Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kaksoset alulle?

21.12.2005 |

Onko luomukaksosenne saaneet alkunsa heti hormonaalisen ehkäisyn lopettamisen jälkeen vai kierron tasaannuttua?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli taukoa pillereistä jo useampi vuosi ja oltiin oltu ilman mitään ehkäisyä jo melkein vuosi ennen kuin tärppäsi. Itseasiassa oltiin jo päätetty laittaa yritys jäihin toistaiseksi ja olin mulla oli plussausta seuraavaksi päiväksi lääkäri, jossa oisin saanut pillerireseptin... Tuli sitten hieman erilainen lääkäri kuin alunperin ajattelin, mutta parempi näin.:))

Dummy + yliväsy peikonpoikanen (7kk) (..keijuprinsessa on mummin kanssa joulukirkossa..:))

Vierailija
2/5 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vuoden verran yritettiin clomeilla, menogonilla ja pregnylillä - eikä mitään tulosta. VL:n kesätauko laittoi meidätkin " kesälomalle" - seuraavassa kierrossa meinattiin tehdä IVF. Kesäloman me kuitenkin vietettiin anopin ikkunan alla asuntovaunussa elellen ja siellä ne tuplat saivat alkunsa - ilman mitään hormonia tai oviksen kyttäilyä...

Elämä on yllätyksiä täynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli meille kaksoset tupsahti aivan hetkessä.eli kesäkuun alussa lopetin pillerit ja tuli niukat menkat..seuraavan kuukauden olin syömättä ja seuraavia menkkoja ei sitten enää kuulunutkaan:) elikkä nyt mennään viikolla 28 eteenpäin..ihanaa joulunodotusta kaikille!=)

Vierailija
4/5 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisen (2v3kk) jälkeen ei käytetty kuin " kumiukkoja" ja eka kerta kun yritettiin ilman mitään niin heti nämä meidän kaksoset nappas;)

Mukavaa joulun aikaa kaikille:)

Rölli-peikko ja tylpykät 1vko

Vierailija
5/5 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tärppäs heti, vuosia ilman pillereitä ja pillereiden tilalla viisi vuotta kierukka, poistatin kierukan ja 4 päivän päästä sitä odotettiin jo meidän kaksospoikia! eli ihmeiden tuuri oli matkassa!

Tv. Tuplamami ja pojat 2 kk

(ja mekun vielä aateltiin että emme koskaan edes tee lapsosia ja sitten vaan ajateltiin että mitäs jos kumminkin...=) ja heti tärppäs ja vielä kaksoset!)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä