Mitä ajattelisitte jos mies jonka kanssa seurestelisitte vaatisi isyystestin?
kohtuullisesti ja voi olla että en ihan nielisi vähällä.
Kommentit (34)
välttämättä ole ollut kovin vakavaa (?).
Ja kannattaa ehdottomasti suostua. Lapsella on oikeus tietää isänsä, älä nyt omaa mainettasi tässä ajattele!
Jos lapsi on sen kenen väität niin en ymmärrä mitä nöyryyttämistä tuossa on!?
nöyryttävä kun pidetään jakorasiana, jota en todellakaan ole. ap.
sitten vielä että vaatii isyystestin. ap
Jos mies joutuu maksumieheksi, hän haluaa olla 100% varma siitä, että maksaa ruokkoja tosiaan omalle lapselleen...
Testissä kävisin mahdollisuuksien mukaan toisella paikkakunnalla jos muuten ei isyyttään myönnä
Älä tee siitä numeroa. Tyyppi yrittää vaan luikerrella elatusmaksuista.
Jos alat vinkumaan niin annat itsestäsi oudon kuvan. Paska ukko, mutta älä anna hänen vaikuttaa sinuun! Pidä itsesi ja lapsesi puolta nyt ja aina! Tsemppiä!
hulluhan se mies olis jos purematta isyyden tunnustas 4 kk tuttavuuden jälkeen!
Onneksi on noin fiksu mies, ettei lähteny sinun pakottamana leikkimään perhettä kun sun piti se vauva saada.. ihme hommaa tollanen raskaaksi tulo "yllättäen" ihmiselle jota ei edes tunne!
ymmärt'ävät ja sympatiseeraavat miestä.
sanoo että ymmärtää, miksi hän käyttäytyy tuolla tavalla. Yhtä hyvin ymmärrän senkin että ap on loukkaantunut. Molemmilla osapuolilla on omat näkökulmansa kyseiseen asiaan ja molemmat näkökulmat ovat ihan yhtä tosia.
...mietihän itsekin jos olisit miehesi tilanteessa että suostuisitko noin vain (noin lyhyen seurustelun jälkeen vieläpä) maksamaan seuraavat 18 vuotta elareita vaan koska joku sanoo sinun olevan isä?
Tyhmähän se mies olisi jos niin tekisi.
Jos mies on kerta varmasti lapsen isä, niin mitä hävittävää/hävettävää sinulla on??
raskaaksi lyhyemmänkin seurustelun johdosta muttein niissä ole käynyt mielessäkään että mies olisi vaatinut testin. Oudon vanhanaikaista ja naisvohamielistä porukkaa täällä. Ihan ok että mies jättää raskaakis tekemänsä naisen ja yrittää luistaa vastuustaan. Naisen vikahan se aina on jos tulee raskaaksi.
Olet tullut raskaaksi ja päättänyt pitää rakkautenne hedelmän, kuten kuka tahansa tekisi. Sitten mies jättää ja vaatii isyystestiä, jonka sinä tietty hänelle hoidat. Ja kun kerran itse olet varma että hän on isä, niin arvaa vaan mitä siitä miehestä ajatellaan, ei sinusta? Lastenvalvojat tajuaa heti että jaahas, tässä nainen, joka kantaa komeasti vastuunsa ja haluaa kasvattaa lapsen, kun taas miehestä ajatellaan että hän on vastuuton häntäheikki. Olisi ihan eri asia jos ilmoittaisit isäehdokkaita olevan monta. Ystävättäreni kävi juuri tuon kaiken läpi ja sai paljon sympatiaa, mutta sitä ei pahemmin herunut miehelle, joka vaati testiä, ja joka senkään jälkeen ei tunnustanut isyyttään, vaan hänet piti oikeuden tuomita isäksi.
Nauti raskaudesta ja lapsesta ja jätä huolet lastenvalvojan hoidettavaksi.
Älä kysele ellei vastukset kelpaa.
Aika paska ukko kun sinut jätti, mutta suosittelen ajattelemaan asiaa toisin päin: ei sinua nöyryytetä vaan pistät äijän vastuuseen isyystestin avulla. Tuskin se kuitenkaan tulee isyyttään pakottamatta tunnustamaan.
Voimia.
minä itse olen ehdottanut avokilleni että haluatko isyystestin. Ihan sen takia ettei ikinä tarvitse epäillä isyyttään, koska ihmisen luonne on epäileväinen. Vaikka kuinka olisin uskollinen ihminen niin siltikin halusin tuon isyystestin
Olet tullut raskaaksi ja päättänyt pitää rakkautenne hedelmän, kuten kuka tahansa tekisi. Sitten mies jättää ja vaatii isyystestiä, jonka sinä tietty hänelle hoidat. Ja kun kerran itse olet varma että hän on isä, niin arvaa vaan mitä siitä miehestä ajatellaan, ei sinusta? Lastenvalvojat tajuaa heti että jaahas, tässä nainen, joka kantaa komeasti vastuunsa ja haluaa kasvattaa lapsen, kun taas miehestä ajatellaan että hän on vastuuton häntäheikki. Nauti raskaudesta ja lapsesta ja jätä huolet lastenvalvojan hoidettavaksi.
Tiesitkö että testit maksavat veronmaksajille useita tuhansia euroja,jolle kyllä löytyisi tähdellisempääkin käyttöä.
Tulin raskaksi, mies löysi heti uuden. No, samapahan tuo oli tehdä, ei tulos minua mitenkään yllättänyt...mutta on se loukkaus ihan pahimmasta päästä, joskin tarpeellinen miehelle ja ennenkaikkea uudelle puolisolleen mielenrauhan takia. ainahan se äiti varmempi on ...
Olisitteko loukkaanunut? Siis olettaen tietysti että ette ole naisia jotka ovat usean miehen kanssa samaan aikaan, Onko kyseessä paska mies, sellainen joka ennen vanhaan olisi luistellut vastuustaan? Vai ymmärrettekö miehen kannan?
Nyt nimittäin mies jonka kanssa tosin olin seurustellut ennen raskaaksi tuloa vain 4 kk vaatii testiä. Jätti kyllä myös raskauden aikana eikä halua kantaa vastuutaan mutta sikaimasta minsta vaatia testiä eli nöyryyttää minua pienellä paikkakunnalla.