Mies ei usko etten saa raskaana ollessa nostella painavia tavaroita!
Olen raskaana viikolla 19 ja pitäisi muuttaa tämän ja ensi viikon aikana toiseen asuntoon. Miehen mielestä minun pitäisi kantaa hänen kanssaan kaappeja, kirjoituspöytä yms. Olen yrittänyt selittää, etten saa nyt raskaana ollessa nostella noin painavia esneitä enkä halua vaarantaa vauvaa ja raskautta. Hänen mielestään vain niuhoitan ja yritän lintsata yhteisestä muutosta! tosi paha mieli, kun tämä asia ei mene perille eikä yhtään heru ymmärrystä. Haluan parasta vauvalleni ja siitä syystä mieheni suuttuu minulle! Kertokaa nyt vähän faktoja, miksei raskaana ollessa saa nostella ja missä kulkee rajamitä voi nostaamitä ei. APUA
Kommentit (22)
mies kielsi ja sanoi, että mene huilaamaan :)
Siitä voi tulla kohdunlaskeuma, joka ei ole yhtään mukava juttu. Raskauden aikana lantionpohjalihakset joutuvat venymään eikä niitä jaksa samalla tavalla jännittää.
Tosiaan täällä on noita sankariäitejä, jotka nostelevat kaikkea ja tietenkin syövät maksaa ym. raskauden aikana. Kaikki kiellothan ovat vain " esikoisten" odottajien neurooseja. Ei ole mitään järkeä lähteä riskeeraamaan raskautta tuommoisen takia.
Onko miehesi ollut ultrissa mukana? Minun miehelleni nämä asiat meni paremmin päähän ensinnäkin terkkarin sanomana. Ultran jälkeen raskaus oli miehellekin konkreettisempi eikä hänkään halua riskeerata mitään. On minusta kyllä aika outoa tuommoinen käytös mieheltäsi.
Olet jämäkkä etkä usko näitä supermammojen kommentteja.