Pepe ja Pauliina Willberg
Onko tuo Pepe niin heikko, että vaomon pitää puolustaa yliajotilanteessa?
Kommentit (39)
Surkea inisijä laulajana ja näköjään yhtä surkea kuski.
Vierailija kirjoitti:
On. Sen vaimohan on terveydenhoitaja ja jätti työnsä Pepen takia.
Onko vaimo Pepen omaishoitaja?
Miksi, oi miksi joidenkin täytyy väkisin mennä vaarantamaan liikennettä, kun terveys ja toimintakyky ei ole riittänyt turvalliseen ajamiseen enää vuosikausiin? Ja miten näiltä saataisiin ajokortit pois ajoissa?
Toivottavasti kokonaan unohdettu pyöräilijä saa kunnon asianajajan. Willbergit myy lööppejä iltapäivälehdille
Vaimo on miehekäs pelkästään jo omemukseltaankin. Määrätietoinen ohjaava täti ollut luonteeltaan aina. Tietää kaikesta kaiken, ja se viimeinen sana..
Mielestäni ajokorttiin pitäisi olla 70v ikäraja. 70 ikävuoden jälkeen vähintään vuoden välein pakollinen inssi ja tai liikennemerkkien tunnistus sekä se että hahmottaako risteyksiä. Ja että ajaako sallittua nopeutta eikä 60 alueella 40.
Kuka sen maksaa? Mene ja tiedä. Ehkä he vois saada jotain eläkeläisalennusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vaimo Pepen omaishoitaja?
Ei, vaan manageri.
Muistan aina sen heidän alastoman kosintansa.
Vierailija kirjoitti:
Siis minkä?
Vierailija kirjoitti:
Surkea inisijä laulajana ja näköjään yhtä surkea kuski.
Siihen mä jään, mä jään siihen, siihen mä jään, mä jään siihen, siihen mä jään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis minkä?
Kun Pepe kosi alasti Pauliinaa. Sanoi vielä jotenkin niin, että joutui tyytymään Pauliinaa, ettei hän ollut hänen kauneusihanteidensa mukainen.
Toivottavasti ei tarvi kuulla eikä nähdä pepeä enää missään. Mut jos muija myy lööppejä niin minkä voi.
Minä veikkaan, että se pyöräilijä änkesi eteen. Sen verran tuolla liikenteessä nähnyt noita kusipäisiä himofillaristeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis minkä?
Kun Pepe kosi alasti Pauliinaa. Sanoi vielä jotenkin niin, että joutui tyytymään Pauliinaa, ettei hän ollut hänen kauneusihanteidensa mukainen.
Hahhhaaaaa tää on ihan paras. Ukko on aivan pihalla
Minua nauratti eniten sen miten pepe myönsi Kuulleensa törmäyksen mutta samalla sanoi että ei ole törmännyt.
Eikä sitten se että pakettiauto tuli eteen jotta saisi hänet törmäyksen jälkeen pysäytettyä ettei livahtaisi paikalta niin sekään ei soittanut mitään kelloja tyypille. Ei kuulu rattiin hän.
Vielä mainitsi katsoneensa sivupeileistä ettei näy ketään. No ei varmaan näy jos se pyöräilijä oli siellä auton alla jo
Pepellä on seitsemän lasta eri naisten kanssa.
Hurja se on ollut. Onko pettänyt aina..
IS maksoi tämän päivän lööpistä 40e Willbergeille. Eikö tämä raha kuuluisi yliajon uhrille?
Managerin tehtävä on edustaa artistia ja vaimo on Pepen manageri.
Vierailija kirjoitti:
Pepellä on seitsemän lasta eri naisten kanssa.
Hurja se on ollut. Onko pettänyt aina..
Kuusi näyttää Googlen mukaan olevan. Ainakin oli joku riitaisa avioero 90-luvulla, kun pianosta exänsä kanssa tappeli.