KERTOKAA mistä voisin löytää uusia kavereita/ystäviä? t.yksinäinen joka päivä :(
lapsi vienyt huomion 2v2kk ja kaikki vanhat kaverit jääneet ,koska heillä ei lapsia ja haluavatkin vain juhlia ym ym..'
äiti 30v
Kommentit (2)
- ota yhteyttä vanhoihin kavereihin soittamalla, postikortilla tai kirjeellä. Aloita kysymällä mitä heille kuuluu. Sano, että lapsi on vienyt kaiken huomion nämä vuodet ja heräsit nyt ihmettelemään mitä ystävällesi mahtaa kuulua (30-vuotiaat on yleensä jo kyllästymässä juhlintaan pikku hiljaa - ainakin mun tuttavapiirissä)
- käy jossain harrastuksessa tai perhekerhossa tms. säännöllisesti. Ole avoin uusille tuttavuuksille
- käy säännöllisesti aina samassa tai samoissa leikkipuistoissa, juttele niitä näitä muiden äitien kanssa
- tervehdi naapureita. Jos naapurissa asuu lapsiperheitä, kysele lasten iät jne. Vietä aikaa taloyhtiön pihassakin (jos sellainen on)
- aloita joku oma harrastus kiinnostuksenkohteittesi mukaan. Siellä on samanhenkisiä ihmisiä.
Kun teet tämän kaiken, vuoden päästä sulla on jo läjä kavereita ja muutama hyvä ystäväkin!
oletko 100-varma, että kaverisi todella haluavat vain juhlia? jos ottaisit itse yhteyttä ja kertoisit kuinka kaipaat heitä? minulla tämä onnistui :)