Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

neuvoja miten saisin 20kg pois.Lähtöpaino 87kg

Vierailija
26.06.2010 |

Syön päivän aikana 8-10 viipaletta ruisleipää,päällä 60% keijua ja juustoa tai kalkkunaleikettä,1 tai 2 lämmintä ateriaa(peruna/riisi/tumma makaroni+brileria,kalkkunaa kalaa tai naudanlihaa)käytän myös esim.kalapuikkoja ja muita eineksiä

Liäksi 1 litra vettä,5-10kpp kahvia rasvattomalla maidolla,herkkuja

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja siinä sun kevyt olosi.

Ei ne massat kaikkoa vippaskonstein. Ihmistä ei ole luotu toimistotöihin ja autoilemaan. Ruumis kaipaa työtä ja kaiketi niukka ravitsemus on parempi kuin ylenpalttinen. Joku tilapäinen raudanheiluttelu voi tuoda mukanaan tilapäistä ulkomuodonmuutosta. Mutta jos haluaa tehdä pöhöttyneitä toimistohommia, näyttää pöhöttyneeltä toimistorotalta. Jos haluaa näyttää jäntevältä, pitää käyttää ruumistaan jatkuvasti johonkin sopivan rasittavaan. Semmoinen raudan rymistely hienhajuisessa huoneessa on osa tätä modernia polyesteri- ja lisäaine-elämää, joka tuskin lopulta tyydyttää ketään. Paitsi toimistopöhilöitä.

Vierailija
22/32 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä olen aina ollut normaalipainoinen koko elämäni, mutta lihosin eron jälkeen nuo kilot, jotka nyt laihdutin pois nutraamalla.

Ei varmana tule takaisin! Olen palannut takaisin omaksi itsekseni:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laske kaloreita. Kun kulutat enemmän kuin syöt, paino laskee tasaisesti. Käy vaikka tutustumassa www.pudottajat.fi tai muita laihdutussivustoja. Sieltä saat hyviä vinkkejä.

No ei se nyt ihan näin mene.

Täytyy myös katsoa ruokailuvälejä, jottei aineenvaihdunta mene säästöliekille. Eli syömällä vähemmän ei taatusti laihdu jos tunkee koko päivän vähät kalorit yhteen ateriaan. Esimerkiksi.

Vierailija
24/32 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmmm toi viimeinen sana herkkuja.

Ja paljoko margariiia leipien päällä

Vierailija
25/32 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutuslääke - https://tonzes.com/slimfi.htm Olen pudottanut yli 14 kiloa, enkä ole muuten joutunut paljoa muuttamaan ruokavaliotani tai liikunnan määrää.

Vierailija
26/32 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mä? Mulla on 130 kg.

Vierailija
27/32 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on taas. Näitä samoja aloituksia on kymmeniä joissa kerrotaan miten syödään päin hemmettiä ja sit odotetaan kun ihmist kauhistelee ja antaa ohjeita miten pitäs syödä

Vierailija
28/32 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ravintoterapeuttia, leipä ja leikelleet ei ole mitään ruokaa, aamupalaksi viipale on ok, ei ole ihme jos paino nousee kun syö noin huonosti.

Vierailija
29/32 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilarit minimiin. Leipä, viljatuotteet, peruna, pasta, riisi ja sokerit pois. Samoin rasvaton maito ja muut rasvattomat maitotuottet minimiin. 

Tutustu vhh ja keto ruokavalioihin. Niitä on helppo noudattaa kun vierottaa itsensä hiilarihötöstä opettelee sännöllisen ruokailurytmin jolla välttää nälkäkiukut ja verensokerin heittelehtimisen. 

Eriryisesti miehillä ja n alle 40 naisilla keto tuntuu toimivan erittäin hyvin. Kilot karisee silmissä jos noudattaa oikeasti kaikki ketoruokavalion oppeja pätkäpaastoon yhdistettynä.

Vierailija
30/32 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ongelma kuin sulla ap. Imetän ja vaunujen kanssa ei pääse portaisiin, joissa ennen kulutin kaloreita. Lenkkejä teen kyllä päivittäin.

Leipää menee samalla tavalla ja ruokaakin. Herkkuja myös.

Jumppaa kotona, YouTube on tosi hyvä tähän avuksi, mä tanssin mielellään noiden videoiden ohjeilla noin 20min päivässä, tietysti voi enemmän jos jaksaa ja ehtii 

Vierailija
31/32 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ongelma kuin sulla ap. Imetän ja vaunujen kanssa ei pääse portaisiin, joissa ennen kulutin kaloreita. Lenkkejä teen kyllä päivittäin.

Leipää menee samalla tavalla ja ruokaakin. Herkkuja myös.

Sulla on lupa keskittyy vaan vauvaan, hän on vauva vaan vuoden ajan, se on oikeasti todella lyhyt aika. Sulla on loppuelämä aikaa treenata, mutta vauva ikä ei enää koskaan palaa...

Vierailija
32/32 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt 90kg ja normaalipaino olisi 70kg. En lähde edes yrittämään muutaman yrityksen jälkeen, koska tällä hetkellä nukkuminen on päin seiniä. Kun ei nuku, se pitää elimistön jatkuvassa stressitilassa eikä luovuta kiloja. En ole liikaakaan syönyt koska paino on ollut tuossa jo pari vuotta eikä nousekaan.

Itse sain aikaisemmin painoa alas kun kaikki ylimääräinen viljahöttö oli pois. Aamupuuron söin. Leivät pois, riisi ja pastat pois. Ylimääräiset herkut pois (yletön sokeri, karkit). Jäätelö on herkutteluun osoittautunut sopivammaksi, kohtuudella tietysti. Ja lautaselle ei mitään kekoa vaan yksi tasapainoinen ruoka-annos ja lisää ei haeta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan