Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~*~ TOUKOTOIVEIDEN LOPPUVIIKKO (To-Su) ~*~

22.12.2005 |

Aika tuntuu menevän kuin siivillä... Näin useampi lapsisena tuntuu ettei kerkeä miettimään raskautta ollenkaan, se vain tulee mukana.

Tänään ajattelin siivota tuota pihaa. Se nimittäin on täynnä kesän remontti tarpeita jotka on onnistuneesti lumen alle jääny. Ei ole kivaa kun lumen seasta pilkistää ties mitä ja lapsiakin pitää koko ajan muistuttaa ettei siihen ja siihen kannata mennä. Huomenna sitten teen sisä siivouksen kun isäntä ottaa lapset retkelle ja saan ihan itse rauhassa siivota. JIPII!!!

Mä olen tehnyt jäälyhtyjä ihan urakalla koska itse pidän niistä todella paljon. Nyt olisi jo 13 lyhtyä tehty, ja ajattelin että panen ne pihatietä valaisemaan. Joulu valmistelutkin pitäisi tänään aloittaa varovasti. Käsi toimii ja nyt uskaltaa jo hieman tehdä jotain.

Onko teistä kukaan nähnyt ihmeellisiä unia? Mä olen nyt kolme kertaa nähnyt unta naapurin papan piha kuusesta!!! (Mikä on todella suuri)

Eka unessa kävin ripustamassa pumpattavan barbaran sinne kuusen latvaan ja naureskelin sisällä kuinka sen nuken tukka lepattaa tuulessa, toka unes näin että olin käynyt miehen kanssa katkomassa kaikki oksat pois siitä ja siinä oli pelkkä runko jäljellä. Sitä sitten nauroimme miehen kanssa sisällä kun pappa kiersi ympäri kuustä ja ihmetteli kuka tämän on tehnyt. Kolmas uni olikin sitten se että olin pistänyt kuusen puoliksi.

Ihan ihme unia...

Eilen muuten huomasin että pinnasänkyyn ei tahdo enään saada lakanoita vaihdettua kun on maha edessä... Tai sitten mun kädet on kutistunut.

Poika heräsi joten mie sanon morot ja toivotan hyvää huomenta muille...

Oletteko jo paljon ajatelleet synnytystä? Itseä se mietityttää.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Täällä en sitten ole kirjotellukkaa kuin ihan alkuraskaudessa...

Kaikki mennyt ihan hyvin; alun 3kk oli ilta-pahoinvointia ja nyt sitten on ollu jo pitempää melkein " normaali" olo...niin kuin ei raskaana olisikaan :-) Mutta onneksi siis olen!

Minuakin vaivaa oudot unet...ja tuo nenäverivuoto on hyvinkin tuttua aamuisin kun niistää...Niin ja turvottaa massua ja ummetustakin jonkin verran havaittavissa...elikkäs aika normaalia ;-)

Meillä raskausaikana kuuluu vain yksi ultra; niskaturvotus tai rakenne ja me käytiin silloin jo siinä niskaturvotus ultrassa ja siellä kaikki ok! Oli ihanaa nähdä vuvaa...Nyt haluaisin kovasti mennä yksityiselle ultraan...Paljonkohan se maksaa? En kai voi mihinkään muuallekkaan päästä kuin yksityiselle??

Nyt alkaa masukin jo näkyä selvästi ja saas nähäd paljonko painoa kertynyt kun menen joulun jälkeen heti neuvolaan...Mitään mässäilyä en ole kuiteskaan harrastanu vaan melko terveellisesti oon syöny ja liikkunukkin aktiivisesti (tietysti vähän pienemmillä tehoilla)! Pelkään vähän tota paino hommaa, jos kiloja kertyy tähän lyhyeen varteeni ihan älyttömästi ja ex-ylipainoisena tiedän mitä kilojen pudottaminen on....No murehditaan niitä stten ens kesänä :-)[/color]

[color=red]Mutta ihanaa kirjotella taas tänne ja kaikille oikein hauskaa ja rentouttavaa joulua!![/color]

JJ-82 rv 21+1

Vierailija
42/42 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tulla kirjottelemaan, kun mieskin vielä kuorsaa ja itellä ei oikein oo mitään tekemistä!

Meidän jouluaatto meni vähän kyllä perseelleen. Alussa oli ihan kivaa mun vanhempieni luona, jonne tulivat myös mun sisko ja sen poikaystävä. Jouluruoka maistui ja lahjoja tuli ihan hirveästi! Varsinkin tuolle esikolle tuli tosi paljon paketteja, vaikkei toinen niitä vielä osannut odottaa.

Sit illalla oli tarkoitus mennä anoppilaan, mutta anoppi rupesi nalkuttamaan jo ovella (ennen ku sisälle päästiin).

Nyt suuttui siitä kun esikoinen oli nukahtanut autoon!!! Ihan niin kuin pystyisin jotenkin säätelemään 1-vuotiaan lapsen nukkumisia (varsinkaan autossa, jossa nukahtaa heti). Yritin kyllä tytön aiemmin nukuttaa, mutta kun raukka ei päikkäreille malttanut, niin totta kai oli illasta sitten ihan väsynä. Sellasesta anoppi kehtas valittaa. Aateltiin sit miehen kanssa, että meidän seura ei näytä kelpaavan, joten lähdettiin pois:(

Ottaa lievästi sanoen päähän tollanen lapsellinen käytös. Aatella, että aikuinen ihminen voi olla niin itsekäs, ettei antaisi lapsen edes nukkua, kun haluaa itse vaan leikkiä! Kaiken lisäksi ei tyttö olisi edes kauaa vieraassa paikassa nukkunut:(

Toivottavasti muilla on ollut hauskempi joulu. Kaikkein eniten surettaa, ettei ehditty edes miehen siskoja nähdä ja heiltäkin varmaan meni joulun ilot pilalle äitinsä kiukkuilujen takia!

Joo, kertokaa muut iloisempia juttuja ja oikein rauhallisia joulunpyhiä!

pricilla 16+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla