Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tunnistaa rikkaan henkilön?

Vierailija
15.06.2008 |

Siis ihmisen, jolla on paljon rahaa. Nyt ei puhuta "henkisesti rikkaista" ja muusta sellaisesta. Näkyykö se jotenkin, vai onko kenties näkymätön asia? Ja tarkoitan siis oikeasti rikkaita ihmisiä.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvussani kaikki varakkaat ovat työllä rikastuttaneet itsensä, ihan tavallisia ihmisiä, fiksuja ei mitään öykkäreitä. Paljon yrittäjiä. Mutta kaikkea on mahdollista tehdä, lähteä matkalle milloin haluaa, ostaa kaupasta mitä haluaa. Olen kasvanut tässä ympäristössä ja minusta se on ihan normaalia elämää, keskiluokkaista. Työntekoa ja fiksua rahankäyttöä.

Vierailija
82/88 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei välttämättä huomaa millään tavoin.Todella rikkaat ihmiset haluavat usein pitää matalaa profiilia ja ovat usein myös pihejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnen miehen joka on oikeesti miljonääri. Omistaa teräsalan yrityksen ja se firma on menestynyt jo vuosia hyvin. Miehen ei olis pakko tehdä töitä enää ollenkaan tekee silti. Ajelee jollain 80-luvun vanhalla mersulla, käy illalla tai aikaisin aamulla kaupassa ostamassa oranssilla hintalapulla merkittyjä alennus ruokia yms. Asuu omakotitalossa johon ei ole vuosiin tehty mitään remppoja, pinnat ja värit on 70-luvulta.

Kukaan ei ikinä arvaisi että se mies on rikas henkilö, ellei sitten tiedä totuutta hänestä.

Mistä tiedät millainen omaisuus ko. henkilöllä on? Ei se yrityksen parin vuoden menestyminen tarkoita, että rahaa olisi miljoonia jossain lojumassa, etkä myöskään tiedä välttämättä yrityksen omistusjärjestelyistä.

Vierailija
84/88 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on rikas? Paljonko nettovarallisuutta?

Vierailija
85/88 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvussani kaikki varakkaat ovat työllä rikastuttaneet itsensä, ihan tavallisia ihmisiä, fiksuja ei mitään öykkäreitä. Paljon yrittäjiä. Mutta kaikkea on mahdollista tehdä, lähteä matkalle milloin haluaa, ostaa kaupasta mitä haluaa. Olen kasvanut tässä ympäristössä ja minusta se on ihan normaalia elämää, keskiluokkaista. Työntekoa ja fiksua rahankäyttöä.

Keskiluokkaisuutta voi olla velattomuus ja pieni omaisuus, esim. mulla ja miehellä yht. 100 000, ei velkaa. Mutta ei olla rikkaita. Rahat ovat sijoituksissa, osa niistä likvidejä, osa pitempiaikaisia sijoituksia. Mutta EI olla rikkaita.

Vierailija
86/88 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan mietiskelen, että Dallasissa ei Bobby ja Pamela, eikä JR ja Sue Ellen koskaan

harrastaneet seksiä.. Siinä mielessä mukava sarja katsoa, nykyisin naidaan joka paikassa..

Vierailija
87/88 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on rikas? Paljonko nettovarallisuutta?

Kotitalous, jossa miljoona varallisuutta kuuluu 3% rikkaimpiin. Sanoisin vielä, että mitä vähemmän velkaa( tässä markkinatilanteessa) ja varallisuutta hajautettuna muuhunkin kuin asuntoihin, sen parempi varallisuustilanne.

Vierailija
88/88 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnen miehen joka on oikeesti miljonääri. Omistaa teräsalan yrityksen ja se firma on menestynyt jo vuosia hyvin. Miehen ei olis pakko tehdä töitä enää ollenkaan tekee silti. Ajelee jollain 80-luvun vanhalla mersulla, käy illalla tai aikaisin aamulla kaupassa ostamassa oranssilla hintalapulla merkittyjä alennus ruokia yms. Asuu omakotitalossa johon ei ole vuosiin tehty mitään remppoja, pinnat ja värit on 70-luvulta.

Kukaan ei ikinä arvaisi että se mies on rikas henkilö, ellei sitten tiedä totuutta hänestä.

Hän on minun veljeni.