?

ap

Joku ehkä syö luonnostaan liikaa ja tekee paljon mieli herkkuja(kuten minä) mutta monet tunneperäiset ongelmat saavat ihmisen syömään liikaa, eikä se ole tahallista vaan epätoivoinen yritys lievittää pahaa oloa. Jos sulla itselläs ei just ole tällaista ongelmaa, niin eipä silti kannata vähätellä muiden ongelmia...