Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä pikkulapsiperheessä on aivan hirveetä paskaa.

Vierailija
24.06.2010 |

ei enää yhtään vauvaa tähän taloon ikinä!!!!

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut asiaa! Onneksi kuopuskin jo 23v ja paska-aika takana. Kestin sen kun pääsin töihin lepäämään. Sunnuntaisin aloin kiivaasti odottaa maanantaiaamua.

Vierailija
62/82 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ylipäänsä on hirveetä paskaa. Oli ennen lapsia ja on yhä niiden jälkeekin. Ei ne lapset siihen vaikuta suuntaan tai myöskään toiseenkaan. Lapset ei elämää pelasta mutta ei myöskään pilaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on epäreilua. Miksi näille valittajille on koskaan annettu yhtään lasta? Ja voi lapsiparkoja, joille on annettu tuollaiset minä-minä-minä-vanhemmat. Kaikki on teille niin itsestään selvää ja elämä menee suunnitellusti. Onkohan teidän lasten mielestä aikanaan paskaa käydä katsomassa teitä hoivakodissa? Toivottavasti on. Terveisin äiti, jonka lapsi on palliatiivisessa hoidossa.

Vierailija
64/82 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on epäreilua. Miksi näille valittajille on koskaan annettu yhtään lasta? Ja voi lapsiparkoja, joille on annettu tuollaiset minä-minä-minä-vanhemmat. Kaikki on teille niin itsestään selvää ja elämä menee suunnitellusti. Onkohan teidän lasten mielestä aikanaan paskaa käydä katsomassa teitä hoivakodissa? Toivottavasti on. Terveisin äiti, jonka lapsi on palliatiivisessa hoidossa.

Ikävää että sinulla on noin vaikea tilanne mutta se ei oikeuta sinua tuomitsemaan muita ja kieltämään puhumasta pikkulapsiarjen raskaudesta ja vanhemmuuden haasteista.

Vierailija
65/82 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti toteutuu se vanha sanonta, että niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Jos vanhemmat ovat aina kiukkuisia, riitaisia ja stressaantuneita, myös lapsista tulee sellaisia. Rauhallisten ja tasapainoisten vanhempien lapset ovat myös rauhallisia. Koliikit yms. ovat asia erikseen.

Vierailija
66/82 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja päivä päivältä, vuosi vuodelta pikkulapsipaskasta pääsee eroon.

Niin pääsee sitten tulee se maanpäällinen helvetti ja huomaat eläväsi hormonihirviöiden kanssa joita kutsutaan murrosikäisiksi.

Vierailija
67/82 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin pääsee sitten tulee se maanpäällinen helvetti ja huomaat eläväsi hormonihirviöiden kanssa joita kutsutaan murrosikäisiksi.

Pitäisikö sinun jo mennä hoitoon?

Vierailija
68/82 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai heidän vaihdevuosi-ikäisen äitinsä kanssa 🙄

Vierailija
69/82 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään kestä lapsista lähtevää ääntä.

Vierailija
70/82 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini lähestyvä kuolema (vaikea syöpä) on kyllä saanut miettimään elämää. Tuntuu että elämä on joko tavallista paskaa tai sietämätöntä paskaa, kuten juuri nyt. Tiedän että en tule ikinä saamaan niin voimakkaita positiivisia tunteita ja asioita kuin mitä vaikkapa tämä äidin kuoleman käsittely on negatiivista. Negatiiviset asiat ovat paljon positiivisia voimakkaampia eivätkä kompensoi ollenkaan.

Vierailija
71/82 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole uutinen

Vierailija
72/82 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Vierailija
73/82 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme ap. Niillä lapsilla on sun geenit.

Oma kokemukseni on aivan päinvastainen.

Vierailija
74/82 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjua lukematta kommentti, että niihän se tutkimusten mukaan on. Pienten lasten vanhemmat ovat onnettomimpia kaikista ihmisryhmistä.

Ei se pikkulapsiaika ole minun mielestä hirveetä paskaa, mutta vastenmielistä se on. Ei ihminen jaksa loputtomiin sitä että koko ajan joku haraa vastaan, kakkii housuunsa, oksentaa päälle, sotkee, kirkuu, huutaa ja herättelee yöllä. Onhan niitä onnenhetkiäkin toki. Harvemmin kukaan kaiholla muistelee noita vuosia.

Niinpä

Vierailija
75/82 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Siksi fiksut ei lisäänny

Vierailija
76/82 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken lisäksi on ihan hyvät mahdollisuudet, että isot lapset ne hirveää paskaa vasta ovatkin ja se ei lopu moneen kymmeneen vuoteen. 

Vierailija
77/82 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pikkulapsiaika ei ollut mitään herkkua. Odotin vain, että lapsi kasvaa.

Nyt pikkulapsiaika on autuaasti ohitse ja sitä en ole kertaakaan kaivannut.

Kaikista vähiten apua on sellaisista ihmisistä,jotka alkavat tulkuttaa omaa autuuttan. Minulla oli onneksi viisas ja lämminsydäminen äiti, joka näki ahdistukseni ja teki paljon hyviä asioita vuoksemme.

Siksi häntä paljon kaipaamme.

Siksi koetan nykyään itse auttaa läheisiäni joilla on pieniä lapsia ja tarjoudun heille lapsenvahdiksi.

Kyllä kyllä, mutta "tulkuttaa"? Mitä se tarkoittaa?

Vierailija
78/82 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tajua miksi tämän trollin vihapuhe lapsia kohtaan piti nostaa esiin?

0/5

Vihapuhetta, maalittamista ja kaikkea.

Pää kiinni

Vierailija
79/82 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit varmaan hoitaa vaippa asiat kuntoon.

Vierailija
80/82 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi