Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*/\*Truplasiskot torstaina*/\*

22.12.2005 |

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää yö onkin mennyt melkein torkuskellessa. Täällä kun ei ole kuin 4 potilasta, ja nekin nukkua tuhistelevat tyytyväisinä. Osasto menee jouluksi kiinni, joten siksi siis tämä vähäinen potilasmäärä.

Arvatkaapas mitä mä keksin tehdä äskön... Tein sitte itselleni ultraäänen :D:D:D Rupesi niin mietityttämään, että mitäs jos täällä masussa oikeesti onkin enemmän kuin yksi veijari. Joten marsiin sitten tuohon naistentautipolille, joka on tässä ihan vieressä ja tempasin laitteet käyntiin. Ja siellähän se meidän muru polskutteli. Kova meno oli päällä. Potkutteli jaloilla ihan tosissan ja hamusi kättä suuhun. Aikani siinä töllisteltyäni tuota ihmettä, päätti hän sitten kääntää äipälle selän. Kädet ja jalat näytti olevan tallella ja sydän sykki vimmatusti. Mitään turvotuksia enkä muitakaan juttuja en tietenkään tuosta osannut katsoa. Mutta pääasia, että siellä kuitenkin oli vilkasta elämää. Nyt olen taas niin pilvissä. Karisi unetkin silmistä.

Miitsu: Tarkkasilmäinen anoppi sulla. Mutta kyllä sullakin se maha jo sen verta näkyy, ettei mikään ihme että anoppi hokasi asian.

Tänään pitäisi tosiaan mennä tutustumaan sinne uuteen hoitpaikkaan tuohon naapuriin. Sitte haetaan meidän uusi keittiönpöytä ja tuolit kun soittivat eilen niiden saapuneen varastoon. Juuri sopivasti jouluksi. Porkkanalaatikon ajattelin vielä tehdä pakkaseen jo valmiiksi. Muut laatikot onkin jo tehtynä. Niin että hommaa riittää tällekkin päivälle niin kuin varmasti kaikilla meillä. Mutta on se vaan mukavaa kun se joulu vihdoin tulee. Vaikkakin se niin valitettavan nopeasti on sitten myös ohtise. Mutta täytyy yrittää viimeiseen asti nauttia tunnelmasta, tuoksuista, lämmöstä ja yhdessäolosta.

Nyt häivyn jorisemasta. Taidan syödä yhden voikkarin ja mennä sitten vielä torkuskelemaan hetkeksi.

mirulii ja maailman suloisin muru 13+0

Vierailija
2/30 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille muualle joulun viettoon lähteville, että ajelkaahan varovasti ja kiireettä että pääsette turvallisesti perille. Nähdään sitten taas pyhien jälkeen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirulii...siis kiva juttu, että pääsit vähän oma-aloitteisesti niitä ultralaitteita kokeilemaan :) Varmasti tosi ihana tunne, kun tietää, että siellä masussa on elämää. Saa vähän konkreettisemman kuvan sitten, että tosiaankin kaikki ok, näkee pikkuisen liikuskelevan siellä. Mukava joulufiilis ainakin, kun tietää vähän enemmän masuasukista.

Mä täällä meidän ilta-aikaa viettelen, surffaillut netissä ja lueskellut aikani kuluksi - kerrankin jotain hömppää eikä mitään koulukirjoja. Mukavasti mennyt ilta, kun käytiin miehen kanssa ostelemassa vähän molemmille uusia kenkiä ja sitten käytiin raflassa syömässä vähän aasialaista sapuskaa. Eli ihan mukava arki-ilta kerrankin, kun ei tartte pakosta olla kiinni opiskeluissa.

Mutta sinne oikein kivaa ja toivottavasti aurinkoista huomenta.

Vierailija
4/30 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kauheesti taas koneella viihtynyt :( Tekemistä riittää kotona liikaakin, vuorokaudessa ei riitä tunnit! Meidän neiti on aloittanut kamalat yöheräämiset, eli parin tunnin välein pompataan ylös sen huutoon ja sillä kun ei ole mikään pieni ääni ja kun meidän vuoden vanha koiruuskin on oppinut ulisemaan aina kun Mirella huutaa, se on jotain kamalaa!

Eilen oltiin neuvolassa. Hemppa oli 138 eli matalimmillaan koko raskauduen aikana ;) Verenpaineet ok ja pisukin puhdas. Kohdun pohjan korkeus oli 28 joka oli kasvanut vain sentillä 2 viikossa. Painoa on nyt tullut 600g koko raskauden aikana siis lähtöpainoon katsottuna, mikä punnittiin rv 6. Kummallista, koska muissa mulla on tähän mennessä tullut Markuksen kanssa 12kg, Mikan kanssa 7kg ja Mirellan kanssa 6kg. Nyt siis vain 600g :) Masu on kyllä ihan mahtavan kokoinen ;) Voin yrittää jos musta satutaan napsimaan kuvia joulun tienoilla, kun muuten välttelen aina kameroita.

Mutta nyt jatkamaan ennen kun tää kämppä tuhotaan 3 muksun ja 2 koiran voimilla ;)

Nansku ja NinniRoni rv30+1

Vierailija
5/30 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen olikin niin kiirus päivä että vaan pikkasen silmäilin juttujanne töiden lomassa..

[b]Mirulii[/b] - Aika huisin jännää ;) Ihanaa kun pääsit kurkkaamaan pikkuista!

Eilen oli [b]galluppia[/b] - Mulla on 3 kummilasta. Siskon poika 1½v ja kaverin lapset, poika 4v ja tyttö 2v <- heille ostin tuolta töistä sellaset veikeet palapelit - meillä on sellasia hauskoja, vähän erilaisia palapelejä, joita ei muuten Suomesta muualta saakaan ;) Ja siskon pojalle osti työkalusarjan (pora, saha yms.), henkselit ja paidan..

Noihin kaverin lapsiin ei oo mitkään läheiset välit - koska heidän vanhempien kanssa ei enää sukset luista niin kun ennen.. :( Oon täällä aina joskus naukunutkin niiden tekeimisistä.. Mutta näin lyhykäisyydessään, niiden mielestä lapsia kasvatetaan huutamalla ja " lyömällä" :( Siskon pojun kanssa taas ollaan tosi läheisiä jo :) Sehän vois vaikka tulla viikoks meille - ei tulis äitiä ikävä ;)

Mutta nyt pitää taaaas rientää :) Ihanaa mennä töihin! Minjakin vielä herättämättä.. Mut ihanaa kyllä kun pääsen vähän lomalle tän pitkän työpäivän jälkeen - viikon saan ottaa lonkkaa :D See you!

Vierailija
6/30 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirulii! Ihanaa, kun sait itse ultrattua! Kiva työpaikka tuollainen!

Ja Nanskullakin hienoja neuvolakuulumisia!

Mä olen luopunut toivosta. Tänään puhdas nega ja lisäks lämmöt oli laskeneet ja mahaa juilii. Eli täti tulee tänään. kp33/29-35. Oviksesta nyt 13 vuorokautta joten kyllä nyt pitäs oikea haamu näkyä eikä mun mielikuvitushaamut mitä ne aiemmat on varmasti olleet.

Mutta noiden lämpöjen laskun myötä laski myös mun toivo joten se siitä. Taitaa olla syytä jo uskoo, että meille ei oo tarkotettu enempää lapsia.

Vierailija
7/30 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIRULII: Voi ihanaa ku näit pienokaisen. Onneksi kaikki näytti olevan hyvin kun kovin puuhaili siellä masussa. Juu, jos ei ultraa tarjota ni se täytyy mennä itse ottamaan =)

NANSKU: Se on kuule niin että jos vielä yhden muksun teette ni toi sun paino ei nouse yhtään tai laskee=) Siltä vähän näyttää! Hih!

Okei, nyt täytyy alkaa pukee niitä juhlakamppeita niskaan ku pitää mennä se lähihoitsujen vala lukee. Kääk!

Palaillaan!

S 13+1 (oonko vielä laskuissa?)

Vierailija
8/30 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin hetki sitten koululaisten Joulukirkosta,nyt voi sitten joulu alkaa!!!

Illalla koristellaan kuusi ja mennään lauleskeleen kaverin perheen luo joululauluja...Ihanaa...

Anteeksi nyt lahopää-kohtaus iski taas enkä muista enää mitää:/

Piipaalle pahoittelut,mutta elkää nyt lopettako koko hommaa,oot niin mukavaa seuraa ja sulle sen vaavin vielä niin toivoisin! tjottailkaa nyt,siiten voitte vasta sanoa,ettei oo tarkotettu,jos ei sitkään tule! Mun äitee on saanut mun pikkusiskon yli nelikymppisenä ja terve se,siis sisko,on vaikken mää sitä sille sano kurillakaan;))) Siis siskolle :)

Kukas näki vauvan itse ultraten? Oliko se Soffu? Vai Mirulii? Teitä sams vaihees olevia on niin monta,et menee nyt jo sekasin*sorry*

Nyt Hönttä siirtyy Joulunviettoon ja palaa jossain vaiheessa kurkkiin,jos suinkin ehtii/pääsee!!!

Olkaa kilttejä ja nauttikaa!!! Toivottavasti ensiviikolla kuulemme hurjasti iloisia uutisia kaikilta!!!! *vilkuttaa*

Vierailija
9/30 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun ihanaa,Miiruli!!!!Se olisikin niin ihanaa kun pääsis omatoimisesti välillä kurkkimaan ihmettä vatsassaan!

Siis oletko sairaanhoitaja,heräsi vaan kysymys???Anteeksi-hieman ulalla=)

Piipaa!Voi kurjuus.Muttei peliä vielä menetetty,kun ei tätiäkään näy!

positiivista mieltä nyt vaan lähettelen täältä~~~~>

Nyt sitä itseään.P**** juttua.

Oltiin perheeni kanssa eilen yhdessä syömässä ja aika myöhäiseen venyi ilta!Nuorin oli kovin levoton koko yön.Söi klo1 ja klo3 ja yritti vielä heräillä,miehen lähtiessä töihin klo 06.40.Nousinkin sitten pojan kanssa laittamaan kahta isompaa tyttöä kouluun kahdeksaksi.Kun tytöt meni ajattelin yrittää ja otin pienen kainalooni meidän sänkyyn.

Sillä välin meidän koira joka kyllä oli jo ollut ulkona 7 ja 8 välillä,ripuloi jälleen ympäri poikien huoneen.Siis nii että sitä itseään oli jopa leluissa.Mä meinasin useasti oksentaa kun sitä huonetta kuurasin.Kylmät väreet tulee vieläkin kun sitä ajattelen.No eikös tämä nuorin ollut kerennyt ottaa fairy pullon lattialta jossain käänteessä ja sen oli sitten levittänyt ympäri olohuoneen lattiaa.Mä meinasin pimahtaa kun viihdoin luulin saavani aamukahvia ja jouduinkin pesemään olohuonetta.Aamun saldona 2 mattoa pesulaan ja päänsärky.

ompa lattiat nyt ainakin raikkaan tuoksuiset,täysi fairy plo käytetty=)

Juuri tällä hetkellä niin toivoin ettei mieheni menisi niin aikaisin töihin vaan olisi aamun apuna,muttei mahda mitään.

Nyt istun tässä koneen ääressä ja juon aamukahviani,klo 11.40!

Että sellainen aamu!!!!

Parempaa torstaita teille!!!!!

L+5

Vierailija
10/30 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Vein sen tarhaan --> sänkyyn;) Mä en kyllä ymmärrä miten esim. koliikkivauvojen äiti [b]jaksaa[/b]?! Mä olen jo ihan väsynyt yhdestä yöstä... *nostaa äideille hattua*

[b]piipaa:[/b] tjottailkaa, pliis!! Älkää luovuttako vielä, et sä edes vanha ole!! ;)

[b]Ninnu:[/b] Mun on pakko kysyä... Mainitsit ettet kuulu kirkkoon - en mäkään (on silti kummityttö, en jaksa nyt selittää taustoja). Mietin vain, että mun isä on siellä teidän kaupungissa yhden tämmöisen seurakunnan työntekijä... Jos et halua paljastaa seurakuntaa, niin kerro edes sanooko konffa mitään..?;)

Mä menen iltavuoroon:/ Tätä tää loma nyt on...

A kp25/31-32

Vierailija
11/30 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmönen hiljasempi hetki täällä töissä :)

Nautin rauhaisasta joulun odotuksesta, kuunnellen joululauluja ja maistellen glögiä :D Ihanaa!

Leanna: Voi mikä yö sulla!! Voimia tähän päivään!

Voi että nautin tästä työnteosta :D

Vierailija
12/30 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red] Tytön joulujuhlassa oltiin ja ihan kivat juhlat oli. Tyttö sai näyttää notkeutensa estraadilla esityksessä ja äiti tietenkin ylpeänä katsoi omaa tyttöään kuinka taitavasti siellä notkisteli ;))))

Sen jälkeen pikasee kaupassa ja nyt kotona. Kummityttö äiteensä kanssa oli äsken vielä rupattelemassa tässä ja lahjoja kiikutteli...

Kohta poika nukkumaan ja sitte alkaa mulla pakkaus puuhat ja muutama lahjakin vielä uupuu kääreistään mutta ne kerkee sitte Mummilassa paketoimaan iltasella...

Mirulii, ihana työpaikka etu ;)) On se vaan niin liikuttavaa katsoa omaa pienokaistaa hieman etukäteen nykyään. Mulla kostui silmäkulmat onnesta vaikka jo kolmas kerta. Onnea siis murunne katselusta :)))

Axe, sitä se lapsielämä sitte on ;)) Meillä tytöllä oli koliikki 3kk6pvää, ja siinä ei tosiaan tutit ja tissit auttaneet ;) Mutta kaiken jaksaa iheem kaupalla kun omasta rakkaasta on kyse. Niin sen vaan kuulu olla, äidin vahvuus.

Piipaa, voihan harmitus sentäs :( Mutta eiköhän kuitenkin anneta tuon ylimmän päättää tuleeko teille kolmas vai ei ;) Luulen että nuo asiat ei ole teidän kun ei meidänkään käsissä ;) Ja jos sitä itse edelleen haluatte, niin turhaahan sitä hanskoja on tiskiin laittaa jos ei heti tärppää. Tuskin kuitenkaan kauan menee kun se kolmas sieltä tulla tupsahtaa, ei vain ihan teidän haluamallanne aikataululla...

Hönttä, joko kissaa on näkynny kotona???

Leanna, teillä sitte on riittänyt tuota vauhtia aamussa ;DDD Tuskin oli hauskaa, mutta ajatellen tilannekomiikka on hauskaa ;)

Nansku, sullakin nuo viikot senkuin kavsaa, ei menee enää pitkästi kun pikkuinen sylissä :)

Serppu, toivottavasti poika paranee jouluksi. Mekin sitte mennään hakee antibiootti tänään, meidän keuhkokuume tulee takasin :(((((((

Ei ole kiva kun lääkekuurin joutuu keskeyttää, mutta eihän sitä allergisena voi jatkaa. No, jospa nyt menis ohi kun saa kunnon lääkkeet, ilman allergisia reaktioita.

Mitäköhän vielä oli?? ei jaksa muistaa enempää yhtään, sori.

Mutta nyt lähden pakkaamaan, mies just soitti et hän lähtee jo nyt töistä. Alunperin piti viel klo 15 mennä palaveriin. ELi nyt laittamaan kiiruusti paikkoja kuntoon, pakkaamaan ym jotta päästäänkin lähtee aiemmin, kivaa!!!

Eli nyt en varmaan enään ennen lähtöä tule linjoille (illal sitte äidin luota jos ei mee myöhäseks, huomen viimeistään..) joten

[b] Toivotan NYT OIKEIN IHANAA JA RAUHALLISTA JOULUA KAIKILLE. Nauttikaahan läheisistänne, ruuasta ja koittakaa olla stressittömiä vaikka kiirettä pukkaisikin... koska nyt on Joulu!!!!!! [/b]

Marieela ja Paapero 13+4 (sairaalan mukaan laskettuna 13+5) perheineen :)))

Halit jokaiselle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
13/30 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marieela,ei ole meidän kisua näkynyt. Ja nyt kerronkin miten hulluksi tämä episodi meni.

Eli siis naapuri kävi alkuviikosta kertomas,että meidän kisu on yhen talon nurkis ja että talonväki toivoo,et se haettais pois. No,tottahan me oma kolli haluttiinkin kotia ja lähin sitä hakeen. No,se oli iltaa ja vilaukselta kissan näin,kun se jo pisteli piiloon. saman värinen,mutta ihmettelin,kun pakoon pötki,yleensä niin kesy...

No,sovittiin,että taloväki hommaa sen pyydyksen,kun niillä tuttu metsämies ja soittelee,kunhan kissa on pyydyksessä. Annoin vielä tuntomerkit ja juu,kaikki tuntu päsmäävän...

Sitten soittivat eilen,että juu kissanne on nyt häkis,hakekaa pois. Okei. mies kävi hakemas. No,eihän SE meidän kissa ollut. Aivan erinäköinen nassukin,meidän mirri kun on semmonen paksu,karvisen näköinen ja tämä semmonen valkonaamanen sähisijä. Mies oli heti sanonut,että no ei tää oo kyl meitin kissa,johon talonväki,että onhan se,kun teidän rouva sano,et kyllä se on. Mies siihen,että eihän vaimo ees kunnolla nähnyt sitä,kun oli pimeetä,mutta jokatapaukses tää on ihan vieras katti. No talonväki siihen,että noTEHKÄÄ sille mitä teette,mut pois se on vietävä. Siis MEIDÄN. No,mies ei viittiny alkaa räyhään,vaan otti kissan kotiin.

Sitä sit yhes päiviteltiin ja soitin sinne taloon,et hei haloo,miks tämmönen vaiva MEILLE vieraasta kissasta. Sit sanoin,et jotta tää juttu nyt loppuis tähän,niin me toimitamme tämän kissan löytökissojen hoitopaikkaan,että ei tuu teitä enää häiritteen. Ja mies soitti sitten Oriveden kissahoitolaan,jonne meiltä n.80 kilsaa ja sopi tapaamisen puoleen väliin ja sinne se mirri sitten jää,kunnes löytävät omistajan.

Häkin vei sinne taloon ja olivat hiukan jo noloja,mutta eivät mitenkään suostuneet sim. bensakuluista maksamaan. Että kyllä oli Joulumieli hakusessa eilen illalla,mutta kyllä se jo alkaa löytyä :) Vielä kun se meitin oma kissi-mirri tulis kotia,niin kaikki olis ihan okei.

No,naapurille täytyy vielä valaista,ettei se meitin kissa ollut,jotta osaa kyliä kierrellessä bongata meille uuden seikkailun :)))

*näin kauan maltoin olla pois truplien seurasta ;)*

Vierailija
14/30 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on neljä omaa ja sit kaksi yhteistä. Yksi erityisen rakas pääsi jo ripillekin ja on nyt sit meidän eetun kummi. Ihana saada pitää hänet vieläkin näin läheisenä,on meinaan niin ihastunut kummipoikaansa kuin itse olinaikoinaan häneen ;)

Yksi kummilapsista asuu niin kaukana,melkein 1000 kilometriä,etten näe häntä lähes koskaan,vähemmästäkin on vieraannuttu,vaikka postis oonkin aina muistanut.

Loput neljä asuvat melko lähellä tässä,joten heitä tulee nähtyä useammin. Nuorin onkin vasta parin kuukauden ikäinen ;) Aivan ihana vaavi.

Lahjoiksi ostin vanhemmille kalevala-korut,nuoremmille sitten pelejä ja leluja hiukan iän ja kiinnostuksen mukaan. Ja vaavi-kummilapsi saa ihkun vaatekerran :))

Nyt jatkamaan Joulun viettoa :)

Vierailija
15/30 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensteks, äidit jaksaa hormonien voimalla ne ekat kuukaudet. Meidän tenava on ollut sarjaa " herää tuhat kertaa yössä" ja silloin alkukuukausina ihan ihmettelin, ettei yhtään väsytä. Jossain niillä main kun lapsi on 4 kuukautta ne hormonit alkaa vissiin vähän vähetä. Ja oma lapsi on aina oma lapsi :)

Tiedän kyllä mitä seurakuntaa tarkoitat. En ole sieltä, mutta tosi paljon samantapaisesta srk:sta. En oikein itsekään tiedä mitä eroa noilla liikkeillä on :) Jos haluat paljastaa niin ettei kukaan ymmärrä, niin onko sun (isän) sukunimessä 10 vai 11 kirjainta?

Mulla on täällä jo yksi sisko käymässä ja illalla tulee toinen. Vielä pitäisi vähän siivota, jotta ei ihan sikolätissä jouduta joulua viettämään :)

Mutta JOULURAUHAA KAIKILLE! Minä varmaan kyllä kurkin tänne joka päivä, mutta toivotinpas niille, jotka ei tee samoin :)

Vierailija
16/30 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kaikki viettäkää ihana ja jouluntuoksuinen loma/viikonloppu perheenne parissa! Toivottelen nyt jo hyvät joulut, kun niin moni teistä on nettipimennossa viikonlopun ajan. Mutta iloitkaa joulusta, lumesta, kuusentuoksusta ja pipareista ym. kaikesta ihanasta jouluisesta! Ja käykää kertomassa joulun tapahtumista heti, kun pääsette koneelle...Täällä odotellaan teidän viestejänne...

Vierailija
17/30 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirulii: Ihana oma-ultra sulla :o) Mä varmaan makaisin (tai missä asennossa nyt siten ollaankaankun sitä ite käytetään) kaiket yöt vaan ihastelemassa vauvaa, jos ois tommonen mahdollisuus :DDD

Höntällä aika kissa-episodi, hoh! Toivottavasti kinkun tuoksu houkuttaa oman kollin kotiin joulun viettoon!!

Federicaa tulee nyt vähän surko siellä joulunkaipuussaan :o( Saisinkohan vähän tunnelmallista joulumieltä lähetettyä, jos oikein voimalla nakkaisin *nooooooooooooin -- uuuuups*

Marieelan pojalle toivon toimivaa lääkettä db !!

Me edetään nyt vanhalla kunnon sir. Ephedrinillä... Kurkunpäätulehdus se oli, joka meidän jätkää vaivaa.

Tämä päivä on mennyt poikaa hoivatessa, mutta eipä tässä muuta sen tähdellisempää olisi ollutkaan. Leivinuunia olen tossa sivussa hehkutellut, jos se ois vaikka huomenna sopivassa 50 asteessa, jotta saisin perunalaatikon imeltymään.

[color=green]Tapaattekos saada muuten onnistunutta perunalaatikkoa aikaan? Mä en oo vielä kertaakaan onnistunut niin, että oisin ollut ite tyytyväinen.

[color=red][size=3]Turvallista matkaa ja joulumieltä ohitustilanteisiin

[size=2]kaikille jotka ovat lähdössä kauemmas joulunviettoon!!

Pohjanmaalle ei vissiin kuitenkaan ollut kukaan tulossa..?

Vierailija
18/30 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Mirulii[/b]: sulla on kyllä mainiot työpaikka edut!!! vitsit kun oisin yöllä tän tajunnu kun pyörin valveilla oisin kiitäny potilaaksi nro2!!! Ihanaa että muru siellä jumppaili!!! :)

[b]hönttä[/b] Toivottavasti se teidän oma kisuliini löytää kotiin... Meillä muuton jälkeen kissa oli melkee kuukauden kateissa ja oltiin ihan varmoja että kuollu tms.. Mutta sieltä se röllikkä sitten talvipakkasilla oikein tukevassa kunnossa jolkotteli kotiin... oli kerran ollu uudes kodis ja sieltä menny vanhaan kotiin ja nähty siellä pihamaalla muutamaan kertaan... ihmeteltiin että osas viel kk jälkeen takas uuteen paikkaan....

[b]Serppu[/b] en oo koskaan tehny imellettyä perunalaatikkoa syystä josta et oon inhonnu sitä... vanhetessa se makuaisti muuttuu vissii koska viime jouluna tuli ekaa kertaa maisteltua et ihan hyväähän tää on.... Toivottavasti sun imellyttämiset onnistuu!! :)

[b]Nanskulla[/b] on jo mukavasti viikkoja kasassa... Melkoinen hulina siellä teillä kyllä kohta on!!! :) hyvä että neuvolassa kaikki kunnossa! toivotaan että tyttökin muistaa pian että yöt oli nukkumista varten!!

[b]Piipaa[/b] meinaatteko alottaa ehkäisemään? kun noin sanot että lapsiluku täynnä... älkää nyt kuitenkaan... eikös niin että tulee jos on tullakseen. Etkä sä nyt tosissaan niin vanha viel oo!! Vaikka tietysti saahan olla onnellinen kahdesta terveestä tyttelistä!! Onhan sekin hieno asia!!!

[b]Axe[/b] sitä on varmaan ihan ylikierroksilla hoitolapsen kanssa, eikä osaa sitä vähääkään nukkua. Ainakin musta aina tuntuu että hypin ja pompin ylös joka rasahduksesta... Meillä nukkuukin aina hoitolapset miehen puolella sänkyä ja se sanoo että vahtii kyllä niitä... mä en saa kimpoilla ees taas!! ;) saas nähdä nukkuuko oma pallerokin sitten miehen puolella...

Marieelan ja Serpun muksut oli viel kipeenä: paranemissäteitä sinne... Toivotaan että joulu menis pahemmin potematta!!

Omaa napaa: viime yönä pyörin sängyssä ja tuntui jotenkin niin kamalalla: varmaan tuo anopin tietämys sai aikaan pelon, ettei kaikki oo vauvalla kunnossa... Nyt kun niin moni tietää ois kamalaa jos vauvalla ei oiskaan kaikki hyvin....Jos pahalle tuntuu täytyy huomenna soittaa neuvolaan ja kysyä voisko ne kuunnella vaikka sydänäänet niin pääsis peloista...

Tänään miehen kanssa alotettiin aamu siivouksella: se imuroi ja tamppas matot, mä järkkäsin tavarat ja pesin lattiat/pyyhin pölyt... Mies viel laitto ruoan ja iltapäivällä käytiin uimassa... eipä muuten ollu mummoja altaassa: taitaa olla joulukiireitä... koti tultua nukuinkin sitten päikkärit sohvalla ja vieläki väsyttää: ei vaan passaa nukkua ettei mee ens yökin pyörimiseksi...

mutta nyt keittelee teetä kun jotenkin niin paleltaa...

Miitsu rv14+5

Vierailija
19/30 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo taas ehtinyt pinoutua, kun on ollut niin kiire valmistujaisten ja joulun kanssa. Nyt on onneksi jo valmistujaiset takana ja ihanalle tuntuu :) Ei tää uusi ammatti niinkään mitään muuta muuta, mut vapaa-aika lisääntyy rutkasti kun koulu on ohi:D Ihanaa kun voi töiden jälkeen nostaa jalat kattoa kohti, eikä tarvi murehtia päättötyöstä tai tenttiin lukemisesta.

Joulussa sitä stressiä sen sijaan riittääkin niin, et oon koko päivän ollu ihan raivona kun ei vaan mitään ehdi:( Vaikka mitä vielä tekemättä ja huomennakin teen vielä täyden työpäivän ?#¤%&#¤ !

[b]Mirulii[/b]: Ihana työpaikka etu:)

[b]Leanna[/b]: Voi ei mikä aamu :D

[b]Galluppiin[/b]: Mulla ei oo yhtään kummilasta, kerran on kysytty ja kieltävän vastauksen saivat. Oon varmaan kertonutkin kun meidän suvussa on tapana ostaa jotain ökykalliita lahjoja kummilapsille tyyliin hopea astioita tms.. joten ihan opiskelijan pussista sellasia ei kustanneta:( Joten varmaan tuun olemaankin ilman kummilapsia kunnes on vakituinen työ ja rahaa ostaa lahjoja;) Miehellä on 6v kummipoika jota näkee pari kertaa vuodessa (ei asu suomessa), eli hirveen läheisiä ei olla tän meidän perheen ainoon kummilapsen kanssa:/

Kaverin pitäs tulla kylään, mut ei sitte ilmottanut mihin aikaan >:( En osaa mitään alkaa tekemään kun koko ajan odottaa millon ovikello soi. Vois kai sitä pikkuhiljaa alkaa kaivaa imuria kaapista kun ei kerran toinen mitään ilmottele.

Vierailija
20/30 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postissa on teille joulukortti:) Laittakaahan kajarit päälle!

Ja tässä teille, jotka ette vielä postissa käy:)

[color=red]Aivan hiljaa ...odotan joulua.

Piparin, kuusen tuoksua...

Siipien havina enkelin

valoisan joulutunnelman kotiin tuo.

Pienten tonttujen iloinen nauru

raikuu pitkin kantta tähtitaivaan

läpi maailman, Sinunkin luo.[/color]

***********Lämmintä Joulua kaikille***********

Katzu: Oikein paljon onnea valmistumisen johdosta!!!